mut siis hei. onko toi uusi M:ä siis ainoastaa 0,3 sekuntia nopeampi nollasta sataan kuin nykyinen? ja onko sen rajoittamattomat huiput matalammat kuin nykyiselle, 303 km/h vs. 330km/h? näin ainakin tuolla ruottalaisella palstalla asiaa oli esitetty.
jos näin, niin mikäs tolkku tossa nyt sitten on? ei sillä, etteikö nuo arvot riitä ihan hyvin, mutta kuitenkin...?
mut siis hei. onko toi uusi M:ä siis ainoastaa 0,3 sekuntia nopeampi nollasta sataan kuin nykyinen? ja onko sen rajoittamattomat huiput matalammat kuin nykyiselle, 303 km/h vs. 330km/h? näin ainakin tuolla ruottalaisella palstalla asiaa oli esitetty.
jos näin, niin mikäs tolkku tossa nyt sitten on? ei sillä, etteikö nuo arvot riitä ihan hyvin, mutta kuitenkin...?
-V-
Ainakin omasta mielestä tuollaisissa luvuissa liikuttaessa 0,3sec sataan on jo ero sekin ja moneenko sekuntiin sitten 0-200km/h taittuu tuolla uudella?
Edit: ja tähän ///M ei ole enää ///M keskusteluun niin eihän E34:n jälkeen ole tullut BMW Motorsport GmbH:n tekemiä autoja muutenkaan
Ainakin omasta mielestä tuollaisissa luvuissa liikuttaessa 0,3sec sataan on jo ero sekin ja moneenko sekuntiin sitten 0-200km/h taittuu tuolla uudella?
Nuita tietoja lukiessa tulee mieleen että onneksi omistin aikanaan viimeisen todellisen M5:n....
E60:n hengen pilasi vaihteisto(ainoastaan jenkeissä sai tilattua 6-pykäläisellä manuaalilla)
Tuon hengen pilaa jo hiustenkuivaajat pellin alla.
Mutta ei se varmasti huono autona ole. Luultavasti omassa luokassaa kärkikahinoissa taas mukana. Ei vain kiinnosta minua enää, saa tulla aika iso lottovoitto ja liikaa rahaa että tuommonen mulle ilmaantuisi.
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
Mutta esim. Audille tolla tuskin enää pärjätään, eikös siinä ole jo nyt tuon 570hv, vai 560?
No, aika sama kuitenkin. Eipä tuota uutta M kolmostakaan voi enää rata-vehkeeksi sanoa, kun kattoo kuinka painava siitäkin on tullut.
Jaa miksei pärjäisi? Uusimmassa RS6:ssa on vakiona 580hv ja MTM:n kitillä siitä saadaan jopa 730hv irti, mutta jotenkin en ole silti vakuuttunut sen suorituskyvystä. Neliveto ja tonnikeiju vie suorituskyvystä leijonan osan pois!
Jos vaikka kattoo tuota E60 M5 vs. RS6 pätkää, niin Audi voittaa kahden turbon voimin vain about 2 auton mittaa 50-270km/h välillä vaikka tehoa on melkein 100hv enemmän ja samoin vääntöä rutkasti enemmän.
Että ei taida F10 M5:lla olla mitään hätää, jos tehoveikkailut pitää paikkansa. Puhumattakaan mitä kittejä virityspajat siihen sitten keksii. Eikä se E90/92 M3 mikään huono todellakaan ole radalla..
Nordschleifella vain sekunnin esim. Subaru WRX STi Spec-C:tä nopeampi. Subarussa kuitenkin paljon vähemmän tehoa (275hv?).
Kaverin "tavis" MY08 STi:ssä on vakiona 305hv joten kai Spec-C:ssä on ainakin samat? Vai onko Euro-mallit tehottomampia, en tiedä, joskus kai näissä oli eroja.
4,4sec 0-100km/h... ja siis vakiona. Ja tuohan ei ole mitenkään kevyt keijukainen.
Ja koska kyseessä on ahdettu moottorihirviö, niin tuostahan voisi joku viripaja tempaista äkkiseltään alle 4 sekan perheauton. Siinä sitä on Fiiateilla ihmettelemistä, kun tuollainen tonnikeiju kipaisee sataseen samalla sekuntiluvulla kuin Ferrari Enzo (3,2 sec).
Mä haluan nähdä miten vakiorenkailla ajetaan tuon painoisella takatuuppari
autolla alle 4sek 0-100km/h. Vaikka olis sitten 2000hv.
0-100km/h aikaa parannetaan tuollaisella autolla ensisijaisesti renkaita ja alustaa vaihtamalla...
Kaverin "tavis" MY08 STi:ssä on vakiona 305hv joten kai Spec-C:ssä on ainakin samat? Vai onko Euro-mallit tehottomampia, en tiedä, joskus kai näissä oli eroja.
kahdesta lähteestä katsottuna: 315-335hp, kevennetty 90kg vakioon STi:n verrattuna ja muutenkin radalle ihan tarkoitushakuisesti rakennettu peli.
Pitäisikö tuohon sitten verrata ennemminkin E92 M3 CSL/GT/mikä perkele se nyt oli nimeltään.
Comment