Autosi ei ole M5. Se on 520 johon on vaihdettu moottori & laatikko. Sillä ei ole nyt väliä, millainen tekniikka autossa on, jos se on kunnossa, niin hyvä. 300tkm ajomääränä ei ainakaan vähene, tämän tulee näkyä myös hinnassa. M5:sta siitä ei saa tekemälläkään.
Jos oma budjetti olisi 5k€ ja E34 olisi mieleen, niin tuolla hinnalla alkaisin jo katselemaan mieluummin hyvää / erinomaista 540:stä. Jos käteiselle on tarvetta, niin sitten kannattaa ottaa ensimmäinen tarjous koska toista ei välttämättä enää tule. Muuten jättää muut lelut ostamatta ja jatkaa harrastamista tuon tekniikanvaihdon kanssa kesällä.
Ainiin. Nettiauton ilmoituksessa pystyy heti ensimmäiselle riville täsmentämään myytävää autoa, ja tällä hetkellä siinä lukee "BMW M5 Katsastettu. toimiva". Kun auto ei ole M5, vaan 520 vaihdetulla tekniikalla, niin miksi tämä mainitaan vasta jossain sisustan vesipesujen ja raidetangon vaihtamisien jälkeen?
Luulin että on vaikeaa mutta ei se sitten ole kun oikea ostaja löytyy ja ei ole vailla autosta "älyttömiä" kuten suurin osa nettiautossa olevista E39 M5:sen pyynneistä on.
No nyt sitten ilman bemaria ollaan. Ensimmäinen BMW muttei varmasti viimeinen.
Vaihtoa tarjoavien kanssa keskustelu käy ihan foorumin tasoisesta viihteestä.
Auto + liian pieni väliraha on sentään jonkinlainen rahatarjous, mutta nämä ovat koomisimpia jotka tarjoavat ensin jotain mustaa pekkaa, ja jos siihen menee vastaamaan jotain edes etäisesti myönteiseksi tulkittavaa, niin sitten seuraavassa viestissä alkavat kerjäämään vielä läjäpäin rahaa.
Mun mielestä autonsa voi realisoida vaikka Rinta-Joupilla sen sijaan, että alkaa kerjäämään toiselta yksityiseltä rahaa. Aika paljon on tullut tuohon 330d:hen ehdotuksia erilaisista vm. 2002->, 300 - 500 hv bensavehkeistä. Hintapyynti on tietenkin heillä noin Saksan hinta kertaa kaksi. Tulee muuten tippumaan aika vauhdilla jossain vaiheessa näiden 500 - 600 eur vuosimaksullisten 20L/100km kuluttavien, mutta varsinaisiksi harrasteautoiksi kelpaamattomien autojen hinnat.
vähä reilut 2400 kertaa katsottu,7 kysymystä, 4 s-postia... Myynnissä 4vko. En tiedä, hintahan o vähän korkea,mutta saa karsittua hyvin pois semmoiset huvi soitteliat.
En tiedä, hintahan o vähän korkea,mutta saa karsittua hyvin pois semmoiset huvi soitteliat.
Kerrohan millaisia nämä Huvisoittelijat sitten on? Mielestäni jokainen kuka soittaa autosta on siitä oikeasti kiinnostunut, ja korkea hinta saattaa karsia juurikin ne pois.
Kerrohan millaisia nämä Huvisoittelijat sitten on? Mielestäni jokainen kuka soittaa autosta on siitä oikeasti kiinnostunut, ja korkea hinta saattaa karsia juurikin ne pois.
Kyllä typerää Römpsältä laittaa hinta niin ylös, et karsii "hupisoittajat". Ei ole olemassa hupisoittajia myyjän kantilta, eikä turhan kyselijöitä. Se renkaitten koon kyseliä voi ihan hyvin olla potentiaalinen ostaja.
Hinta sille mallille millä autosta raskit luopua ja odottamaan ostajaa.
Ite en ainakaan soita koskaan ylihintasista, tai kysele muutenkaan.
vähä reilut 2400 kertaa katsottu,7 kysymystä, 4 s-postia... Myynnissä 4vko. En tiedä, hintahan o vähän korkea,mutta saa karsittua hyvin pois semmoiset huvi soitteliat.
Itsekin olen katsellut autoasi, mutta itseäni ei kiinnosta lähteä palauttamaan autoa orkkis kuntoiseksi, vaikkei nyt mistään peruuttamattomasta puhutakkaan. Väittäisin, että tingeltangel valot yms. saattavat helposti karkoittaa potentiaalisen class II ostajan...
Kerrohan millaisia nämä Huvisoittelijat sitten on? Mielestäni jokainen kuka soittaa autosta on siitä oikeasti kiinnostunut, ja korkea hinta saattaa karsia juurikin ne pois.
Näinpä, itsekään en ymmärrä oikein tätä.
Overall, kun tätä vertaa siihen toiseen nettiautossa myynnissä olevaan class II, niin väittäisin, että hinta on ainoa asia, jolla tästä saisi tehtyä sen houkuttelevamman vaihtoehdon.
vähä reilut 2400 kertaa katsottu,7 kysymystä, 4 s-postia... Myynnissä 4vko. En tiedä, hintahan o vähän korkea,mutta saa karsittua hyvin pois semmoiset huvi soitteliat.
Itsekin olen katsellut autoasi, mutta itseäni ei kiinnosta lähteä palauttamaan autoa orkkis kuntoiseksi, vaikkei nyt mistään peruuttamattomasta puhutakkaan. Väittäisin, että tingeltangel valot yms. saattavat helposti karkoittaa potentiaalisen class II ostajan...
Näinpä, itsekään en ymmärrä oikein tätä.
Overall, kun tätä vertaa siihen toiseen nettiautossa myynnissä olevaan class II, niin väittäisin, että hinta on ainoa asia, jolla tästä saisi tehtyä sen houkuttelevamman vaihtoehdon.
Tuohon römpsän autoon ja walden kommenttiin kommentoin vaan että on siinä tosiaan pientä näpräämistä melkeinpä aina että auto on omaan silmään sopiva. Itsellä oli tämä tilanne kun tuo nykyinen muovi tuli. Listat oli maalattu punaiseksi,valot mallia tingeltangel annelinsilimät, mallimerkintä lätkä vikapuolella konttia kiinni, ihme M lätkät BMW omien merkkien tilalla konepellissä/takaluukussa. Super öglö matot autossa sisällä, pakoputki viritelmä oli mitä kammottavin(molemmin puolin diffua tuplaulostulot) yms. pientä.
Auto oli orkkis M-Sport niin päätin ottaa sen vaihdossa ja muuttaa mieleiseksi kun auto ei muuten ollut toivoton tapaus. Mielestäni olen ihan "hyvin" saanut sen antituunattua. Mutta palaahan siihenkin rahaa sekä vaivan näköä vaatii. Jotku jaksaa jotkut ei.
Toiset antituunaa, toiset tuunaa.
Ja tuossa Römpsän autossa tosiaan itselläkin pomppaa nuo pikku tuunaukset silmään heti jotka häiritsee minua. Jotkuthan niistä tykkää ja sellainen kun sattuu kohdalle niin ostaja löytyy. Mistä sitä tietää kun joskus myyn omanikin pois niin seuraava omistaja tunettaa sen taas mieleisekseen.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
1,5vko ollut myynnissä
1225 krt klikattu
1 puhelu
2 kysymystä
aika huonolla prosentilla ihmiset näköjään soittaa autosta tietoja.
Vaikka onkin kaiketi ihan siisti peli ja mittarissa vähän kilometrejä. Mutta hinta on se kulmakivi, ei tulisi mieleenkään ostaa e36 316i coupea jos samaan rahaan saa saman korimallin 325i ja paremmilla varusteilla. Vaatii vaan aikaa ja hermoja bongata sellaiset hyvät yksilöt tosta nettiauton "teinivalikoimasta". Ei sillä että kumpaakaan olisin ostamassa, mutta on se 325i kuitenkin ihan eriluokan auto.
Comment