Mikä on kun ei ketään tunnu kiinnostavan? Auto on aivan uskomattoman hyvässä kunnossa.. ensimmäinen paikalle tullut varmasti vie auton mennessään. Olenko liian ahne kun ei hyväksynyt 1200e tarjousta? Paljonko tuollaisesta huippukuntoisesta e34 tulisi pyytää?
Mikä on kun ei ketään tunnu kiinnostavan? Auto on aivan uskomattoman hyvässä kunnossa.. ensimmäinen paikalle tullut varmasti vie auton mennessään. Olenko liian ahne kun ei hyväksynyt 1200e tarjousta? Paljonko tuollaisesta huippukuntoisesta e34 tulisi pyytää?
"-Kuskin penkki repeytynyt (tyyppivika) "
Siis onko noin? En ole ikinä e34 omistanut mutta eikai ne penkit nyt niin paljoa muista samanikäisistä autoista eroa... no en ainakaan ennen ole kuullut, että penkin päällysteen repeäminen on autossa "tyyppivika", aina oppii uutta kun BTCF.fi lueskelee...
Siis onko noin? En ole ikinä e34 omistanut mutta eikai ne penkit nyt niin paljoa muista samanikäisistä autoista eroa... no en ainakaan ennen ole kuullut, että penkin päällysteen repeäminen on autossa "tyyppivika", aina oppii uutta kun BTCF.fi lueskelee...
No en tiedä voiko sitä tyyppiviaksi kutsua mutta kyllähän se ihan totta on että e30 ja e34 penkki kuluu puhki muita autoja nopeammin. jo oikeasti 200tkm autoissa saattaa olla jo aika huonossa kunnossa kuskinpenkki. riippuu paljon tietysti käyttäjästä.
No en tiedä voiko sitä tyyppiviaksi kutsua mutta kyllähän se ihan totta on että e30 ja e34 penkki kuluu puhki muita autoja nopeammin. jo oikeasti 200tkm autoissa saattaa olla jo aika huonossa kunnossa kuskinpenkki. riippuu paljon tietysti käyttäjästä.
Samoin E36...paitsi ne uudemmat "jämäkämmät" kankaat. Ihan käsittämätön valinta kyllä BMW:ltä tuon laatuiset kankaat
Noh, mielestäni vanhat autot on aina yksilöitä ja kunto sen hinnan ratkaisee. Jos joku on etsimässä edullista ja siistiä e34:sta vaikka kauppakassiksi/kakkosautoksi niin en ihmettelisi yhtään jos tuosta jopa yli 1500e saisit. Pikkuhiljaa hintaa pudottamalla se oikea myyntihinta autollesi jokatapauksessa löytyy, tosin autosi käyttöarvo voi olla selkeästi parempi kuin tuo jälleenmyyntiarvo... Eli kannattaa miettiä onko autoa edes järkevää myydä.
Ja ei kannata ottaa kovin tosissaan tänne tulevia kommentteja. Esim rohkenisin väittää että tuo rokkarin esimerkki 540ia, on todennäköisesti tuohon alle 2ke hintaan ollut melkoinen pommi. Ja zener linkitti nettiauton halvimman vastaavan, itse kuitenkin pyysi omasta vanhasta seiskastaan pahimmillaan monta tonnia enemmän mitä halvin oli, joten...
Originally posted by T3
E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
Ja zener linkitti nettiauton halvimman vastaavan, itse kuitenkin pyysi omasta vanhasta seiskastaan pahimmillaan monta tonnia enemmän mitä halvin oli, joten...
Jep, eikä mennyt kaupaksi vaikka siisti olikin... Summasummarum.
Ajatuksena oli vain tässä että kyllä sitä hintaa joutuu hilaamaan alaspäin välillä reilustikkin, eikä välttämättä mene sillonkaan aivan heti.
Jep, eikä mennyt kaupaksi vaikka siisti olikin... Summasummarum.
Juu juu, mutta ei se varmasti myydessäkään halvin ollut. Eikä tarvikkaan olla, vanhat autot on tosiaan yksilöitä joissa se kunto ratkaisee. Eli en usko että tuo linkittämäsi auto on vastaavassa kunnossa kuin Bmw911:sen auto, ja varmasti tuosta yli tonnin saa toisin kuin Tomi T väittää. Siisti yleiskunto, hyvät renkaat, aluvanteet ja jos vielä tuo ilmastointi toimii niin kyllä tuo kauppakassina menisi. Pahin miinus tuossa tosiaan on tuo moottori + vaihteisto yhdistelmä joka karsii ostajia, mutta varmasti sen joku hakee kun pyyntihintaa laskee vielä muutaman satasen sekä jättää vielä sen "pakollisen" 100-200e tinkivaraa. Veikkaisin myyntihinnaksi siis semmoista ~1500euroa, ehkä hitusen enemmänkin riippuen ostajasta sekä auton todellisesta kunnosta joka tietenkin selviää vasta paikanpäällä.
Originally posted by T3
E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
Juu juu, mutta ei se varmasti myydessäkään halvin ollut. Eikä tarvikkaan olla, vanhat autot on tosiaan yksilöitä joissa se kunto ratkaisee. Eli en usko että tuo linkittämäsi auto on vastaavassa kunnossa kuin Bmw911:sen auto, ja varmasti tuosta yli tonnin saa toisin kuin Tomi T väittää. Siisti yleiskunto, hyvät renkaat, aluvanteet ja jos vielä tuo ilmastointi toimii niin kyllä tuo kauppakassina menisi. Pahin miinus tuossa tosiaan on tuo moottori + vaihteisto yhdistelmä joka karsii ostajia, mutta varmasti sen joku hakee kun pyyntihintaa laskee vielä muutaman satasen sekä jättää vielä sen "pakollisen" 100-200e tinkivaraa. Veikkaisin myyntihinnaksi siis semmoista ~1500euroa, ehkä hitusen enemmänkin riippuen ostajasta sekä auton todellisesta kunnosta joka tietenkin selviää vasta paikanpäällä.
Juu, en siis todellakaan tarkoittanut että tuo kirjoittajan auto pitäisi polkuhinnalla myydä. Kuitenkin tuo halvin linkattukin on kohtuullisen siisti ja siinä on myös tuo parjattu penkki ehjä. Eikä anna huonoa kuvaa hintaluokassaan.
Kuten jo monesti mainittu tuo M20B20+4hp yhdistelmä mahtaa olla vaikeimpia myytäviä E34:ia.
Varsinkin kun 2ke ja alle on jo hyvästi valittavissa 525i.
rokkarin esimerkki 540ia, on todennäköisesti tuohon alle 2ke hintaan ollut melkoinen pommi.
Ei edes ole. Oli vain pukattu toinen kulma rotvalliin. Sisälsi mm. mustat priimat sähkö-sport-nahat, supersprintin rosteriputkistot ja helvetisti muuta. Täysin ruosteeton ja hyvin pidetty. Kuvatkin löytyy myynti-ilmoituksestani. Ollut foorumilaisen harraste-auto ennen. Osiksihan tuokin meni siis, vaikka laitolla olisi saanutkin pelin.
Todella vaikea myydä kyllä M20B20:llä varustettu automaatti-E34. Revenneillä pappapenkeillä, spreiatuilla takavaloilla yms. Ei ihan ensimmäinen halutuimpien listalla 2000€:llä.
Ostanut jopa -92 540iA:n, -94 520 touringin, -91 525:sen halvemmalla. Jälkimmäisen tuolla 1200€:llä, joka oli oikeasti hyvä - tosin meni purkuun.
Itse pudottaisin hinnan vaikkapa 1400€ / tarjous luokkaan, jos joku tarttuisi onkeen. Siitä on sitten hyvä pudotella.
Näin on. Itse ostin myös viikko takaperin -90 mallisen 525:en M50 kiukaalla, toimivalla automaatti-ilmastoinnilla, aivan järjettömän hyväkuntoisella plyyshisisustuksella (370tkm ajettu) 16" BBS RX:t alla ja yli vuosi leimaa, hintaan 900 euroa.
Kovassa voi olla 2 tonnia kasiysistä 520:stä......
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Ei edes ole. Oli vain pukattu toinen kulma rotvalliin. Sisälsi mm. mustat priimat sähkö-sport-nahat, supersprintin rosteriputkistot ja helvetisti muuta. Täysin ruosteeton ja hyvin pidetty. Kuvatkin löytyy myynti-ilmoituksestani. Ollut foorumilaisen harraste-auto ennen. Osiksihan tuokin meni siis, vaikka laitolla olisi saanutkin pelin.
No edullisesti olet auton kyllä saanut. Olisit laittanut kuntoon ja myynyt vaikka esim. mulle tuon auton Tai olisin minä sen tuossakin kunnossa voinut ostaa. Mutta vaikka halvalla olet tuon saanut niin ei nämä kuitenkaan ole oikein verrattavissa toisiinsa. Toinen on kolaroitu ja toinen ei.
Originally posted by T3
E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
No edullisesti olet auton kyllä saanut. Olisit laittanut kuntoon ja myynyt vaikka esim. mulle tuon auton Tai olisin minä sen tuossakin kunnossa voinut ostaa. Mutta vaikka halvalla olet tuon saanut niin ei nämä kuitenkaan ole oikein verrattavissa toisiinsa. Toinen on kolaroitu ja toinen ei.
No juu, en sillä, mutta kylmä fakta on, että M20:llä varustettu E34 tarjoaa minusta hieman vähemmän vrt. oikeastaan mihin tahansa muuhun ja koska ihmeteltiin, että miksi ei mene kaupaksi, niin vika on valmiiksi muutenkin hankalasti myytävässä mallissa, yhdistettynä aivan liian tähtitieteelliseen hintaan, josta koitin esimerkillä vihjata.
Niin, no. Purkuautojen ja osina myynnin valtti piilee spessu-osissa ja varusteissa. Valitettavasti karvalakki-malleissa ei näitä ole ja kysyntä on huonoa. Saahan tuosta pikkunippeleitä, luukut ja tekniikan pitkällä aikavälillä, mutta silti.
Miksi ei vain laita hintaa kohdalleen ja kokonaan uudelle omistajalle. Jos nyt on linkattu muutama muu 2t€:n 520i, niin en siltikään usko, että nuo pyörivät niissä hinnoissa nykyään. Tai itse en ainakaan näe syytä ostaa tuollainen, jos saan puolella tuosta jo M50-version. Ainakin kun itse viimeksi katsellut E34:sia, niin alkupään mallit ovat parhaimmillaan pyörineet kolminumeroisissa luvuissa ja siitä ihan ehdoton max tuonne 2t€ todella priimana. Priimakuntoisessa ja siistissä saisi edes vähintään olla ehjät penkit. E34:siakin lukuisten muiden bemareiden ohessa kuitenkin tullut osteltua ja myytyä.
Comment