memebuy23buy

Bemun myymisen sietämätön vaikeus..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bomb5
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2011
    • 726
    • Kivijärvi

    Originally posted by wta View Post
    Mutta jos näistä jätetään ne btcf:n tuomat fibat pois (eli katostaan ihan perus Pertin näkökulmasta) niin onhan tuo e60 reilusti fiksumman ja omistamishaluja herättävämmän näköinen.
    Makuasioita. E60 ilman M-pakettia ei toimi mun mielestä ollenkaan. Ostin pari vuotta sitten E39 faceliftin ihan peruspenttinä sieltä kalliimmasta päästä, enkä edes harkinnut E60:tä. E39 on hieno auto.
    E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

    Comment

    • Malax
      Bimmer Rookie
      • Jun 2011
      • 118
      • Lappeenranta

      Eipä taaskaan ollut mitään ongelmaa... X1 ehti olla myynnissä 2päivää
      superb Combi 2,0 TDI Ambition Business

      Comment

      • Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo



        Last edited by Bmw Master; 09-02-2013, 20:55.

        Comment

        • enins
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2009
          • 521
          • Rauma

          Originally posted by Bomb5 View Post
          Makuasioita. E60 ilman M-pakettia ei toimi mun mielestä ollenkaan. Ostin pari vuotta sitten E39 faceliftin ihan peruspenttinä sieltä kalliimmasta päästä, enkä edes harkinnut E60:tä. E39 on hieno auto.
          Kun nyt oikeasti muistettaisiin pitää ne styylinkijutskat makuasioina, itsellä kieltämättä niihin aika nega suhtautuminen. M-paketti on ollut tehtaalta paha virhe, olisivat pitänyt M:n ämmänä. Nuo härpäkkeet herättää minussa lähinnä sääliä tai hilpeyttä normikärryissä, mutta bemarinkin talousosasto on puhunut ja ilmeisen tuottavasti.

          Btw, piti omien kirjoitusten todenperäisyyttä oikein tarkistaa ja käydä kurkkaamassa Greyhen hinnastosta ns. paremman pään E39 hinta. Kun täällä tuntuu 5,50 € uhraaminen (toki voi autosta maksaa muutaman k€ enemmän, jos nyt siltä sattuu tuntumaan = pappa betalar tms.) olevan aivan ylivoimainen tehtävä.
          530i -01, 200 tkm ja paljon kaikkea hilavitkutinta, mitä jossain afrikan varustemallin 12 k€ 520/-06:ssa ei ole (ai mutta tässä ei ollutkaan mm. laajennettua ilmastointia ja ja...).
          Niin, hinta ollut uutena rapiat 70 tonttua ja nykyinen pyyntihinta greyhen mukaan vajaat 9900 € (varusteiden nykyarvo lähes 200 €) -elämä on...
          Autojen hinnoittelusta en enää kirjoittele, kaikki voivat käydä tuolta ihan itse uhraamassa sen 5,50 ekeä.

          Mitä E39 ja E60 korimalleihin tulee, niin itse olin etsiskelemässä 3 v sitten juurikin tuota E39:ä. Rouva kuitenkin kysyi, että pitääkö meillä aina olla niin vanhan näköinen auto? Hyvin sopi budjettiin liikkeestä ostettunakin tuo E60, silmä ei silti ole muotoiluun tottunut.
          Autokalusto: 320d f30

          Comment

          • Juppe
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2002
            • 4541
            • TURKU

            Kai se juttu on siinä, että bemareita yksityisiltä ostavat ihmiset poikkeavat vastaavista esimerkiksi mersuja ostavista todella paljon. Jengi jaksaa porata varusteiden perään ja jonkun penkkiin integroidun hieromasauvan puuttuminen on katastrofi, joka oikeuttaa 25ke autossa 5ke hinnan alennukseen (tai ainakin sen kovaan yrittämiseen). Ei perus pentit osta bemareita yksityisiltä. Ne ostaa varmaan jotain muuta. En oo koskaan bemareitani myydessä törmännyt peruspenttiin. Kaikki ovat olleen vähintään keskivertoa kiihkeämmin autoihin ja nimenomaan bemareihin suhtautuvia jamppoja, ehkä jonkin sortin harrstajia/aktiiveita. Peruspentit hakevat karvalakkinsa autoliikkestä.

            Mersujen kanssa on jotenkin paljon helpompaa. Kunhan on CDI ja automaatti, niin kyllä se jollekin menee, jos hinta on oikea. Nuoremmat haluaa amg paketin tai avantgarden, lopuille silläkään ei oo juuri väliä. Sellaista perus 316i manuaali-ilmastoinnilla tyyppistä mersua kun ei edes ole. Halvimmat stereotkin ovat ihan kelvolliset musan kuunteluun, toisin kuin joku business cd ja pietsot ovissa.

            Comment

            • Malax
              Bimmer Rookie
              • Jun 2011
              • 118
              • Lappeenranta

              Originally posted by Juppe View Post
              Kai se juttu on siinä, että bemareita yksityisiltä ostavat ihmiset poikkeavat vastaavista esimerkiksi mersuja ostavista todella paljon. Jengi jaksaa porata varusteiden perään ja jonkun penkkiin integroidun hieromasauvan puuttuminen on katastrofi, joka oikeuttaa 25ke autossa 5ke hinnan alennukseen (tai ainakin sen kovaan yrittämiseen). Ei perus pentit osta bemareita yksityisiltä. Ne ostaa varmaan jotain muuta. En oo koskaan bemareitani myydessä törmännyt peruspenttiin. Kaikki ovat olleen vähintään keskivertoa kiihkeämmin autoihin ja nimenomaan bemareihin suhtautuvia jamppoja, ehkä jonkin sortin harrstajia/aktiiveita. Peruspentit hakevat karvalakkinsa autoliikkestä.

              Mersujen kanssa on jotenkin paljon helpompaa. Kunhan on CDI ja automaatti, niin kyllä se jollekin menee, jos hinta on oikea. Nuoremmat haluaa amg paketin tai avantgarden, lopuille silläkään ei oo juuri väliä. Sellaista perus 316i manuaali-ilmastoinnilla tyyppistä mersua kun ei edes ole. Halvimmat stereotkin ovat ihan kelvolliset musan kuunteluun, toisin kuin joku business cd ja pietsot ovissa.
              saanen olla hieman eri mieltä. omakohtaiset kokemukset on juurikin päinvastaisia. olen myynyt yksityisesti monen monta mersua sekä bemaria.
              vittumaisimmat tinkijät on ehdottomasto bmw ostajat! jaksavat vittuilla pienistä kiveniskuista 20v vanhassa autossa

              "Sellaista perus 316i manuaali-ilmastoinnilla tyyppistä mersua kun ei edes ole"
              Mun mielestä ei ole muuta olemassakaan kuin perus 316i mersua
              Tosin olen laitellut ammatikseni mursuja jo toistakymmentä vuotta, joten niihin tottuu... kaikki samanlaisia...
              superb Combi 2,0 TDI Ambition Business

              Comment

              • Juppe
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2002
                • 4541
                • TURKU

                vittumaisimmat tinkijät on ehdottomasto bmw ostajat! jaksavat vittuilla pienistä kiveniskuista 20v vanhassa autossa
                Ihan samaa mieltä. Sitä koitin tuossa ylempänä kirjoittaa. Tosin, jos se keula on täynnä kiveniskemää, niin ei sitä silloin timanttina kannata myydä.

                Comment

                • Veeksi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2003
                  • 2178
                  • Kuopio

                  Originally posted by Malax View Post
                  jaksavat vittuilla pienistä kiveniskuista 20v vanhassa autossa
                  ... tää on kyllä totta. Muakin juoksutti yks tyyppi viikko sit ihan autotallissa asti, ku tinkas bemarin hintaa ja sano että '02 180tkm autossani on paljon kiveniskemiä. Oli tosiaan pakko mennä kattomaan ihan tallista asti, että näyttääkö se siltä, kun kesällä vielä autoja myllyttävä kaveri ihmetteli hyvää kuntoa. Sit tulin siihen tulokseen, että se tosiaan näyttää siltä kuin sillä olis se 20-30tkm ajettu (keula maalattu uudestaan pari kymppia sit, juuri kiveniskemien takia)... Lupas näillä tinkauksilla hakee 12 000 eurolla. Mä taasen lupasin olla siihen hintaan myymättä.
                  BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                  BMW E85 3.0i '05

                  Comment

                  • Timelord
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2010
                    • 504
                    • Loimaa

                    Originally posted by enins View Post

                    Mitä E39 ja E60 korimalleihin tulee, niin itse olin etsiskelemässä 3 v sitten juurikin tuota E39:ä. Rouva kuitenkin kysyi, että pitääkö meillä aina olla niin vanhan näköinen auto?
                    Tässähän se jutun juuri on, sosiaalinen status ja sen määrittäminen. E60- kopalla viestität naapureille/ ulkomaailmalle ettet aja nolon vanhalla bemarilla vaan ulkopuolisen peruspentin silmään "uudella" 500- sarjalaisella.
                    Omaan silmään molemmat mallisarjat ovat kyllä ihan hyvän näköisiä, toinen toki hiukan "tuoreemman" näköinen.
                    Jos valita pitäisi, E39 m-sport tai E60 kenia- mallin välillä, ehdottomasti E39.
                    W201 2,5D
                    W123 280ce
                    E21 316
                    ex-E60 530ia
                    ex-E53 4,4i
                    ex-E39 523i
                    ex-E34 520ia
                    ex-E21 318i

                    Comment

                    • Raimo Miettinen
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2004
                      • 320

                      Musta tässä on puhuttu hieman toistensa ohi, kun osa kauppaa enemmän harrastajalle sopivaa hyvin varusteltua isokoneista yksilöä ja toiset ajattelevat keskiarvoista BMW:n ostajaa, jolle pienet kilometrit ja uudempi korimalli näyttelevät isompaa osaa. Mitä edelliseen tulee niin jos isokoneisen ja varustellut yksilön saa kaupattua lähes samaan hintaan mitä uudemman pienellä koneella ei siitä pitäisi olla valittamista kenelläkään. Ostaja ja myyjä kun ovat tyytyväisiä niin se riittää. Veikkaan silti, että sen myymiseen pitää varata aikaa enemmän.
                      BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t

                      Comment

                      • Jube
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 9636
                        • ...

                        Originally posted by teropa View Post
                        Myynnin kanssa tuskaileville sanon: älkää antako periksi, hyvä löytää ostajansa aina!
                        Ja yleensäkkin aika tavaran kaupitsee, yhtään chattiautoon laittamaani kulkinetta ei ole vielä koskaan pihaan jäänyt vaikka monenlaista poskensoittajaa on piisannut :think
                        Tietty jos on kiire niin sitten pitää myydä hinnalla vaan autonmyynti ei pääsääntöisesti ole kiireisen miehen hommaa, tai jos on niin sitten käy joko tuuri tai tuntuu pörssin pohjalla

                        Taitaa tuossa Peltsii:n tapauksessa olla kyse siitä että 11k€ e39:lle on aika rajallinen ostajakunta kun moni ajattelee että lähes samalla saa jo uudempaa korimallia, vaikkakin karvalakkina ja pikkukoneella!
                        Äkkivilkaisulla hintapyynti on mielestäni aivan linjassa muihin vastaaviin verrattuna, itse kyllä arvostan hyvää e39:ä
                        Last edited by Jube; 10-02-2013, 16:56.
                        Näillä mennään:
                        Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
                        BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
                        BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
                        BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
                        MB c124 230CE -90 "Badboy"
                        MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

                        Comment

                        • jaki
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2003
                          • 2979
                          • Uusimaa

                          Hieman ihmetyttää taas tämä E39/60 vääntö, jossa yksi erittäin oleellinen seikka jää kokonaan huomioimatta. Seikka, joka aikoinaan ratkaisi siirtymiseni E60:een:
                          Ajo-ominaisuudet.

                          E60 on niin eri planeetalta verratuna vanhempaan, että noita kahta on vaikea kunnolla edes verrata toisiinsa. Niin kankea E39 on.

                          Sen sijaan, jos ostaa vain varusteita tai ulkonäköä, silloinhan tilanne on eri.
                          BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                          Comment

                          • EPDM
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2005
                            • 4624
                            • Lahti.

                            Originally posted by jaki View Post
                            Hieman ihmetyttää taas tämä E39/60 vääntö, jossa yksi erittäin oleellinen seikka jää kokonaan huomioimatta. Seikka, joka aikoinaan ratkaisi siirtymiseni E60:een:
                            Ajo-ominaisuudet.

                            E60 on niin eri planeetalta verratuna vanhempaan, että noita kahta on vaikea kunnolla edes verrata toisiinsa. Niin kankea E39 on.

                            Sen sijaan, jos ostaa vain varusteita tai ulkonäköä, silloinhan tilanne on eri.
                            BS. Ajotunne eli feedback ratin takaalta on e39 paljon enemmän, e60 on kylmä, steriili kala siihen verrattuna. Toki jos kriteerit ovat juuri se että miten eleettömästi ja äänettömästi matka etenee niin sitten e60 on se oikea valinta kuten monessa nykyajan autoissa tietysti. Termoskannu täyna kahvia vaan mukaan ettei vaan nukahda...
                            Viviendo en Lahiti
                            BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                            Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                            Vw Corrado vr6

                            Comment

                            • TJJ
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2003
                              • 7591
                              • Jyväskylä

                              Originally posted by jaki View Post
                              E60 on niin eri planeetalta verratuna vanhempaan, että noita kahta on vaikea kunnolla edes verrata toisiinsa. Niin kankea E39 on.
                              Puhut varmaankin aktiiviohjatusta E60:stä vs. E39? Tuo oli eka kerta kun kuulen tuollaisesta erosta, olen kyllä kuullut, että E60 tuntuu isommalta ja kankeammalta.
                              E39 528iA

                              Comment

                              • Peltsii
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2007
                                • 7060
                                • Turenki

                                Tuo noissa alkaa oleen ongelmana. Tuossa perjantaina nokian talvirenkaita testatessa ajoin tällä uudella 1 sarjalaisella, enkä pitänyt siitä ollenkaan. Tuntui äärimmäisen vaikealta viedä luisussa ja kovaa muutenkin, ei jotenkin saanut minkäänlaista tuntumaa autoon tai palautetta hallintalaitteilta. Ehkäpä jos ajaisi enemmän, siihenkin tottuisi :think
                                DUCATI 1098 RACING EVO

                                Comment

                                Working...
                                X