Aika makea on jos tuolta näyttää. Mä tykkään kyllä, vaikka aluksi tuo viisiovinen hökötys oli aika rankkaa katsottavaa...
BMW 1-sarja
Collapse
X
-
120DA lastutettuna oliOriginally posted by Spoosh View PostAika makea on jos tuolta näyttää. Mä tykkään kyllä, vaikka aluksi tuo viisiovinen hökötys oli aika rankkaa katsottavaa...
kokemus....
Oikeasti, vähän kuin mikroautolla ajaisi...
Ulkonäkö 8+-------------------------
E39 523i
E36 Cabi `96 m-sport
E30 320i
W126.022 280SE kesäautona 1985
VW Polo Firstline 1.4 MPI 2001
MB E200 CDI 2002
*************************
Polaris OutLaw 500cc `06
Tälle poliisimaija jäi Vesijärven jäällä.
SkiDoo MX-Z 1000cc Renegade `06
MYYDÄÄN: E46 BUSINESS RDS SOITIN
Comment
-
Ihan tavalliset 5- ja 3-oviset Ykköset ovat faceliftin jäljiltä oikein nättejä, mutta tuo coupeviritys on kyllä jotain ihan kästtämättömän rumaa. Ei olisi uskonut BMW:ltä. Ja kuka tuollaista kaipaa? Tehoversioita haluaville löytyy Z4 M, jonka ulkomuoto on valovuoden tuota edellä.Käyttöautona mopon koneella varustettu Audi. Seuraavaksi taas BMW?
Comment
-
Samaa mieltä, erityisesti coupesta. Tehoversioiden osalta olen kuitenkin sitä mieltä että vaikka Z4M onkin olemassa, niin varmasti ykkössarjalaisen tehoversiollekin löytyy oma ostajakuntansa. Tosin se onkin sitten toinen juttu mikä sen tehoversion pitäisi olla jotta se olisi tarkoituksenmukainen ja tuotantokustannuksiltaan järkevä.Originally posted by JPalom View PostIhan tavalliset 5- ja 3-oviset Ykköset ovat faceliftin jäljiltä oikein nättejä, mutta tuo coupeviritys on kyllä jotain ihan kästtämättömän rumaa. Ei olisi uskonut BMW:ltä. Ja kuka tuollaista kaipaa? Tehoversioita haluaville löytyy Z4 M, jonka ulkomuoto on valovuoden tuota edellä.
130i:hän jo on olemassa ja monissa (Eurooppalaisissa) autovertailuissa sitä on vertailtu Audi S3:seen..ja ihan hyvällä menestyksellä. Eli olisiko 135i tai M1sittenkään tarpeellinen vai riittäisikö 130i jatkossakin täyttämään tehoversion paikan..vaikkapa M-sportina, jolloin se olisi varsin hyvä verrokki vaikkapa juuri S3:lle tai Golfin tehoversiolle.
Tietysti 135:n M-paketilla olisikin jo aika lähellä sitä että silloin puhuttaisi M1:stä, paitsi että 135i tai M1 saattaisi liikkua jo vähän liiankin ripeästi muuhun BMW- ja M-mallistoon nähden..ja se ei varmaan oikein sovi kuvioon sekään
No, viime kädessä kysymys on varmaan kuitenkin siitä, onko 135:lle tai M1:lle kysyntää riittävästi tuotantokustannuksiin nähden. Jos on, niin miksikäs sellaista sitten ei markkinoille tulisi?!
Comment
-
ööh, pyhäin häväistys! bannia prkl!Originally posted by jva View PostTietysti 135:n M-paketilla olisikin jo aika lähellä sitä että silloin puhuttaisi M1:stä, paitsi että 135i tai M1 saattaisi liikkua jo vähän liiankin ripeästi muuhun BMW- ja M-mallistoon nähden..ja se ei varmaan oikein sovi kuvioon sekään
veikkaanpa että bmw:n perustajat kääntyisivät haudassaan jos tollanen ostoskärry nimettäisiin M1:ksi. en usko että kukaan bmw:läinen päättäjä haluaa sitä verivelkaa itsensä päälle...
Comment
-
Nimenomaan!Originally posted by remotion View Postööh, pyhäin häväistys! bannia prkl!
veikkaanpa että bmw:n perustajat kääntyisivät haudassaan jos tollanen ostoskärry nimettäisiin M1:ksi. en usko että kukaan bmw:läinen päättäjä haluaa sitä verivelkaa itsensä päälle...
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
Niinpä..tuota mieltä minäkin siis olen! Mielestäni M1:stä ei tarvita, se ei sovi kokonaisuuteen, eikä sille varmaankaan olisi riittävästi ostajakuntaakaan.Originally posted by remotion View Postööh, pyhäin häväistys! bannia prkl!
veikkaanpa että bmw:n perustajat kääntyisivät haudassaan jos tollanen ostoskärry nimettäisiin M1:ksi. en usko että kukaan bmw:läinen päättäjä haluaa sitä verivelkaa itsensä päälle...
130i täyttää minusta riittävän hyvin sen tarpeen mikä on olemassa "ostoskärryluokassa" tehoversioille.
Comment
-
Last edited by Rockwell; 20-03-2007, 11:17.BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
Onpas tuossa ykkösessä tehot noussu tuon faceliftin myötä
120d 177hp (ihan kunnioitettava luku vakio 2l nelisylinterisestä dieselistä
)
120i 170hp
118d 143hp
118i 143hpe30 320i Touring • e34 525i • e36 325i sedan • e39 523iA • e46 320d sedan • e36 325 coupe • e36 323 coupe • e87 120d • e83 X3 3.0d • Harley Davidson XL1200 Nightster
Comment
-
Sanoisinpa että erittäin hyvä syy pitäytyä tekemästä "kauppakassi-M1:stä"Originally posted by Rockwell View Post
Comment
-
Teho ei sinäänsä nyky dieseltekniikalla ole mikään ihme, mutta keskikulutus sen sijaan on. Keskikulutus jopa noilla bensamoottoreilla on aika häkellyttävä.Originally posted by theelekrep View Post120d 177hp
120i 170hp
118d 143hp
118i 143hp
Muistaakseni meni näin:
118i 143hp 5,9 L/100km
120i 170hp 6,4 L/100km
118d 143hp 4,7 L/100km
120d 177hp 4,9 L/100km
Nämä siis keskikulutuksia. Korjatkoon joku jos muistin väärin.
Vertailun vuoksi esimerkiksi vaikka uudesta Toyota Auriksesta:
1.4 VVT-i 97 hv 6,7L/100km
1.6 VVT-i 124 hv 6,9L/100km
1.4 D4D 90hv 5,0L/100km
2.0 D4D 126 hv 5,4L/100km
2.2 D4D 177 hv 6,2L/100km
EDIT: Ihan pakko laittaa vielä ja härnätä:
Volkswagen Golf 2.0 TDI 170 hv PowerDiesel GT 5,9L/100km alkaen 34570€
BMW 120d 177hp 4,9 L/100km alkaen 38500€
Pikaisella vilauksella millään tekniikalla varustettu uusi Golffi ei pääse noin alhaisiin keskikulutuksiin kuin 1-sarja, ei bensoissa ei dieseleissä. Kaiken kukkuraksi vollkari varustettu pumppusuutintekniikalla joka lienee keksitty jo ennen pyörän keksimistä, voi tsiisus.Last edited by Laxa; 23-03-2007, 14:57.Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
Olipa tässä yhtenä päivänä hetken aikaa 1-sarjalainen ajossa. 116i tosin vain, mutta senkin ajo-ominaisuudet kyllä yllättivät meikäläisen hyvin positiivisesti.
Väkisin hiipi mieleen ajatus millainenkohan mahtaisikaan olla 130i sporttialustaisena..arvatenkin verrattoman hauska pikkuauto
Comment
-
kamala
kyllähän se niin on että on sitte kuinkapaljon tahansa bemarimies niin tuosta ei auto paljoa voi rumentua
Comment
-
Rumuudestaan huolimatta tuohon on mullakin ollut jonkinlaista kiinnostusta jo pidempään. 1-sarjan laatuvaikutelmaa tosin eilen hiukan himmensi edellä mennyt 118d jossa paloi eteenpäin ajaessa peruutusvalot.... :thinkOriginally posted by jva View PostVäkisin hiipi mieleen ajatus millainenkohan mahtaisikaan olla 130i sporttialustaisena..arvatenkin verrattoman hauska pikkuauto
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
Comment