Itse yritin tehdä miltei puoli tuntia tätä topiccia, muttei foorumi jostain syystä sitä antanut tehdä.. Liekkö oli liian vakavasta asiasta kyse.
Omalla tavallaan ehkä laajentaa auton käyttäjäkuntaa, jos on myös etuvetoisia malleja tarjolla, mutta mielestäni muuttaa myös imagoa johon olemme tottuneet.
Nyt
Köyhä
Ennen
E39 528i Sedan M-sport Orientblau Metallic -00 E46 325i Touring M-Sport II Imolarot -04
E39 528i Sedan Schwarz II -97
E36 318i Touring Farngruen Metallic -98
E34 525ia Touring Macaoblau Metallic -92
E36 325i Sedan Fjordgrau Metallic -94
E30 320i 2d Sedan Delphin Metallic -88
E32 730i Granitsilber -92
E36 316i Sedan Dunkelgrün -93
paljonkohan tuo sitten näkyy lopullisessa auton myyntihinnassa? ja kun tuolle tielle lähdetään niin kauankohan konserni enää valmistaa takavetoisia malleja? mitä nyt jotain erikoisautoja...ettei tässä nyt vain mentäisi audin suuntaan, että etuvetoa ja sitten nelivetoa... :think
Voin kuvitella sen paskan määrän mitä etuvetopaskoilla ajavat tuulipukukeijot tulee suoltamaan foorumeille aiheen tiimoilta.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
paljonkohan tuo sitten näkyy lopullisessa auton myyntihinnassa? ja kun tuolle tielle lähdetään niin kauankohan konserni enää valmistaa takavetoisia malleja? mitä nyt jotain erikoisautoja...ettei tässä nyt vain mentäisi audin suuntaan, että etuvetoa ja sitten nelivetoa... :think
-V-
Samaa tässä ajattelin. Aloitetaan pienistä malleista ja edetään isompiin. Ja kaippa tässä niitä säästöjä haetaan takaa.
Kaipa tuo sitten oli vaan ajan kysymys, vrt. A-mersu. Samalla tavallahan ne Mesenkin C-, E- ja S-klasset on pysyny takatuuppareina. Järkevää? Ehkä taloudellisesti saattaa ollakin, mutta autoilu on tunneasia
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Voi ny sun vittu!
Ei se paljoo lämmitä vaikka tekisivätkin oman mallisarjan etu- ja nelivetoisille. Maine menee niin, että korvissa humisee. Fanitus jakautuu näköjään vanhan ja oikean bemarin puolesta vuoteen 2010. Kiitos Norbert Reithofer!
Onpas se nyt taas surkiaa.. Mainehan tuossa luulisi menevän, tai ainakin omissa silmissä laskee roimasti. Tosiasiahan on se että autoissa on takaveto ja muissa on sitten mitä on. Mikään ei poista sitä seikkaa, että etuvetoisessa on liikaa samaan suuntaan pyöriviä massoja ja että etuveto sopii autoon yhtä hyvin kuin sialle rusetti.
Comment