Eikö tuo tarkoita että tulee ns uusi mallisarja joka sisältää etuvetoisia autoja.
Vanhojen mallien muuttumisesta ei tuossa puhuttu mitään ja tuskin ne tulee muuttumaan..
Voi, sillä on paljon mukavampi ajaa, ja se pysyy hallinnassa vaikka vetävät pyörät sutisivat.
Ja onhan tuo ihan helvetin synkeetä että tulee jotain etuvetotötteröitä bemarilta, ois kyllä nykyinen systeemi riittänyt, eli MINI.
Se vaan on kun ne formulat niin kovin vähän muistuttaa normaalia siviiliautoilua. Ja jos joku sanoo, että takavedolla on paljon mukavampi ajaa on lähinnä vain mielipide, joka ei varmasti olen minkään valtakunnan fakta. Monen mielestä etuveto on parempi, itse en ole yksi niistä, mutta ymmärrän kyllä, että monet vieroksuvat takavetoa.
aivan, my bad. Ajatukset muualla, raskaspäivä takana.
e. joskus muistan lukeeni, että joku isohko kiho bemarilla oli vannonut, että bemarilta ei ikinä etuvetoisia tule.. :(
Jooh, samaa luin mäkin mutta veikkaisin jo silloin että pakko antaa BMW:nkin myöden.
Koskapa vaikka etuvetoiset ovat liukkailla huonompia ajettavia mutta takavetoisuuden äkkiarvamattomuus on ollut liikaa monelle ihmiselle ja lähipiti tilanteita on ollut niin he haluavat turvalisinta ratkaisua jota on esim mediassa pönkitetty kun takaveto tuuppari autoilia ajaa taas ulos kun auto lähtee hanskasta.
Monet sanoikin jo aiemmin että tehdas tahtoo lähtee tekee enemmän rahaa ja se maine... se voi kärsiä vanhoen bemarastien silmissä mutta voi tuoda _ehkä_ enemmän asiakkaita lisää kun menettää niitä vanhoilta. Kun jo luin ekana että BMW siirtyy M-koneissa turbo aikaan ja uskoin lukevani tälläistä lähitulevaisuudessa että bemari alkaa tulemaan mukaan ns "massamarkkinoille mukaan"
Mielestäni BMW on ollut tähän asti oman tiensä kulkia ja on pärjänyt hyvin toisia merkkejä vastaan.
Tässäkin tapauksessa kaiketi puhuttiin vain yhden mallin valmistuksella BMW merkillä vaikka varmasti toi on samalaiset alustaratkaisut kuten minissä tai jotain BMW:n omaa extraa varmaan mukana.
Kiitos ja anteeksi, mie jatkan tätä kaljan ottamista.
Vetopidostakaan on turha puhua. BMWllä ei jää sen herkemmin kiinni kuin etuvedollakaan hankeen. Jos haluat lisää pitoa , laitat lukon (tätäkään ei toteuteta ihan yhtä helpolla etuvedossa.)
Kaikille jotakin, mitäs se perheenäiti takavedosta hyötyisi. Eli esim. pikkusarjoihin ihan mun puolesta voi vaihtaa moisen vetotavan vaikka heti jos se paremmin myy. Etuvetoinen 5,6,7 sarjalainen nyt olisi jo kohtuu rivo yhtälö, mutta joku 1 esim, miksei.
Btw, mitä tohon vetopitoon tulee niin ollaas nyt kuitenkin rehellisiä.. Kyllä jos ikävä lumi+loskakeli on päällä ja pitäis päästä kehnosti auratulla tiellä esim. talon pihatietä kiipeämään ym. vastaavia paikkoja, niin se perus corolla tai muu kiipeää aika kivuttomasti, mutta bemari jysähtää niille paikoilleen melkosen herkästi tai vähintäänkin aika kikkailuksi menee.
Luistonesto nyt on pelastava enkeli etenemisen suhteen pahoissa paikoissa, mitä uudempi bemari sen paremmin, tässä E60kin tuo toimii jo aikasta fiksusti ja pärjäilee talven ihan ok ilman nelivetoa, mutta kyllä saa välistä jännittää että meneekö hinaushommiksi jos huonolle tielle eksyy.
Nimimerkillä jo kertaalleen keskellä kotiparkkista tänä talvena jumissa, loskakerros kun pehmeni tarpeeksi niin kärry oli siinä ja pysyi, kunnes kaivoi lumilapiolla itse ajourat parkkiksen läpi asti... ja renkaatkin on sentään uudet nokian nastat
Mutta tähän asiaanhan auttaisi talvisin sen x:än lisäys tohon mallimerkintään.
hyi helevetti mikä juttu,bmw on myynyt sielunsa.tuleeko partyille burnikseen sarja etuveto kurdi tulee paikalle,vetää käppänän päälle ja ma vanno se olla siistii
Forssalainen housutpoiskänni official fan klubben
e39 ///M5 ZzZ
e34 ///M5 Facelift Touring ZzZ
F11 530da M-Sport
Hurley-Durley x2
Koliseva connection
Itä-helsingin koiraverkko connection
tuleeko partyille burnikseen sarja etuveto kurdi tulee paikalle,vetää käppänän päälle ja ma vanno se olla siistii
Ja niille jotka on jumissa takavedolla jokapaikassa suosittelen lukkoperää ja autokoulun käymistä uudelleen, myös pelisilmä auttaa kun ei väkisin aja sinne "sohjoon". Kaikista ajamistani autoista juuri takavedolla on ollut vähiten ongelmia liikkumisen kanssa.
Eiköhän tässä nähdä vielä niin edesta raapiva 3-sarja kuin C-mursukin ennen kuin 2020 koittaa :think
Varmastikin business-mielessä harkittu ja myös tarpeellinen veto, jos mielii säilyä itsenäisenä - vai onko joku sitä mieltä että autonvalmistajien konsolidaatio olisi jo viety loppuun? Ei mahda olla premium-markkinoilla kasvua tänäkään vuonna, joten pyritään sitten tuoteportfolion laajentamisella kasvattamaan osoitettavissa olevaan markkinaa
*askapuhetta
3-sarjasta en tiedä mutta seuraavaan kymmeneen vuoteen ei todellakaan ole tulossa etuvetoista c-sarjaa
Siitä sitten ajelemaan Bemarilla. Mopon moottori ja etuveto. Yeah!
Varmaan nimeks tulee BMW Charade.
Uskon silti, että BMW tulee säilyttämään isot mallit takavetoisena, onhan Bemarin käyntikortti ollut aina ajamisen ilo, eikä edes BMW:n jannut saa etuvetosesta irti puoliakaan niitä ajo-ominaisuuksia, mihin Bemarissa on totuttu. Kai tämä säästöratkasu asennetaan vaan niihin akkain torikasseihin. Toivottavasti käyttävät rahat sitten viisaasti takavetosten paranteluun.
Enempi pelkään tota downsizingin kouraa, varmaan niillä kenellä on varaa ostaa uus Bemari, varsinkin Seiska, niin on varmaan varaa maksaa polttoaineesta 5 euroa jokasta 100 kilometriä kohden, jos se siitä on kiinni.
Luulis, että kestävyyden kustanuksella revitään 4-pyttysistä mennen tullen 250 heppaa.
Helvetin hienoo lukee kymmenen vuoden päästä Hesarin kannesta,Baijerin LIPPULAIVA 770iALX Csl Tii taloudellinen 1500 cm3-kaksoisturbo
Kaikille jotakin, mitäs se perheenäiti takavedosta hyötyisi. Eli esim. pikkusarjoihin ihan mun puolesta voi vaihtaa moisen vetotavan vaikka heti jos se paremmin myy. Etuvetoinen 5,6,7 sarjalainen nyt olisi jo kohtuu rivo yhtälö, mutta joku 1 esim, miksei.
Btw, mitä tohon vetopitoon tulee niin ollaas nyt kuitenkin rehellisiä.. Kyllä jos ikävä lumi+loskakeli on päällä ja pitäis päästä kehnosti auratulla tiellä esim. talon pihatietä kiipeämään ym. vastaavia paikkoja, niin se perus corolla tai muu kiipeää aika kivuttomasti, mutta bemari jysähtää niille paikoilleen melkosen herkästi tai vähintäänkin aika kikkailuksi menee.
Luistonesto nyt on pelastava enkeli etenemisen suhteen pahoissa paikoissa, mitä uudempi bemari sen paremmin, tässä E60kin tuo toimii jo aikasta fiksusti ja pärjäilee talven ihan ok ilman nelivetoa, mutta kyllä saa välistä jännittää että meneekö hinaushommiksi jos huonolle tielle eksyy.
Nimimerkillä jo kertaalleen keskellä kotiparkkista tänä talvena jumissa, loskakerros kun pehmeni tarpeeksi niin kärry oli siinä ja pysyi, kunnes kaivoi lumilapiolla itse ajourat parkkiksen läpi asti... ja renkaatkin on sentään uudet nokian nastat
Mutta tähän asiaanhan auttaisi talvisin sen x:än lisäys tohon mallimerkintään.
Harvinaisen tervejärkinen kommentti. Huvittavia egon pönkitysyrityksiä nämä "takavedolla olen pärjännyt talvella parhaiten ja etuvedolla ei päädy kuin ojaan ..." sepitykset
Jollain tasolla imagollisesti ikävä juttu tämä etuvedon tuleminen mukaan kuvioon. Toisaalta taas varsinkin pikkuautojen kohdalla takaveto on niin mennyttä, että BMW:n on syytä ottaa tämä huomioon, ettei leimaudu vanhanaikaiseksi valmistajaksi.
Kaikille jotakin, mitäs se perheenäiti takavedosta hyötyisi.
Muutama perheenäiti tälläkin foorumilla on kanssasi eri mieltä luulen ma
Mut joo ajakaa millä lystäätte.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
suututti niin paljon muutamat edelliset kommentit, että pakko kirjoittaa, Jos bmw alkaa tehdä yhtäkään etuveto autoa omalla nimellään, on sen imago täysin mennyttä. ihminen joka vaittaa etuvetoisen olevan parempi talvella, on tyhmä, autoista piittaamaton tai todella taitava ja kokenut etuvetoralliautoilija(harvoja esimerkkejä löytynee f-cupin rallisarjan kärkinimistä). tämä on minun ja varmasti tuhansien bemaristien mielipide. säästömoottorit sen sijaan on ok. kunhan takaveto pysyy
SÄLINKÄÄN MOOTTORIKERHO
ex:e21, e28, e36 ja 15 x e30
Jos etuveto on halvempi / ympäristöystävällisempi / tuulipukuystävällisempi ja "ihan yhtä hyvä kuin takaveto" niinkun nämä jotkut petturit täällä jaksaa jauhaa, niin TOTTAKAI 3- ja 5-sarja seuraa perässä. Jos sillä vetotavalla kerta ei ole merkitystä ja pyhät markkinavoimat saa päättää, niin mitä hittoa ne kohta valmistaa yhtään takavetoista enää.
Sen takia täällä mesotaan. Minä ainakin olen puritaani asian suhteen: On olemassa vain takavetoisia Autoja, ja tämä päätös johtaa väistämättä siihen että ainoa jäljellä oleva Automerkki maailmassa (jota tavalliset ihmisetkin pystyy ostamaan) menee helvettiin sekin.
Ja tosta Audikin tekee etuvetoja, ja ihan hyvin menee - kommentista: Audi ei ole käsittääkseni ikinä tehnyt numeroa siitä, että takaveto on sporttinen ja osa meidän imagoa. Audit on peruslaimeita tän hetken premiumautoja, mitäänsanomattomia volkkareita. (Ja nyt varmaan joku postaa kuvan ärkasista ja kysyy että Öhö öhö, onks tääki mitäänsanomaton volkkari, öhö öhö.)
Bannia vääräuskoisille sanon minä. Jihad!
Nyt: e82 x-kertaa maailman ympäri & Z3 rdstr jäätelökioskillakäyntiauto
Ennen: e83 3.0sd, e30 mit m20 soundit sekä e21 kolmenyhdenviiden
Comment