Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bmw911 View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/520/3624737
Mikä on kun ei ketään tunnu kiinnostavan? Auto on aivan uskomattoman hyvässä kunnossa.. ensimmäinen paikalle tullut varmasti vie auton mennessään. Olenko liian ahne kun ei hyväksynyt 1200e tarjousta? Paljonko tuollaisesta huippukuntoisesta e34 tulisi pyytää?
Siis onko noin? En ole ikinä e34 omistanut mutta eikai ne penkit nyt niin paljoa muista samanikäisistä autoista eroa... no en ainakaan ennen ole kuullut, että penkin päällysteen repeäminen on autossa "tyyppivika", aina oppii uutta kun BTCF.fi lueskelee...-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View Post"-Kuskin penkki repeytynyt (tyyppivika) "
Siis onko noin? En ole ikinä e34 omistanut mutta eikai ne penkit nyt niin paljoa muista samanikäisistä autoista eroa... no en ainakaan ennen ole kuullut, että penkin päällysteen repeäminen on autossa "tyyppivika", aina oppii uutta kun BTCF.fi lueskelee...F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
Comment
-
-
Originally posted by juho-85 View PostNo en tiedä voiko sitä tyyppiviaksi kutsua mutta kyllähän se ihan totta on että e30 ja e34 penkki kuluu puhki muita autoja nopeammin. jo oikeasti 200tkm autoissa saattaa olla jo aika huonossa kunnossa kuskinpenkki. riippuu paljon tietysti käyttäjästä.
Comment
-
-
Noh, mielestäni vanhat autot on aina yksilöitä ja kunto sen hinnan ratkaisee. Jos joku on etsimässä edullista ja siistiä e34:sta vaikka kauppakassiksi/kakkosautoksi niin en ihmettelisi yhtään jos tuosta jopa yli 1500e saisit. Pikkuhiljaa hintaa pudottamalla se oikea myyntihinta autollesi jokatapauksessa löytyy, tosin autosi käyttöarvo voi olla selkeästi parempi kuin tuo jälleenmyyntiarvo... Eli kannattaa miettiä onko autoa edes järkevää myydä.
Ja ei kannata ottaa kovin tosissaan tänne tulevia kommentteja. Esim rohkenisin väittää että tuo rokkarin esimerkki 540ia, on todennäköisesti tuohon alle 2ke hintaan ollut melkoinen pommi. Ja zener linkitti nettiauton halvimman vastaavan, itse kuitenkin pyysi omasta vanhasta seiskastaan pahimmillaan monta tonnia enemmän mitä halvin oli, joten...Originally posted by T3E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
E21 1972 m10b20
ex. Bmw E38 Navarra violett
ex: E34 520
ex: E34 530iA Touring -95
ex: E32 735i -88
Autokuume 24/7
Comment
-
-
Originally posted by Deckki View PostJa zener linkitti nettiauton halvimman vastaavan, itse kuitenkin pyysi omasta vanhasta seiskastaan pahimmillaan monta tonnia enemmän mitä halvin oli, joten...
Ajatuksena oli vain tässä että kyllä sitä hintaa joutuu hilaamaan alaspäin välillä reilustikkin, eikä välttämättä mene sillonkaan aivan heti.Last edited by zener; 04-12-2010, 13:33.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJep, eikä mennyt kaupaksi vaikka siisti olikin... Summasummarum.Originally posted by T3E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
E21 1972 m10b20
ex. Bmw E38 Navarra violett
ex: E34 520
ex: E34 530iA Touring -95
ex: E32 735i -88
Autokuume 24/7
Comment
-
-
-
Originally posted by Deckki View PostJuu juu, mutta ei se varmasti myydessäkään halvin ollut. Eikä tarvikkaan olla, vanhat autot on tosiaan yksilöitä joissa se kunto ratkaisee. Eli en usko että tuo linkittämäsi auto on vastaavassa kunnossa kuin Bmw911:sen auto, ja varmasti tuosta yli tonnin saa toisin kuin Tomi T väittää. Siisti yleiskunto, hyvät renkaat, aluvanteet ja jos vielä tuo ilmastointi toimii niin kyllä tuo kauppakassina menisi. Pahin miinus tuossa tosiaan on tuo moottori + vaihteisto yhdistelmä joka karsii ostajia, mutta varmasti sen joku hakee kun pyyntihintaa laskee vielä muutaman satasen sekä jättää vielä sen "pakollisen" 100-200e tinkivaraa. Veikkaisin myyntihinnaksi siis semmoista ~1500euroa, ehkä hitusen enemmänkin riippuen ostajasta sekä auton todellisesta kunnosta joka tietenkin selviää vasta paikanpäällä.
Kuten jo monesti mainittu tuo M20B20+4hp yhdistelmä mahtaa olla vaikeimpia myytäviä E34:ia.
Varsinkin kun 2ke ja alle on jo hyvästi valittavissa 525i.
Comment
-
-
Originally posted by Deckki View Postrokkarin esimerkki 540ia, on todennäköisesti tuohon alle 2ke hintaan ollut melkoinen pommi.Last edited by Rockford; 04-12-2010, 14:04.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostTodella vaikea myydä kyllä M20B20:llä varustettu automaatti-E34. Revenneillä pappapenkeillä, spreiatuilla takavaloilla yms. Ei ihan ensimmäinen halutuimpien listalla 2000€:llä.
Ostanut jopa -92 540iA:n, -94 520 touringin, -91 525:sen halvemmalla. Jälkimmäisen tuolla 1200€:llä, joka oli oikeasti hyvä - tosin meni purkuun.
Itse pudottaisin hinnan vaikkapa 1400€ / tarjous luokkaan, jos joku tarttuisi onkeen. Siitä on sitten hyvä pudotella.
Kovassa voi olla 2 tonnia kasiysistä 520:stä......540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostKuten jo monesti mainittu tuo M20B20+4hp yhdistelmä mahtaa olla vaikeimpia myytäviä E34:ia.
Varsinkin kun 2ke ja alle on jo hyvästi valittavissa 525i.
Tuli muuten flashback, onko bmw911:sen auton hintapyynti ollut joskus jopa 3ke?
Originally posted by Rockford View PostEi edes ole. Oli vain pukattu toinen kulma rotvalliin. Sisälsi mm. mustat priimat sähkö-sport-nahat, supersprintin rosteriputkistot ja helvetisti muuta. Täysin ruosteeton ja hyvin pidetty. Kuvatkin löytyy myynti-ilmoituksestani. Ollut foorumilaisen harraste-auto ennen. Osiksihan tuokin meni siis, vaikka laitolla olisi saanutkin pelin.Tai olisin minä sen tuossakin kunnossa voinut ostaa. Mutta vaikka halvalla olet tuon saanut niin ei nämä kuitenkaan ole oikein verrattavissa toisiinsa. Toinen on kolaroitu ja toinen ei.
Originally posted by T3E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
E21 1972 m10b20
ex. Bmw E38 Navarra violett
ex: E34 520
ex: E34 530iA Touring -95
ex: E32 735i -88
Autokuume 24/7
Comment
-
-
Originally posted by Deckki View Post
No edullisesti olet auton kyllä saanut. Olisit laittanut kuntoon ja myynyt vaikka esim. mulle tuon autonTai olisin minä sen tuossakin kunnossa voinut ostaa. Mutta vaikka halvalla olet tuon saanut niin ei nämä kuitenkaan ole oikein verrattavissa toisiinsa. Toinen on kolaroitu ja toinen ei.
Hinta alas -> auto kaupaksi ehkän kera.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Deckki View PostTuli muuten flashback, onko bmw911:sen auton hintapyynti ollut joskus jopa 3ke?
varmaan sais enempi rahaa kun myis osina :think
jotain projektia olisin vailla mutta sitä ennen täytyis saada edellinen pois nurkista..
Comment
-
-
Originally posted by bmw911 View Postvarmaan sais enempi rahaa kun myis osina :think
Miksi ei vain laita hintaa kohdalleen ja kokonaan uudelle omistajalle. Jos nyt on linkattu muutama muu 2t€:n 520i, niin en siltikään usko, että nuo pyörivät niissä hinnoissa nykyään. Tai itse en ainakaan näe syytä ostaa tuollainen, jos saan puolella tuosta jo M50-version. Ainakin kun itse viimeksi katsellut E34:sia, niin alkupään mallit ovat parhaimmillaan pyörineet kolminumeroisissa luvuissa ja siitä ihan ehdoton max tuonne 2t€ todella priimana. Priimakuntoisessa ja siistissä saisi edes vähintään olla ehjät penkit. E34:siakin lukuisten muiden bemareiden ohessa kuitenkin tullut osteltua ja myytyä.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment