Onhan tuo mielenkiintoinen auto (etuvetoiseksi ) mutta olkootkin vaikka kuin nopeampi kuin oma m3 (?) niin en ihan heti vaihtais tuohon... tuo mattamusta sopii kyllä hyvin koriin
Vaikka olisikin rahaa ostaa kyseinen auto, niin en sitä vetotavan takia edes harkitsisi vaikka muuten vaikuttaakin todella maukkaalta paketilta. Ehkä en osaa ajaa etuvedolla tai jotain muuta, mutta valitettavasti autoon se ei kuulu. Oikeestaan ei edes kiinnosta vittuakaan onko etuveto nopeempi soralla kun takaveto, fysiikan lait pätee kuitenkin tienpinnalla mihin ferrari tai tuo kippo on tehty. Eikä muuten tulisi mieleenkään mennä raapimaan hiekalla 58t€ fordin kylkiä.
Tässä tapauksessa ne piirtää kellä on liitua, aika paljon noilla mitsuilla&subaruillakin tunnutaan raapivan hiekalla.. Hintakin lienee sama. En itsekkään lähtis noin kalliilla autolla leikkimään, mutta toisaalta eipä mulla olisi varaakaan. Todennäköisesti joka tollaiseen sijoittaa uutena liki 60ke ei sitä viimeisillään osta, jolloin ei välttämättä mene maailma rikki vaikka siihen ajan kanssa kiven iskeymiä tuleekin. Voihan sen tarpeen vaatiessa maalata uudelleen, käyttöä vartenhan noi on.
Itse en taas ymmärrä niitä kuskeja, jotka vetää muna pystyssä ydinkeskustoissa "tuhattajasataa".
Alusta ja säädöt WRC:stä Mahtaa olla hieno viedä etuveto focusta neliveto WRC:n alustasäädöillä.
Monikohan tuota revoknuckle etutuentaa mainostavasta asiantuntijasta osaa omin sanoin kertoa:
a) mitä ominaisuutta sillä on haluttu miedontaa/korostaa
b) miksi kyseinen ominaisuus esiintyy etuvetoisessa autossa
c) mitä eroa sillä on aiempaan etutuentaan
d) mihin sen "paremmuus" perustuu vrt. aiempi tuenta
e) onko sillä mahdollisesti jotain huonojakin puolia (eikai sentään?)
En ole suuremmin kyseiseen automalliin perehtynyt, mutta moni tuntuu mainostavan alustaa. Onko tässä jotain uutta ja erikoista alustassa aiempiin malleihin nähden ?
Eipä siinä. Hienoa että autotehtaat vielä nykypäivänä tekevät tämmöisiä kunnon HC malleja eikä mitään tehosekottimen koneella varustettuja kukkia ja merituulta puhaltavia malleja.
Alusta ja säädöt WRC:stä Mahtaa olla hieno viedä etuveto focusta neliveto WRC:n alustasäädöillä.
Monikohan tuota revoknuckle etutuentaa mainostavasta asiantuntijasta osaa omin sanoin kertoa:
a) mitä ominaisuutta sillä on haluttu miedontaa/korostaa
b) miksi kyseinen ominaisuus esiintyy etuvetoisessa autossa
c) mitä eroa sillä on aiempaan etutuentaan
d) mihin sen "paremmuus" perustuu vrt. aiempi tuenta
e) onko sillä mahdollisesti jotain huonojakin puolia (eikai sentään?)
En ole suuremmin kyseiseen automalliin perehtynyt, mutta moni tuntuu mainostavan alustaa. Onko tässä jotain uutta ja erikoista alustassa aiempiin malleihin nähden ?
Eipä siinä. Hienoa että autotehtaat vielä nykypäivänä tekevät tämmöisiä kunnon HC malleja eikä mitään tehosekottimen koneella varustettuja kukkia ja merituulta puhaltavia malleja.
Onko Matilla ollut huono ilta eilen kun kritisoit nuin paljon "kunnon"
"Rs Escorttia".
Samaa mieltä siinä että hienoa tulee vielä kunnon moottoreillakin autoja ettei vain niitä alle 130g päästäviä vessoja joilla saa paikallisesta parkkitalosta 10% alennusta parkkipaikasta!!
Puhutaanko tässä nytten ferrareista, lamboista? Tietääkseni autosta joka nimenomaan perustuu wrc pohjaisesta autosta. Silloin todennäköisesti ostajakuntaakin on aika paljon lajin fanaatikkoja tahi lajista kiinnostuneita. Olin viikonlopun englannissa katsomassa kilpailuja ja siellä nämä focukset olivat todella yleisiä, siis rs:t.
Ferrarit, porschet yms. superautot ovat aivan eri kastia, kun tälläinen focus. Niitä käytetään tässä sun esimerkissäs. joten musta aika paska vertaus.
Samat fysiikan lait pätee niin jokkisautossa kuin LM-protoissakin
Alusta ja säädöt WRC:stä Mahtaa olla hieno viedä etuveto focusta neliveto WRC:n alustasäädöillä.
Monikohan tuota revoknuckle etutuentaa mainostavasta asiantuntijasta osaa omin sanoin kertoa:
a) mitä ominaisuutta sillä on haluttu miedontaa/korostaa
b) miksi kyseinen ominaisuus esiintyy etuvetoisessa autossa
c) mitä eroa sillä on aiempaan etutuentaan
d) mihin sen "paremmuus" perustuu vrt. aiempi tuenta
e) onko sillä mahdollisesti jotain huonojakin puolia (eikai sentään?)
En ole suuremmin kyseiseen automalliin perehtynyt, mutta moni tuntuu mainostavan alustaa. Onko tässä jotain uutta ja erikoista alustassa aiempiin malleihin nähden ?
Eipä siinä. Hienoa että autotehtaat vielä nykypäivänä tekevät tämmöisiä kunnon HC malleja eikä mitään tehosekottimen koneella varustettuja kukkia ja merituulta puhaltavia malleja.
Siis toi liittyy kai jotenkin ohjauksen vetelyyn tmv. ? Saadaanko sillä sitten pienempi steering offset/scrub radius tai jotain... Mut nollapisteohjaushan on etuvedoissa vanha keksintö jo , ja eikö sillä just tapeta ohjaustuntuma.
EDIT: On niitä oikeasti haluttaviakin foorteja (mutta toi etuvetonen korisarjachiptuning-Focus ei ole niitä)
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
On niitä oikeasti haluttaviakin foorteja (mutta toi etuvetonen korisarjachiptuning-Focus ei ole niitä)
Mihin sulla unohtui Sierra Cosworth/RS500/XR8? Kovia vehkeitä, vaikka eräs lippispäinen dohc-turbo-intterkuurel-nörtti niiden kurssia täällä kotomaassa ehkä onkin hieman laskenut.
Check out the domain name claw.com.au and inquire today.
-fixed
EDIT: plus tämä:
Uuden ja vanhan version kun näkee rinnakkain niin tietää kummalla lähtis.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Tuoreessa EVO:ssa oli juttua, että Mountune tarjoaa reilulla 2000 punnalla pakettia RS:ään, millä speksit samoiksi mitä RS500:ssa eli aika paljon tulee mattamustalle värille hintaa. Joskus aikoinaan Focus ST niisti Mountunen lastuttamana myös vakion RS:n. Taitaa Youtubessa olla videokin tuosta jossen väärin muista..
Tuoreessa EVO:ssa oli juttua, että Mountune tarjoaa reilulla 2000 punnalla pakettia RS:ään, millä speksit samoiksi mitä RS500:ssa eli aika paljon tulee mattamustalle värille hintaa. Joskus aikoinaan Focus ST niisti Mountunen lastuttamana myös vakion RS:n. Taitaa Youtubessa olla videokin tuosta jossen väärin muista..
Voi voi kun alkavat noita 83mm porauksella olevia lastuttamaan. Ilman kristallipalloakin voi ennustaa "muutamia" moottorituhoja.
Comment