memebuy23buy

Bemun myymisen sietämätön vaikeus..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5476
    • S:t Karins

    Originally posted by r.w. View Post
    Sitä taas en minäkään ymmärrä, onko sillä muka oikeasti vitunkaan väliä, onko sen E46 320d:n tai E39 530d:n M-sport lirpakkeet asentanut tehdas vai joku muu.
    +1 Mielestäni ihan sama myös E60/61...
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

    Comment

    • Netsk
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2009
      • 238
      • Helsinki

      Originally posted by r.w. View Post

      Sitä taas en minäkään ymmärrä, onko sillä muka oikeasti vitunkaan väliä, onko sen E46 320d:n tai E39 530d:n M-sport lirpakkeet asentanut tehdas vai joku muu. Koska tuo "alkuperäinen M-sport" on niin kulunut myyntilause, kehotankin käyttämään jatkossa vaikka jotain näistä, jos vaikka toimisi paremmin:

      "Alkuperäinen numbers match BMW-vetokoukku"
      "Alkuperäinen Business RDS-soitin jo tehtaalta, katso varustelista"
      "Alkuperäinen BMW-vararengas"
      Kyllä siinä mielessä on väliä että paljon jälkeenpäin asennetuissa M-Puskureissa on sitten jo sävyeroa auton omaan maalipintaan, sekä itse ainakin tykkään todella paljon mustasta katosta jota ei jälkiasenetussa m-sportissa ole.
      F26 X4 xDrive20d M-Sport -18, E90 320dA M-Sport -11
      ex. 957 Cayenne Turbo -08, E90 320iA -07, E46 330CiA -03, E36 316i -96, Porsche 924S -87

      Comment

      • Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16444
        • Leppävirta

        Originally posted by Netsk View Post
        Kyllä siinä mielessä on väliä että paljon jälkeenpäin asennetuissa M-Puskureissa on sitten jo sävyeroa auton omaan maalipintaan, sekä itse ainakin tykkään todella paljon mustasta katosta jota ei jälkiasenetussa m-sportissa ole.
        Paitsi jos on jälkikäteen asennettu.
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E32 Diamantscwharz 750iL '94

        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

        Comment

        • Juhis
          BTCF Honorary Member
          • Jul 2002
          • 19180
          • -

          Itse en taas anna mitään arvoa jonkun amiksen tai saksanturkkilaisen itse vaihdetuille puskureille tai muille M-Sport osille. Mielummin vaikka sellainen auto ilman niitä kötöstyksiä alkuperäisillä osilla, kuin sieltä täältä vaihdeltu jotain osia. Sitä paitsi noiden vaihdettujen puskureiden yms kohdalla tulee aina mieleen, että onko auto esim. kolaroitu keulaan ja samalla näppärästi vaihdettu uusi puskuri?

          Tästä tietysti poislukien todelliset harrastajat, jotka tuntevat kyseisen automerkin ja ovat huolellisesti ns. omaan käyttöön rakentaneet autoa kustannuksia säästämättä. Mutta suurin osa noista jälkikäteen rakennetuista on kyllä ihan jotain muuta, valitettavasti. Eli siis mielummin vakio peli sellaisenaan kuin on tai maksan suosiolla lisähintaa aidosta tehtaan Motorsport tai M-Sport versiosta.

          Kaiken naurettavuuden huippu on kuitenkin myydä autoa M-Sporttina, jos on itse takapihalla rakentanut moisen virityksen!
          All good things come to those who wait.

          Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

          Sound Factory Bar & Nightclub

          Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

          Comment

          • opl21
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2007
            • 320
            • Itävalta

            Ei sillä tosiaan ole väliä jos joku on noi orig hilppeet laittanut kaikki huolella ja rahalla....
            Mutta noita M-kopiota tekee miljona kiinanpuljua ja itseä ainakin vituttaisi mennä ostamaan jotain "m-sporttia" jonka puskurit on tehty synteettisestä kissanpaskasta ja jonka joka vitun nurkka irvistelee väärien mittojen johdosta.Huonosti tehdyt m-hilpeet jotenkin oksettaa.
            sigpic

            F01 730d -09
            Ex
            E70 x5 3.0d-08
            e39 M5-99
            e60 535da M-Sport -07 380hp/710nm
            (Ego)
            e39 530da-03 219hp/500nm(Eco)
            e39 528ia -97 200hp/290nm
            e36 320i -94
            e30 320i -89

            Comment

            • JutiM5
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2008
              • 328
              • K-system

              Originally posted by Netsk View Post
              Kyllä siinä mielessä on väliä että paljon jälkeenpäin asennetuissa M-Puskureissa on sitten jo sävyeroa auton omaan maalipintaan, sekä itse ainakin tykkään todella paljon mustasta katosta jota ei jälkiasenetussa m-sportissa ole.
              Noita mustia katto verhoilujahan saa ostettua ihan alku peräis tarvikkeena
              E39 M-sport 530da vm03
              Vw ransuportteri vm03

              ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
              E34 525i vm90
              E34 525i vm89

              Comment

              • Ioni79
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2006
                • 738

                Originally posted by Netsk View Post
                Kyllä siinä mielessä on väliä että paljon jälkeenpäin asennetuissa M-Puskureissa on sitten jo sävyeroa auton omaan maalipintaan.
                Ammattimaalari osaa kyllä maalata niin ettei sävyeroja ole.

                Mutta kuten Juhis sanoikin, itsekin arvostan enemmän mieluummin orggista, kuin muka hienoa "sinnepäin" tehtyä M-Sportia. Ehdoton ruksi pitää olla vain sporttipenkeissä, niistä en tingi.
                Jos on puskureita vaihdettu, niin ehdottomasti muovia ja istuvat, lasikuitua ei minun omistamista autoista löydy, eikä tule löytymään.
                Last edited by Ioni79; 13-11-2010, 16:21.

                Comment

                • Janzki
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 4947
                  • Lohja

                  Originally posted by Ioni79 View Post
                  Ammattimaalari osaa kyllä maalata niin ettei sävyeroja ole.

                  Mutta kuten Juhis sanoikin, itsekin arvostan enemmän mieluummin orggista, kuin muka hienoa "sinnepäin" tehtyä M-Sportia. Ehdoton ruksi pitää olla vain sporttipenkeissä, niistä en tingi.
                  Jos on puskureita vaihdettu, niin ehdottomasti muovia ja istuvat, lasikuitua ei minun omistamista autoista löydy, eikä tule löytymään.
                  Höpsis, varsin monessa autossa mm. etupuskurin "runko" on lasikuituseosta. Nykyautoissa on lasikuitua ennemmän kuin arvata saattaa, oikein tehtynä ja laminoituna on todella vahvaa.
                  Monsteripuskurit jne. on taas asia erikseen, tosin..vaikka ne helvetin rumia onkin eikä käy juuri muuksi kuin..no ei mihinkään..Niin on niissäkin laatu parantunut. Valitettavasti välillä joutuu moisia korjailemaan, maalaamaan ja asentamaan takaisin autoon paikalleen. Ei omiin kylläkään.

                  Edit:

                  Niin ja tosiaan ei ollut taaskaan sietämätöntä vaikeutta myydä Bemmiä. Hinta oli markkinoilla keskivertoa, varusteet ok jne. 1,5viikkoa ja kaupaksi meni.
                  Last edited by Janzki; 13-11-2010, 18:59.
                  Sähköposti.
                  IG: janzki_

                  Comment

                  • Tommix
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 5476
                    • S:t Karins

                    Originally posted by Netsk View Post
                    sekä itse ainakin tykkään todella paljon mustasta katosta jota ei jälkiasenetussa m-sportissa ole.
                    On => jos ruksattu lisävarustelulistalta autoa tilatessa

                    S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

                    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                    Comment

                    • b mutteri kasa
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2006
                      • 1462
                      • Area 03

                      Jep,itsekkään ei aikoinani yhteen autooni ottanut M-Sport pakettia,koska sporttijakkarat ja alusta tuli muun paketin yhteydessä ja antraziitin värisen kattoverhoilun sain lisävarusteena listalta.

                      M-sport jos se tarkoittaa paria muovipalaa edessä ja takana,listoja kynnyksissä,lepuuttajaa,vaihdekepinnuppia ja käsijarrukahvaa...niin en itsekkään niistä olisi valmis maksamaan lisää.

                      myyntitilanteessa se voi helpottaa auton myyntiä,mutta turha niistä on haikailla lisähintaa.
                      Last edited by b mutteri kasa; 14-11-2010, 08:05.
                      BMW F11 530 dA VOLL
                      Carbon-schwarz Metallic

                      BMW E30 325i Sport

                      Comment

                      • Squamish
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2009
                        • 260
                        • HEL

                        En jaksanut kahlata koko ketjua läpi, joten silläkin uhalla että tämä on jo kysytty:

                        Millainen BMW on helpoin myytävä? Oletetaan, että auto myydään suoraan nettiauton tms. kautta ja hinta on kohdallaan. Toisin sanoen, mikä tai mitkä on helpoimpia malleja myydä eteenpäin? Klassikot (E30 M3 etc.), pikkudieselit (x20d), joku muu (mikä)?
                        Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa

                        Comment

                        • b mutteri kasa
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2006
                          • 1462
                          • Area 03

                          Originally posted by Janzki View Post
                          Niin ja tosiaan ei ollut taaskaan sietämätöntä vaikeutta myydä Bemmiä. Hinta oli markkinoilla keskivertoa, varusteet ok jne. 1,5viikkoa ja kaupaksi meni.
                          Näinhän se menee,jos hinta on oikea suhteessa myytävään tuotteseen niin varmasti menee.Jos et saa tuotetta myytyä,niin hintaa tarkastettava.Monella on vain niin vaikea sulattaa näissä auto asioissa sitä faktaa,että arvonaleneminen näissä normaali käyttöpeleissä on kovaa luokkaa...keräilykappaleet ym. harvinaisuudet asia erikseen.

                          Itsellä viimeisen 10 (kaikki bemareita) vuoden aikana kaksi hyvää kauppaa takana.Ensimmäinen (1.bemarini) kun ostin auton suoraan,eli ilman että piti myydä/antaa vaihdossa edellinen ja sitten yksi kauppa,jolloin kaveri hyvitti extra hyvin kun vaihdoin autoon joka oli myytävänä hänen liikkeessään.Muuten tullut enemmän ja vähemmän näpeille näissä Premium Bemareiden "pitää arvonsa" kanssa pelattaessa.
                          BMW F11 530 dA VOLL
                          Carbon-schwarz Metallic

                          BMW E30 325i Sport

                          Comment

                          • Kanerv4
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2009
                            • 985
                            • Tampere

                            Originally posted by Squamish View Post
                            En jaksanut kahlata koko ketjua läpi, joten silläkin uhalla että tämä on jo kysytty:

                            Millainen BMW on helpoin myytävä? Oletetaan, että auto myydään suoraan nettiauton tms. kautta ja hinta on kohdallaan. Toisin sanoen, mikä tai mitkä on helpoimpia malleja myydä eteenpäin? Klassikot (E30 M3 etc.), pikkudieselit (x20d), joku muu (mikä)?
                            e36 korimallin, 320/325 sedan tai coupe, noin 3-4700e välillä, ne ei ole ikinä vanhentunu viikkoa kauempaa ja näitä myin viime syksystä tähän kevääseen noin 14kpl, mutta kilsat oltava 170k-260k väliin, ja jonkinasteinen leima.

                            Comment

                            • _nixu_
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2006
                              • 8975
                              • Kellokoski

                              Originally posted by Kanerv4 View Post
                              e36 korimallin, 320/325 sedan tai coupe, noin 3-4700e välillä, ne ei ole ikinä vanhentunu viikkoa kauempaa ja näitä myin viime syksystä tähän kevääseen noin 14kpl, mutta kilsat oltava 170k-260k väliin, ja jonkinasteinen leima.
                              No sulla on varmaan joku firma jos noin ammatiksesi noita myyt
                              E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                              Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                              Comment

                              • _nixu_
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2006
                                • 8975
                                • Kellokoski

                                Originally posted by b mutteri kasa View Post
                                Jep,itsekkään ei aikoinani yhteen autooni ottanut M-Sport pakettia,koska sporttijakkarat ja alusta tuli muun paketin yhteydessä ja antraziitin värisen kattoverhoilun sain lisävarusteena listalta.

                                M-sport jos se tarkoittaa paria muovipalaa edessä ja takana,listoja kynnyksissä,lepuuttajaa,vaihdekepinnuppia ja käsijarrukahvaa...niin en itsekkään niistä olisi valmis maksamaan lisää.

                                myyntitilanteessa se voi helpottaa auton myyntiä,mutta turha niistä on haikailla lisähintaa.
                                Turha tästä on toisaalta vääntää Toiset arvostaa ja toiset ei.

                                Onneksi on ostajia jotka arvostaa aitoa M-Sporttia ja ovat siitä valmiita myös maksamaan. Kolmas menossa ja kaikista on maksettu ostaessa enemmän kuin perusmallista ja myös myytäessä on saatu vastaavasti enemmän. Sanoisin että ihan reilusti ikäistään perusmallia enemmän
                                Varsinkin noissa uudemmissa E6X/E9X on niin vähän noita M-sportteja tarjolla että jos sellainen on kohtuukilometrein myynnissä niin varmasti menee kaupaksi.
                                Last edited by _nixu_; 14-11-2010, 09:45.
                                E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                                Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                                Comment

                                Working...
                                X