Ei tosin mainittu, käytetäänkö Saabeissa M20 vai M30 -konetta
Se on sitten semmonen homma, että vaikka kuinka näihin saabin pulkkoihin tulee bemarin tekniikkaa niin näitä ei sitten toivottavasti aleta näkemään bimmerpartyilla tai miiteissä..
Se on sitten semmonen homma, että vaikka kuinka näihin saabin pulkkoihin tulee bemarin tekniikkaa niin näitä ei sitten toivottavasti aleta näkemään bimmerpartyilla tai miiteissä..
Onkos niissä sitten paljonkin Opel Omegaa (2.5TD), tai pösöjä näkyny?
-22 Lexus ES300h
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Varmana tietona puhuivat, että m40 turbo tulee Saban keulille.
Uudesta moottorista käytetään moottoritunnusta S40. Moottoriin kooksi tulee legendaarinen 1.5 litrainen S40B15 ja 2.3 litrainen S40B23. Ensimmäisestä voidaan ottaa hetkellisesti ulos jopa 1500hv. Alkaa olla litratehot kohillaan
"Position One, Position One" Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Se on sitten semmonen homma, että vaikka kuinka näihin saabin pulkkoihin tulee bemarin tekniikkaa niin näitä ei sitten toivottavasti aleta näkemään bimmerpartyilla tai miiteissä..
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
On se kyllä ikävää, että noinkin hyvä autonvalmistaja on näin perusteellisesti ajettu suohon. Kunpa ei GM olisi ikinä Saabia ostanut, niin ne voisivat olla siedettäviä autoja nykyäänkin. Loppupään 9-5:t olivatkin sitten jo käytännössä Opeleita Saabin keulamerkillä, jolla taisi olla suurin vaikutus merkin menekkiin ja maineeseen. Nämä uusimmat mallit olivat mielestäni todella asiallisia ja 9-5 -mallikin oli ruhtinaallisen kokoinen, pituudeltaan n. viisi metriä, eli jo 7-sarjan luokkaa. Mutta kun maine oli jo kertaalleen menetetty, niin sitä ei kovin helposti korjata.
On se kyllä ikävää, että noinkin hyvä autonvalmistaja on näin perusteellisesti ajettu suohon. Kunpa ei GM olisi ikinä Saabia ostanut, niin ne voisivat olla siedettäviä autoja nykyäänkin. Loppupään 9-5:t olivatkin sitten jo käytännössä Opeleita Saabin keulamerkillä, jolla taisi olla suurin vaikutus merkin menekkiin ja maineeseen. Nämä uusimmat mallit olivat mielestäni todella asiallisia ja 9-5 -mallikin oli ruhtinaallisen kokoinen, pituudeltaan n. viisi metriä, eli jo 7-sarjan luokkaa. Mutta kun maine oli jo kertaalleen menetetty, niin sitä ei kovin helposti korjata.
Yksi "etu" mikä tällä (todennäköisellä) konkurssilla saavutetaan on, että klassikko Saabien hinnat pompsahtaa pilviin. :think Tai voisin ainakakin kuvitella niin :think
Yksi "etu" mikä tällä (todennäköisellä) konkurssilla saavutetaan on, että klassikko Saabien hinnat pompsahtaa pilviin. :think Tai voisin ainakakin kuvitella niin :think
Veikkaan että ainakin uudemmat kokevat hintaromahduksen.
Tuollaisen jälkeenhän kaikki varaosatarjontakin on tarvikkeiden varassa.
Yksi "etu" mikä tällä (todennäköisellä) konkurssilla saavutetaan on, että klassikko Saabien hinnat pompsahtaa pilviin. :think Tai voisin ainakakin kuvitella niin :think
Veikkaan että ainakin uudemmat kokevat hintaromahduksen.
Tuollaisen jälkeenhän kaikki varaosatarjontakin on tarvikkeiden varassa.
Taitavat uudet mallit kärsiä hintaromahduksen joka tapauksessa, vaikka firma ei juuri nyt konkkaan menisikään. Melkeinpä pahempaa autonomistajille on tämä epävarmuus, kuin firman lopullinen päätös. Harva kuitenkaan uskaltaa nyt ostaa uudehkoa tai uutta Saabia ja sitten muutamassa kuukaudessa auton hinnasta onkin sulanut puolet pois. Tämä lienee myös se syy, miksi Spyker ei saanut Saabia menestymään. Uudet mallit olivat kyllä lupaavia, mutta kun koko ajan myytiin autoja sillä riskillä, ettei tuotantolinja toimikaan seuraavalla viikolla, ei kukaan kehdannut ostaa autoa, hävitäkseen välittömästi useita tuhansia jälleenmyyntiarvossa.
Comment