Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hanza
    replied
    Originally posted by e30tampio View Post
    ja päivittäin tulee läheltä piti tilanteita pärjää kuitenkin...
    Kuulostaapa turvalliselta.

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Originally posted by Bimmer85 View Post
    No älähän nyt, mun mielestä ihan leppoisanoloinen kaveri isosta koosta huolimatta. Eniten mua on omistajista ärsyttänyt tuon starletin omistaja joka niin rehvää esitti omia tekemisiään ja saavutuksiaan autosta. Tais olla myös käsitaskussa 90% ajasta mitä oli ruudussa.

Kyllä itteä vakuuttaa nää huonosti itseään julkituovat ja jopa häpeillen mutisijat jotka on kuitenki upottanu sen pari vuotta aikaa ja osaamista laitteisiin kuin sitten tälläset jotka kehuu että hillopäälikkönä ollaan ja viimesen päälle eksoottista kalustoo ja sit kun romut hajoo radalle mietitään että milläköhän pääsis kotiin kun ei työttömänä ole rahaa taksiin.

Itse olen enemmän tuota peukalokeskellä kämmentä bullshittiä suoltavaa manboobs kategoriaa ni kiva nähdä niitä tyyppejä joilla on enemmän tietotaitoa kuin egoa.

Leave a comment:

• Sami.
    replied
    Originally posted by Bimmer85 View Post
    Eniten mua on omistajista ärsyttänyt tuon starletin omistaja joka niin rehvää esitti omia tekemisiään ja saavutuksiaan autosta. Tais olla myös käsitaskussa 90% ajasta mitä oli ruudussa.
    Eikö olis ollu aihetta vai:think kovimpia laitetta tähän asti minun mielestä http://www.romut-radalle.com/galleri...al.php?gid=454

Leave a comment:

• Bimmer85
    replied
    Originally posted by Sene View Post
    Ei kyllä voi vittu taas mikä auto tuo SL...

Ehti sen melkeen 5min kattoa ennenku alko ärsyttämään koko auto ja myös omistaja.

Edit: Ei jeesus mitkä man-boobsit
    No älähän nyt, mun mielestä ihan leppoisanoloinen kaveri isosta koosta huolimatta. Eniten mua on omistajista ärsyttänyt tuon starletin omistaja joka niin rehvää esitti omia tekemisiään ja saavutuksiaan autosta. Tais olla myös käsitaskussa 90% ajasta mitä oli ruudussa.

Leave a comment:

• e30tampio
    replied
    Originally posted by Madfexx View Post
    Tuntuu, että mies ei mieti noita yhtään vaan heittää vastaukseksi sen, mitä sillä sekunnilla tulee mieleen.
    Juurikin noin taitaa tuon hepun järjenjuoksu toimia niinhän se oli jo formula aikoina kun jonkun auton oli saanut romutettua niin äkkiä selitystä kehiin

Leave a comment:

• Madfexx
    replied
    Originally posted by e30tampio View Post
    Tuon Salon järkeilyt on kyllä yleisesti ottaen vähän omanlaatuisia ... tai ainaki sillä on ihmeellinen maku... ja sit se ei tajuu sitä, että eipä nää tein itse ja säästin autot nyt yleensä täydellisiä ole kun tehdaslaisiin verrataan mutta jotku sentään viitsii tuhlata kaiken vapaa aikansa siellä tallissa tuhraamiseen..
    Nojoo, hauskaa noissa sen arvosteluissa on se, että välillä Salo perustelee valintojaan sillä, että "tämä on virittäjät ja tolle on tehty enemmän, joten se on parempi", ja sitten taas välillä tulee tällaisia kun tämä Focuksen vakiosisustan valinta. Tuntuu, että mies ei mieti noita yhtään vaan heittää vastaukseksi sen, mitä sillä sekunnilla tulee mieleen.

Leave a comment:

• e30tampio
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Yksisilmäisenä- ja korvaisena saa ajaa mutta max. b-korttia vaativia häksättimiä joten kuorma-auton puikkohin ei ole asiaa.
    Näinpä... Kaveri on kans "yks silmänen" ja syvyysnäköähän näillä ei ole.. on sen kyydissä väliin outoo kun se joutuu vähän enemmän järkeileen, että miten kaukaa esim joku auto on tulossa.. ja päivittäin tulee läheltä piti tilanteita pärjää kuitenkin...

Tuon Salon järkeilyt on kyllä yleisesti ottaen vähän omanlaatuisia ... tai ainaki sillä on ihmeellinen maku... ja sit se ei tajuu sitä, että eipä nää tein itse ja säästin autot nyt yleensä täydellisiä ole kun tehdaslaisiin verrataan mutta jotku sentään viitsii tuhlata kaiken vapaa aikansa siellä tallissa tuhraamiseen..

Leave a comment:

• Sene
    replied
    Oli kyllä asiallisia laitteita tässä jaksosa taas

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by Janza182 View Post
    Mites se estää ajamista? Hahmotuskyky varmaan vaatii totuttelua mutta varmasti pärjää siinä missä kaksisilmäiset. Tiedän useamman ihmisen joilla on lasisilmä ja hyvin nuo tuolla liikenteessä pärjää. Sama kun multa pitäs ottaa kortti pois kun toinen korva kuuro niin en kuule välttämättä hälytysajoneuvoja
    Yksisilmäisenä- ja korvaisena saa ajaa mutta max. b-korttia vaativia häksättimiä joten kuorma-auton puikkohin ei ole asiaa.

Leave a comment:

• Janza182
    replied
    Originally posted by 3 Fast View Post
    Mitenköhän tuo foordimies saa ajella, jos ei näe ku yhellä silmällä, ainaki siltä vaikutti..:think
    Mites se estää ajamista? Hahmotuskyky varmaan vaatii totuttelua mutta varmasti pärjää siinä missä kaksisilmäiset. Tiedän useamman ihmisen joilla on lasisilmä ja hyvin nuo tuolla liikenteessä pärjää. Sama kun multa pitäs ottaa kortti pois kun toinen korva kuuro niin en kuule välttämättä hälytysajoneuvoja

Honda oli kyllä kivanoloinen. Pieniä modeja ulkonäköön niin kelpais vaikka omalle pihalle

Leave a comment:

• 3 Fast
    replied
    Mitenköhän tuo foordimies saa ajella, jos ei näe ku yhellä silmällä, ainaki siltä vaikutti..:think

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    tosi makee oli toi honda omaan makuun. Kelpais vaikka heti!

Leave a comment:

• jumbo
    replied
    Sekä tuo Focuksen omistaja oli aika jotenkin jäykkänä siinä kun toi autonsa varikolle.

Leave a comment:

• Madfexx
    replied
    Hohhoijaa, olipas taas Salolla epäloogisia perusteluja tuossa loppuarvostelussa. Sisustapinnat täysin vakiolle Focukselle, vaikka Hondassa oli tehty sisustan eteen paljon enemmän ja vielä varsin hyvällä maulla.

Yleisestikin ottaen tuo Honda oli aika räyhän oloinen laite. Tuo keltainen väri ja kiiltävät vanteet ei vaan oikein sopineet meikäläisen makuun. Focus aika mauton peli - muuten vakio lukuunottamatta uutta ohjelmaa ja muutamia silkkariletkuja.

Leave a comment:

• Mik@
    replied
    seiska jakso: http://uploadstation.com/file/dPqfVr...ajat-S2E07.mkv

Leave a comment:

Working...
X