Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Originally posted by r.w. View Post
Sitä taas en minäkään ymmärrä, onko sillä muka oikeasti vitunkaan väliä, onko sen E46 320d:n tai E39 530d:n M-sport lirpakkeet asentanut tehdas vai joku muu. Koska tuo "alkuperäinen M-sport" on niin kulunut myyntilause, kehotankin käyttämään jatkossa vaikka jotain näistä, jos vaikka toimisi paremmin:
"Alkuperäinen numbers match BMW-vetokoukku"
"Alkuperäinen Business RDS-soitin jo tehtaalta, katso varustelista"
"Alkuperäinen BMW-vararengas"F26 X4 xDrive20d M-Sport -18, E90 320dA M-Sport -11
ex. 957 Cayenne Turbo -08, E90 320iA -07, E46 330CiA -03, E36 316i -96, Porsche 924S -87
Comment
-
-
Originally posted by Netsk View PostKyllä siinä mielessä on väliä että paljon jälkeenpäin asennetuissa M-Puskureissa on sitten jo sävyeroa auton omaan maalipintaan, sekä itse ainakin tykkään todella paljon mustasta katosta jota ei jälkiasenetussa m-sportissa ole.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Itse en taas anna mitään arvoa jonkun amiksen tai saksanturkkilaisen itse vaihdetuille puskureille tai muille M-Sport osille. Mielummin vaikka sellainen auto ilman niitä kötöstyksiä alkuperäisillä osilla, kuin sieltä täältä vaihdeltu jotain osia. Sitä paitsi noiden vaihdettujen puskureiden yms kohdalla tulee aina mieleen, että onko auto esim. kolaroitu keulaan ja samalla näppärästi vaihdettu uusi puskuri?
Tästä tietysti poislukien todelliset harrastajat, jotka tuntevat kyseisen automerkin ja ovat huolellisesti ns. omaan käyttöön rakentaneet autoa kustannuksia säästämättä. Mutta suurin osa noista jälkikäteen rakennetuista on kyllä ihan jotain muuta, valitettavasti. Eli siis mielummin vakio peli sellaisenaan kuin on tai maksan suosiolla lisähintaa aidosta tehtaan Motorsport tai M-Sport versiosta.
Kaiken naurettavuuden huippu on kuitenkin myydä autoa M-Sporttina, jos on itse takapihalla rakentanut moisen virityksen!All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Ei sillä tosiaan ole väliä jos joku on noi orig hilppeet laittanut kaikki huolella ja rahalla....
Mutta noita M-kopiota tekee miljona kiinanpuljua ja itseä ainakin vituttaisi mennä ostamaan jotain "m-sporttia" jonka puskurit on tehty synteettisestä kissanpaskasta ja jonka joka vitun nurkka irvistelee väärien mittojen johdosta.Huonosti tehdyt m-hilpeet jotenkin oksettaa.sigpic
F01 730d -09
Ex
E70 x5 3.0d-08
e39 M5-99
e60 535da M-Sport -07 380hp/710nm(Ego)
e39 530da-03 219hp/500nm(Eco)
e39 528ia -97 200hp/290nm
e36 320i -94
e30 320i -89
Comment
-
-
Originally posted by Netsk View PostKyllä siinä mielessä on väliä että paljon jälkeenpäin asennetuissa M-Puskureissa on sitten jo sävyeroa auton omaan maalipintaan, sekä itse ainakin tykkään todella paljon mustasta katosta jota ei jälkiasenetussa m-sportissa ole.E39 M-sport 530da vm03
Vw ransuportteri vm03
ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
E34 525i vm90
E34 525i vm89
Comment
-
-
Originally posted by Netsk View PostKyllä siinä mielessä on väliä että paljon jälkeenpäin asennetuissa M-Puskureissa on sitten jo sävyeroa auton omaan maalipintaan.
Mutta kuten Juhis sanoikin, itsekin arvostan enemmän mieluummin orggista, kuin muka hienoa "sinnepäin" tehtyä M-Sportia. Ehdoton ruksi pitää olla vain sporttipenkeissä, niistä en tingi.
Jos on puskureita vaihdettu, niin ehdottomasti muovia ja istuvat, lasikuitua ei minun omistamista autoista löydy, eikä tule löytymään.Last edited by Ioni79; 13-11-2010, 16:21.
Comment
-
-
Originally posted by Ioni79 View PostAmmattimaalari osaa kyllä maalata niin ettei sävyeroja ole.
Mutta kuten Juhis sanoikin, itsekin arvostan enemmän mieluummin orggista, kuin muka hienoa "sinnepäin" tehtyä M-Sportia. Ehdoton ruksi pitää olla vain sporttipenkeissä, niistä en tingi.
Jos on puskureita vaihdettu, niin ehdottomasti muovia ja istuvat, lasikuitua ei minun omistamista autoista löydy, eikä tule löytymään.
Monsteripuskurit jne. on taas asia erikseen, tosin..vaikka ne helvetin rumia onkin eikä käy juuri muuksi kuin..no ei mihinkään..Niin on niissäkin laatu parantunut. Valitettavasti välillä joutuu moisia korjailemaan, maalaamaan ja asentamaan takaisin autoon paikalleen. Ei omiin kylläkään.
Edit:
Niin ja tosiaan ei ollut taaskaan sietämätöntä vaikeutta myydä Bemmiä. Hinta oli markkinoilla keskivertoa, varusteet ok jne. 1,5viikkoa ja kaupaksi meni.Last edited by Janzki; 13-11-2010, 18:59.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Netsk View Postsekä itse ainakin tykkään todella paljon mustasta katosta jota ei jälkiasenetussa m-sportissa ole.
S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Jep,itsekkään ei aikoinani yhteen autooni ottanut M-Sport pakettia,koska sporttijakkarat ja alusta tuli muun paketin yhteydessä ja antraziitin värisen kattoverhoilun sain lisävarusteena listalta.
M-sportjos se tarkoittaa paria muovipalaa edessä ja takana,listoja kynnyksissä,lepuuttajaa,vaihdekepinnuppia ja käsijarrukahvaa...niin en itsekkään niistä olisi valmis maksamaan lisää.
myyntitilanteessa se voi helpottaa auton myyntiä,mutta turha niistä on haikailla lisähintaa.Last edited by b mutteri kasa; 14-11-2010, 08:05.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
En jaksanut kahlata koko ketjua läpi, joten silläkin uhalla että tämä on jo kysytty:
Millainen BMW on helpoin myytävä? Oletetaan, että auto myydään suoraan nettiauton tms. kautta ja hinta on kohdallaan. Toisin sanoen, mikä tai mitkä on helpoimpia malleja myydä eteenpäin? Klassikot (E30 M3 etc.), pikkudieselit (x20d), joku muu (mikä)?Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostNiin ja tosiaan ei ollut taaskaan sietämätöntä vaikeutta myydä Bemmiä. Hinta oli markkinoilla keskivertoa, varusteet ok jne. 1,5viikkoa ja kaupaksi meni.
Itsellä viimeisen 10 (kaikki bemareita) vuoden aikana kaksi hyvää kauppaa takana.Ensimmäinen (1.bemarini) kun ostin auton suoraan,eli ilman että piti myydä/antaa vaihdossa edellinen ja sitten yksi kauppa,jolloin kaveri hyvitti extra hyvin kun vaihdoin autoon joka oli myytävänä hänen liikkeessään.Muuten tullut enemmän ja vähemmän näpeille näissä Premium Bemareiden "pitää arvonsa" kanssa pelattaessa.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by Squamish View PostEn jaksanut kahlata koko ketjua läpi, joten silläkin uhalla että tämä on jo kysytty:
Millainen BMW on helpoin myytävä? Oletetaan, että auto myydään suoraan nettiauton tms. kautta ja hinta on kohdallaan. Toisin sanoen, mikä tai mitkä on helpoimpia malleja myydä eteenpäin? Klassikot (E30 M3 etc.), pikkudieselit (x20d), joku muu (mikä)?
Comment
-
-
Originally posted by Kanerv4 View Poste36 korimallin, 320/325 sedan tai coupe, noin 3-4700e välillä, ne ei ole ikinä vanhentunu viikkoa kauempaa ja näitä myin viime syksystä tähän kevääseen noin 14kpl, mutta kilsat oltava 170k-260k väliin, ja jonkinasteinen leima.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostJep,itsekkään ei aikoinani yhteen autooni ottanut M-Sport pakettia,koska sporttijakkarat ja alusta tuli muun paketin yhteydessä ja antraziitin värisen kattoverhoilun sain lisävarusteena listalta.
M-sportjos se tarkoittaa paria muovipalaa edessä ja takana,listoja kynnyksissä,lepuuttajaa,vaihdekepinnuppia ja käsijarrukahvaa...niin en itsekkään niistä olisi valmis maksamaan lisää.
myyntitilanteessa se voi helpottaa auton myyntiä,mutta turha niistä on haikailla lisähintaa.Toiset arvostaa ja toiset ei.
Onneksi on ostajia jotka arvostaa aitoa M-Sporttia ja ovat siitä valmiita myös maksamaan. Kolmas menossa ja kaikista on maksettu ostaessa enemmän kuin perusmallista ja myös myytäessä on saatu vastaavasti enemmän. Sanoisin että ihan reilusti ikäistään perusmallia enemmän
Varsinkin noissa uudemmissa E6X/E9X on niin vähän noita M-sportteja tarjolla että jos sellainen on kohtuukilometrein myynnissä niin varmasti menee kaupaksi.Last edited by _nixu_; 14-11-2010, 09:45.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment