Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tonton
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 9101
    • Raisio

    miks tohon auton kylkeen pitää nojailla?

    tossakin hehkutettiin virheetöntä mustaa maalipintaa niin molemmat nojaa ja hieroo farkuilla auton kylkeä

    mutta olihan se
    sigpic
    M-B Vito -22
    Transit Custom -18
    Yamaha vx ho cruiser -22
    Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
    [email protected]

    Comment

    • Saku
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2002
      • 343
      • Jkl

      Originally posted by PPmotor
      Millä ihmeellä sieltä on taijottu 857hp takapyöriltä 1,2Bar ahdoilla!!
      Originally posted by duuk View Post
      Olihan siinä muitakin varmoja asiavirheitä.
      Tuo lukema, tosin *kampiakselitehoa* on juuri sen verran kuin pitääkin. Sitä ne muutkin vastaavat moottorit antaa. Ko. dynon lukemia on verrattu muihin dynoihin sekä varttimailin suorituskykyyn ja linjassa ovat aina olleet. Muihin jaksossa mainittuihin, suurempiin lukemiin en ota kantaa.

      Auto oli ymmärtääkseni -11 tai -12 V8/Gti tapahtuman tulosluettelossa. Oliskohan ollut korkea kymppi tai matala 11, loput 22x, joku muistaa paremmin?
      E30 "339" 1380hv - E30 "316" 749hv - E36 328T 505hv - 335i N54 464hv - Vette C3 LS TT 1210hv - Vette C6 TT 1022hv- R-Motorsport

      Comment

      • Sami.
        Bimmer Enthusiast
        • May 2007
        • 2527
        • Lahti

        Originally posted by Saku View Post
        Tuo lukema, tosin *kampiakselitehoa* on juuri sen verran kuin pitääkin. Sitä ne muutkin vastaavat moottorit antaa. Ko. dynon lukemia on verrattu muihin dynoihin sekä varttimailin suorituskykyyn ja linjassa ovat aina olleet. Muihin jaksossa mainittuihin, suurempiin lukemiin en ota kantaa.

        Auto oli ymmärtääkseni -11 tai -12 V8/Gti tapahtuman tulosluettelossa. Oliskohan ollut korkea kymppi tai matala 11, loput 22x, joku muistaa paremmin?
        Sälli mainosti noita tehoja jo -11 bimmerpartyilla ja lappukin oli, mut en tähän hätään siitä nyt löytänyt kuvaa.

        Alastaron varttimaili: http://www.youtube.com/watch?v=41Wh09RzSPg
        eDIRTY
        kliks

        Comment

        • ThemeJ
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2005
          • 997
          • Turku/Raahe

          Tuollon 2011 alastarossa olin katsomossa ja jotenki sai semmosen kuvan ettei ois härveli ihan oikeen toiminu tai sitte kuskissa jotain vikaa. Luulis että nuilla tehoilla ja tommosella korilla sais loppunopeutta vähä enemmän kuin tuossa videollakin olevat vajaat 220km/h? Muistaakseni jotku rataslicksit tais olla autossa tuollon alla. Auto oli varikolla siinä viereisessä "ruudussa" ja ainaki pojat kovasti jotain renkaita ja jarruja siihen vaihto ennen ajoa. Trailerillahan tuo on kait liikkunu tapahtumasta toiseen muutenkin.
          Eikös Saku ole tuolla koneella ajanut vähä reippaampia varttimailiaikoja vai oonko ihan väärässä?
          Last edited by ThemeJ; 17-04-2013, 21:33.
          Bmw E30
          Bmw 2000Touring Scrap
          Ex. Bmw E30 316
          Ex. Bmw E36

          Comment

          • Tuokki2
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2009
            • 377
            • hamina

            Originally posted by ThemeJ View Post
            Tuollon 2011 alastarossa olin katsomossa ja jotenki sai semmosen kuvan ettei ois härveli ihan oikeen toiminu tai sitte kuskissa jotain vikaa. Luulis että nuilla tehoilla ja tommosella korilla sais loppunopeutta vähä enemmän kuin tuossa videollakin olevat vajaat 220km/h? Muistaakseni jotku rataslicksit tais olla autossa tuollon alla. Auto oli varikolla siinä viereisessä "ruudussa" ja ainaki pojat kovasti jotain renkaita ja jarruja siihen vaihto ennen ajoa. Trailerillahan tuo on kait liikkunu tapahtumasta toiseen muutenkin.
            Eikös Saku ole tuolla koneella ajanut vähä reippaampia varttimailiaikoja vai oonko ihan väärässä?
            kumit tuntui ulisevan koko vartin verran, eli pito ei välity asfalttiin täysin, kyllä tuolla kymppi rikkoontuu varmasti kun saa tehot tiehen.
            Skyline R33 GT-R v-spec
            Subaru legacy GT spec B -03
            e39 528ia
            ski-doo x600rs -07

            Comment

            • O-Peksi
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 2775
              • Joensuu

              Vois olla ihan asiallinen kippo, kun pudottais reilusti alaspäin ja punois alle kunnon renkaat, eikä mitään 215 leveitä kärrynpyöriä. Moottorihan on kyllä mainio ja liekit lämmittää aina mieltä.
              ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

              Comment

              • Tuokki2
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2009
                • 377
                • hamina

                Originally posted by O-Peksi View Post
                Vois olla ihan asiallinen kippo, kun pudottais reilusti alaspäin ja punois alle kunnon renkaat, eikä mitään 215 leveitä kärrynpyöriä. Moottorihan on kyllä mainio ja liekit lämmittää aina mieltä.
                eipä sitä paljon voi tiputtaa jos varttia meinaa ajella, joustoa pitää löytyä peräpäästä jos meinaa kovaa mennä.
                Skyline R33 GT-R v-spec
                Subaru legacy GT spec B -03
                e39 528ia
                ski-doo x600rs -07

                Comment

                • O-Peksi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2007
                  • 2775
                  • Joensuu

                  Originally posted by Tuokki2 View Post
                  eipä sitä paljon voi tiputtaa jos varttia meinaa ajella, joustoa pitää löytyä peräpäästä jos meinaa kovaa mennä.
                  Vartille ei varmaan joo, mut olis nyt hommannu tonne radalle edes kunnon renkaat. Tosin sit ei olis päässy paukuttelee henkseleitä, että sutii kaikki vaihteet läpi.
                  ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

                  Comment

                  • ThemeJ
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2005
                    • 997
                    • Turku/Raahe

                    Originally posted by Tuokki2 View Post
                    kumit tuntui ulisevan koko vartin verran, eli pito ei välity asfalttiin täysin, kyllä tuolla kymppi rikkoontuu varmasti kun saa tehot tiehen.
                    Nii lähinnä tuota loppunopeutta tarkotin enkä niinkään tuota aikaa vaikka onhan niillä tietysti yhteys. Taitaa silti olla sutien menty tuolla moottorilla vartilla kovempaa kuin mitä tuossa videolla. Tuskin tuota autoa on sen kummemmin rakennettu mihinkään, koneessahan tuossa voimaa on. Kiva vehje mutta kovaa ei pääse missään ellei muutoksia tee (paitsi ehkä maililla mutta siinäki varmaan lähtee lentoon).
                    Bmw E30
                    Bmw 2000Touring Scrap
                    Ex. Bmw E30 316
                    Ex. Bmw E36

                    Comment

                    • -dq-
                      Bimmer Rookie
                      • Nov 2007
                      • 91
                      • Naantali

                      Eikös äijä kehunu et 1,5 s 0-100 km/h, jos pitää paikkansa niin on se johonkin rakennettu. Toisaalta perustuu 2,5 -litraiseen turbotekniikkaan ja moottori M5:sta, never höörd..

                      Sairaan hienon näkönen kyllä E30:ksi, mitä nyt hiukan karvat nousi pystyyn aina ku ovea avattiin ja suljettiin - narsk, säläm!

                      Comment

                      • O-Peksi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2007
                        • 2775
                        • Joensuu

                        Originally posted by -dq- View Post
                        Sairaan hienon näkönen kyllä E30:ksi, mitä nyt hiukan karvat nousi pystyyn aina ku ovea avattiin ja suljettiin - narsk, säläm!
                        Ovesta kuulunu äänihän oli ihan normaali ilman ovipahvia olevalle "kevyelle" peltiovelle.
                        ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

                        Comment

                        • duuk
                          Moderator
                          • Dec 2006
                          • 10501
                          • Saaressa

                          Originally posted by -dq- View Post
                          Eikös äijä kehunu et 1,5 s 0-100 km/h, jos pitää paikkansa niin on se johonkin rakennettu. Toisaalta perustuu 2,5 -litraiseen turbotekniikkaan ja moottori M5:sta, never höörd..

                          Sairaan hienon näkönen kyllä E30:ksi, mitä nyt hiukan karvat nousi pystyyn aina ku ovea avattiin ja suljettiin - narsk, säläm!
                          Niin näitä itsekkin tarkoitin varmoilla asiavirheillä.

                          duke's garage:
                          Suzuki R50
                          E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                          M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                          S38 S54 S62

                          instagram: _duuk

                          Comment

                          • -dq-
                            Bimmer Rookie
                            • Nov 2007
                            • 91
                            • Naantali

                            Originally posted by O-Peksi View Post
                            Ovesta kuulunu äänihän oli ihan normaali ilman ovipahvia olevalle "kevyelle" peltiovelle.
                            No perkele, enpä yhtään ajatellu tuota ovipahvia. Sitäkään en kyllä tienny että se tuommosta narinaakin aiheuttaa.

                            Comment

                            • riuska
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2008
                              • 1160
                              • Lahti

                              Originally posted by O-Peksi View Post
                              Vartille ei varmaan joo, mut olis nyt hommannu tonne radalle edes kunnon renkaat. Tosin sit ei olis päässy paukuttelee henkseleitä, että sutii kaikki vaihteet läpi.
                              Samaa ite ihmettelin että miksi sinne ei voinut laittaa alle kunnon kunnon ratarenkaita.. kun rataa kerta ajettiin :think
                              F30 320d
                              F30 320i
                              E46 320i
                              E36 325i
                              E30 316

                              Comment

                              • PPmotor
                                BTCF Member
                                • Nov 2002
                                • 725
                                • E-Pohjanmaa

                                Originally posted by Saku View Post
                                Tuo lukema, tosin *kampiakselitehoa* on juuri sen verran kuin pitääkin. Sitä ne muutkin vastaavat moottorit antaa. Ko. dynon lukemia on verrattu muihin dynoihin sekä varttimailin suorituskykyyn ja linjassa ovat aina olleet. Muihin jaksossa mainittuihin, suurempiin lukemiin en ota kantaa.

                                Auto oli ymmärtääkseni -11 tai -12 V8/Gti tapahtuman tulosluettelossa. Oliskohan ollut korkea kymppi tai matala 11, loput 22x, joku muistaa paremmin?
                                Moottoritehona kyllä ihan linjassa, mutta ohjelmassa mainostettuna takapyörä tehona ei. Juuri tuohon omaan vastaavaan S38 vertailinkin vähän, mulla 1,35Bar ja koneteho n: 820hv riippuen laskennallisesta tehohävikistä. Muistankohan väärin vai onko tämä ollut jossain gti/tuning lehdessä esittelyssäkin jokunen aika sitten? Moottori speksit kiinnostaisi vieläkin..
                                Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
                                Ex: 325i Turbo Drift, jne..
                                Power2Drift Team

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎