Originally posted by wta
View Post
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
-
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostMakuasioita. E60 ilman M-pakettia ei toimi mun mielestä ollenkaan. Ostin pari vuotta sitten E39 faceliftin ihan peruspenttinä sieltä kalliimmasta päästä, enkä edes harkinnut E60:tä. E39 on hieno auto.
Btw, piti omien kirjoitusten todenperäisyyttä oikein tarkistaa ja käydä kurkkaamassa Greyhen hinnastosta ns. paremman pään E39 hinta. Kun täällä tuntuu 5,50 € uhraaminen (toki voi autosta maksaa muutaman k€ enemmän, jos nyt siltä sattuu tuntumaan = pappa betalar tms.) olevan aivan ylivoimainen tehtävä.
530i -01, 200 tkm ja paljon kaikkea hilavitkutinta, mitä jossain afrikan varustemallin 12 k€ 520/-06:ssa ei ole (ai mutta tässä ei ollutkaan mm. laajennettua ilmastointia ja ja...).
Niin, hinta ollut uutena rapiat 70 tonttua ja nykyinen pyyntihinta greyhen mukaan vajaat 9900 € (varusteiden nykyarvo lähes 200 €) -elämä on...
Autojen hinnoittelusta en enää kirjoittele, kaikki voivat käydä tuolta ihan itse uhraamassa sen 5,50 ekeä.
Mitä E39 ja E60 korimalleihin tulee, niin itse olin etsiskelemässä 3 v sitten juurikin tuota E39:ä. Rouva kuitenkin kysyi, että pitääkö meillä aina olla niin vanhan näköinen auto? Hyvin sopi budjettiin liikkeestä ostettunakin tuo E60, silmä ei silti ole muotoiluun tottunut.Autokalusto: 320d f30
Comment
-
-
Kai se juttu on siinä, että bemareita yksityisiltä ostavat ihmiset poikkeavat vastaavista esimerkiksi mersuja ostavista todella paljon. Jengi jaksaa porata varusteiden perään ja jonkun penkkiin integroidun hieromasauvan puuttuminen on katastrofi, joka oikeuttaa 25ke autossa 5ke hinnan alennukseen (tai ainakin sen kovaan yrittämiseen). Ei perus pentit osta bemareita yksityisiltä. Ne ostaa varmaan jotain muuta. En oo koskaan bemareitani myydessä törmännyt peruspenttiin. Kaikki ovat olleen vähintään keskivertoa kiihkeämmin autoihin ja nimenomaan bemareihin suhtautuvia jamppoja, ehkä jonkin sortin harrstajia/aktiiveita. Peruspentit hakevat karvalakkinsa autoliikkestä.
Mersujen kanssa on jotenkin paljon helpompaa. Kunhan on CDI ja automaatti, niin kyllä se jollekin menee, jos hinta on oikea. Nuoremmat haluaa amg paketin tai avantgarden, lopuille silläkään ei oo juuri väliä. Sellaista perus 316i manuaali-ilmastoinnilla tyyppistä mersua kun ei edes ole. Halvimmat stereotkin ovat ihan kelvolliset musan kuunteluun, toisin kuin joku business cd ja pietsot ovissa.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostKai se juttu on siinä, että bemareita yksityisiltä ostavat ihmiset poikkeavat vastaavista esimerkiksi mersuja ostavista todella paljon. Jengi jaksaa porata varusteiden perään ja jonkun penkkiin integroidun hieromasauvan puuttuminen on katastrofi, joka oikeuttaa 25ke autossa 5ke hinnan alennukseen (tai ainakin sen kovaan yrittämiseen). Ei perus pentit osta bemareita yksityisiltä. Ne ostaa varmaan jotain muuta. En oo koskaan bemareitani myydessä törmännyt peruspenttiin. Kaikki ovat olleen vähintään keskivertoa kiihkeämmin autoihin ja nimenomaan bemareihin suhtautuvia jamppoja, ehkä jonkin sortin harrstajia/aktiiveita. Peruspentit hakevat karvalakkinsa autoliikkestä.
Mersujen kanssa on jotenkin paljon helpompaa. Kunhan on CDI ja automaatti, niin kyllä se jollekin menee, jos hinta on oikea. Nuoremmat haluaa amg paketin tai avantgarden, lopuille silläkään ei oo juuri väliä. Sellaista perus 316i manuaali-ilmastoinnilla tyyppistä mersua kun ei edes ole. Halvimmat stereotkin ovat ihan kelvolliset musan kuunteluun, toisin kuin joku business cd ja pietsot ovissa.
vittumaisimmat tinkijät on ehdottomasto bmw ostajat! jaksavat vittuilla pienistä kiveniskuista 20v vanhassa autossa
"Sellaista perus 316i manuaali-ilmastoinnilla tyyppistä mersua kun ei edes ole"
Mun mielestä ei ole muuta olemassakaan kuin perus 316i mersua
Tosin olen laitellut ammatikseni mursuja jo toistakymmentä vuotta, joten niihin tottuu... kaikki samanlaisia...superb Combi 2,0 TDI Ambition Business
Comment
-
-
Originally posted by Malax View Postjaksavat vittuilla pienistä kiveniskuista 20v vanhassa autossa... tää on kyllä totta. Muakin juoksutti yks tyyppi viikko sit ihan autotallissa asti, ku tinkas bemarin hintaa ja sano että '02 180tkm autossani on paljon kiveniskemiä. Oli tosiaan pakko mennä kattomaan ihan tallista asti, että näyttääkö se siltä, kun kesällä vielä autoja myllyttävä kaveri ihmetteli hyvää kuntoa. Sit tulin siihen tulokseen, että se tosiaan näyttää siltä kuin sillä olis se 20-30tkm ajettu (keula maalattu uudestaan pari kymppia sit, juuri kiveniskemien takia)... Lupas näillä tinkauksilla hakee 12 000 eurolla. Mä taasen lupasin olla siihen hintaan myymättä.
BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E85 3.0i '05
Comment
-
-
Originally posted by enins View Post
Mitä E39 ja E60 korimalleihin tulee, niin itse olin etsiskelemässä 3 v sitten juurikin tuota E39:ä. Rouva kuitenkin kysyi, että pitääkö meillä aina olla niin vanhan näköinen auto?
Omaan silmään molemmat mallisarjat ovat kyllä ihan hyvän näköisiä, toinen toki hiukan "tuoreemman" näköinen.
Jos valita pitäisi, E39 m-sport tai E60 kenia- mallin välillä, ehdottomasti E39.W201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
-
Musta tässä on puhuttu hieman toistensa ohi, kun osa kauppaa enemmän harrastajalle sopivaa hyvin varusteltua isokoneista yksilöä ja toiset ajattelevat keskiarvoista BMW:n ostajaa, jolle pienet kilometrit ja uudempi korimalli näyttelevät isompaa osaa. Mitä edelliseen tulee niin jos isokoneisen ja varustellut yksilön saa kaupattua lähes samaan hintaan mitä uudemman pienellä koneella ei siitä pitäisi olla valittamista kenelläkään. Ostaja ja myyjä kun ovat tyytyväisiä niin se riittää. Veikkaan silti, että sen myymiseen pitää varata aikaa enemmän.BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostMyynnin kanssa tuskaileville sanon: älkää antako periksi, hyvä löytää ostajansa aina!
Tietty jos on kiire niin sitten pitää myydä hinnalla vaan autonmyynti ei pääsääntöisesti ole kiireisen miehen hommaa, tai jos on niin sitten käy joko tuuri tai tuntuu pörssin pohjalla
Taitaa tuossa Peltsii:n tapauksessa olla kyse siitä että 11k€ e39:lle on aika rajallinen ostajakunta kun moni ajattelee että lähes samalla saa jo uudempaa korimallia, vaikkakin karvalakkina ja pikkukoneella!
Äkkivilkaisulla hintapyynti on mielestäni aivan linjassa muihin vastaaviin verrattuna, itse kyllä arvostan hyvää e39:äLast edited by Jube; 10-02-2013, 16:56.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Hieman ihmetyttää taas tämä E39/60 vääntö, jossa yksi erittäin oleellinen seikka jää kokonaan huomioimatta. Seikka, joka aikoinaan ratkaisi siirtymiseni E60:een:
Ajo-ominaisuudet.
E60 on niin eri planeetalta verratuna vanhempaan, että noita kahta on vaikea kunnolla edes verrata toisiinsa. Niin kankea E39 on.
Sen sijaan, jos ostaa vain varusteita tai ulkonäköä, silloinhan tilanne on eri.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostHieman ihmetyttää taas tämä E39/60 vääntö, jossa yksi erittäin oleellinen seikka jää kokonaan huomioimatta. Seikka, joka aikoinaan ratkaisi siirtymiseni E60:een:
Ajo-ominaisuudet.
E60 on niin eri planeetalta verratuna vanhempaan, että noita kahta on vaikea kunnolla edes verrata toisiinsa. Niin kankea E39 on.
Sen sijaan, jos ostaa vain varusteita tai ulkonäköä, silloinhan tilanne on eri.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostE60 on niin eri planeetalta verratuna vanhempaan, että noita kahta on vaikea kunnolla edes verrata toisiinsa. Niin kankea E39 on.
Comment
-
-
Tuo noissa alkaa oleen ongelmana. Tuossa perjantaina nokian talvirenkaita testatessa ajoin tällä uudella 1 sarjalaisella, enkä pitänyt siitä ollenkaan. Tuntui äärimmäisen vaikealta viedä luisussa ja kovaa muutenkin, ei jotenkin saanut minkäänlaista tuntumaa autoon tai palautetta hallintalaitteilta. Ehkäpä jos ajaisi enemmän, siihenkin tottuisi :thinkDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment