Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rockford
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 8028
    • Pinsiö

    Originally posted by Purni View Post
    Camaron väri oli hieno, mahtaakohan olla teipattu vai maalattu...
    :think Maalattuhan tuo nyt selkeästi oli. Mattalakkaa veikkaisin olevan normi beissin päällä. Toki voi olla suoraan mattavärikin.

    Hyvä jakso, pirun asiallisia autoja molemmat - tällaisia siellä olla pitää kittikasojen sijaan.
    -Dodge Charger -73
    -Mercedes-Benz GLK
    -VW Transporter

    Comment

    • EGoman
      BTCF Member
      • Mar 2006
      • 5102
      • Ylivieska

      onks tuossa jaksossa jotain mitä mun pitää tietää kun mä katon sitä :think
      "Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube

      Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
      ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07

      Comment

      • Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16328
        • Leppävirta

        Originally posted by EGoman View Post
        onks tuossa jaksossa jotain mitä mun pitää tietää kun mä katon sitä :think
        Mä oon Mika. Varaudu siihen.
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

        Comment

        • EGoman
          BTCF Member
          • Mar 2006
          • 5102
          • Ylivieska

          Originally posted by Haju69 View Post
          Mä oon Mika. Varaudu siihen.
          Tämmönen jakso. Kiitos että sain katsoa sen.
          "Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube

          Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
          ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07

          Comment

          • Juh4
            Moderator
            • Oct 2004
            • 5446
            • Seinäjoki

            Originally posted by EGoman View Post
            onks tuossa jaksossa jotain mitä mun pitää tietää kun mä katon sitä :think
            No lämpöjä kannattaa tarkkailla.
            -Official member of BTCF-Sauna team-

            Comment

            • EGoman
              BTCF Member
              • Mar 2006
              • 5102
              • Ylivieska

              Originally posted by Juh4 View Post
              No lämpöjä kannattaa tarkkailla.
              ei ollut lämpöongelmia tässä jaksossa :think
              "Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube

              Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
              ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07

              Comment

              • cam68
                Newbiemmer
                • Aug 2008
                • 21

                Originally posted by Rockford View Post
                :think Maalattuhan tuo nyt selkeästi oli. Mattalakkaa veikkaisin olevan normi beissin päällä. Toki voi olla suoraan mattavärikin.

                Hyvä jakso, pirun asiallisia autoja molemmat - tällaisia siellä olla pitää kittikasojen sijaan.
                maalattu ja mattalakka päällä.. väri on citikan värikartasta metalli graffiti.

                Comment

                • Rockford
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 8028
                  • Pinsiö

                  Originally posted by cam68 View Post
                  maalattu ja mattalakka päällä.. väri on citikan värikartasta metalli graffiti.
                  Jep, näin arvelinkin, kun oli mukavan satiininen. Siisti peli äijällä kyllä
                  -Dodge Charger -73
                  -Mercedes-Benz GLK
                  -VW Transporter

                  Comment

                  • smpovers
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2006
                    • 2372
                    • Tammela

                    Originally posted by EGoman View Post
                    ei ollut lämpöongelmia tässä jaksossa :think
                    Mikalla oli. Molemmissa autoissa oli kuuma...


                    Tässä jaksossa oli molemmat autot todella hienoja.
                    BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
                    BMW 330d touring e46 -05
                    Ford Cortina Mk2 1600 -70
                    ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja

                    Comment

                    • NEVA530
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2005
                      • 72

                      Seuraa noita lämpöjä jne. on ihan paskalöpinää. Jos on virittäjät (eikä blingbling)ohjelma ja auto ei kestä muutamaa kierrosta, niin joutaa räjähtää siihen paikkaan.
                      530d -99 Farkku
                      Vw GTD -10
                      944 -88 Turbo S

                      Comment

                      • Remotion
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2003
                        • 15214
                        • Ajamisen Iloa

                        Originally posted by cam68 View Post
                        maalattu ja mattalakka päällä.. väri on citikan värikartasta metalli graffiti.
                        Yksi tuon sarjan tyylikkäimpiä oli toi sun camaro.
                        Mielestäni älytöntä että sisustasta tuli vain kutonen.
                        Z3 coupé individual

                        F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                        E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                        Comment

                        • cam68
                          Newbiemmer
                          • Aug 2008
                          • 21

                          Originally posted by Remotion View Post
                          Yksi tuon sarjan tyylikkäimpiä oli toi sun camaro.
                          Mielestäni älytöntä että sisustasta tuli vain kutonen.
                          no sitä hiukan itsekin ihmettelin..oli sellainen käsitys että Salo olis joskus nähny camaron alkuperäisen sisustan ja sen myötä kiinnittänyt hiukan huomiota mun camaron sisustaan
                          toinen mikä hymyilytti niin varikolla sanoi miten hyvä alusta ja ei näin vanhan ja ison auton kuuluisi mennä noin hyvin ja pitoa on todella hyvin.. sit sanoo ettei saanu sitä irti millään ja ajettavuudesta tuliko se 6?
                          ja ei siinä ohjauksessa mitään klappia ole.. tehostin on vaan niin tehokas että se on ns. tunnoton tuonne radalle..
                          no hieno kokemus jäi kuvauksista enkä vaihtaisi sitä pois.

                          Comment

                          • -JiiTee-
                            Bimmer Rookie
                            • Oct 2007
                            • 52
                            • Kymi

                            Originally posted by cam68 View Post
                            no sitä hiukan itsekin ihmettelin..oli sellainen käsitys että Salo olis joskus nähny camaron alkuperäisen sisustan ja sen myötä kiinnittänyt hiukan huomiota mun camaron sisustaan
                            toinen mikä hymyilytti niin varikolla sanoi miten hyvä alusta ja ei näin vanhan ja ison auton kuuluisi mennä noin hyvin ja pitoa on todella hyvin.. sit sanoo ettei saanu sitä irti millään ja ajettavuudesta tuliko se 6?
                            ja ei siinä ohjauksessa mitään klappia ole.. tehostin on vaan niin tehokas että se on ns. tunnoton tuonne radalle..
                            no hieno kokemus jäi kuvauksista enkä vaihtaisi sitä pois.
                            Pääsitkö muuten kuvausten aikana salon kanssa jutulle enempää ku tyyliin, moi mä oon mika, mitä mun pitäs tietää ja kiitos et sain kokeilla? Sitä vaan et onko se noin ylimielinen jannu mitä telkkarin kautta tullu ilmi?

                            Comment

                            • Carbonfiber
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2005
                              • 5226
                              • Hki 43

                              Originally posted by cam68 View Post
                              no sitä hiukan itsekin ihmettelin..oli sellainen käsitys että Salo olis joskus nähny camaron alkuperäisen sisustan ja sen myötä kiinnittänyt hiukan huomiota mun camaron sisustaan
                              toinen mikä hymyilytti niin varikolla sanoi miten hyvä alusta ja ei näin vanhan ja ison auton kuuluisi mennä noin hyvin ja pitoa on todella hyvin.. sit sanoo ettei saanu sitä irti millään ja ajettavuudesta tuliko se 6?
                              ja ei siinä ohjauksessa mitään klappia ole.. tehostin on vaan niin tehokas että se on ns. tunnoton tuonne radalle..
                              no hieno kokemus jäi kuvauksista enkä vaihtaisi sitä pois.
                              Hieno peli kaikinpuolin tuo camarosi!

                              Muutenkin taas edellisiä parempi jakso, johtunee osaltaan varmaan siitä, että oli molemmat autot kunnolla tehtyjä ja oikeasti hienoja. Noi numeroarvosanat on kyllä, kun taikurinhatusta vetästyjä. Eka kauheet lörinät ja sitten lause katkee: SEISKA.
                              Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                              Z3 Roadster 2.8 '98
                              isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                              ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                              Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                              Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                              - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                              Comment

                              • Remotion
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2003
                                • 15214
                                • Ajamisen Iloa

                                Originally posted by cam68 View Post
                                no sitä hiukan itsekin ihmettelin..oli sellainen käsitys että Salo olis joskus nähny camaron alkuperäisen sisustan ja sen myötä kiinnittänyt hiukan huomiota mun camaron sisustaan
                                toinen mikä hymyilytti niin varikolla sanoi miten hyvä alusta ja ei näin vanhan ja ison auton kuuluisi mennä noin hyvin ja pitoa on todella hyvin.. sit sanoo ettei saanu sitä irti millään ja ajettavuudesta tuliko se 6?
                                ja ei siinä ohjauksessa mitään klappia ole.. tehostin on vaan niin tehokas että se on ns. tunnoton tuonne radalle..
                                no hieno kokemus jäi kuvauksista enkä vaihtaisi sitä pois.
                                Mun mielestä Salo näytti sun auton arvostelun kohdalla hyvin poissa olevalta ja toljotti sen Caprin suuntaan samalla kun tiputteli niitä kutosiaan. Tuli jotenki sellanen fiilis että helle aiheuttanut sällille pienen auringonpistoksen ja nestehukan ja saattoi hyvinkin ajatella sitä Capria siinä.
                                En nimittäin tajua miten virittäjät ohjelmassa saa kutosen sun sisustalla ja sit sen Caprin niskatuettomilla lättäpenkeillä irtosi 7.
                                Last edited by Remotion; 14-04-2011, 15:09.
                                Z3 coupé individual

                                F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                                E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎