Aika makea on jos tuolta näyttää. Mä tykkään kyllä, vaikka aluksi tuo viisiovinen hökötys oli aika rankkaa katsottavaa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 1-sarja
Collapse
X
-
Originally posted by Spoosh View PostAika makea on jos tuolta näyttää. Mä tykkään kyllä, vaikka aluksi tuo viisiovinen hökötys oli aika rankkaa katsottavaa...
Ulkonäkö 8+-------------------------
E39 523i
E36 Cabi `96 m-sport
E30 320i
W126.022 280SE kesäautona 1985
VW Polo Firstline 1.4 MPI 2001
MB E200 CDI 2002
*************************
Polaris OutLaw 500cc `06
Tälle poliisimaija jäi Vesijärven jäällä.
SkiDoo MX-Z 1000cc Renegade `06
MYYDÄÄN: E46 BUSINESS RDS SOITIN
Comment
-
-
Ihan tavalliset 5- ja 3-oviset Ykköset ovat faceliftin jäljiltä oikein nättejä, mutta tuo coupeviritys on kyllä jotain ihan kästtämättömän rumaa. Ei olisi uskonut BMW:ltä. Ja kuka tuollaista kaipaa? Tehoversioita haluaville löytyy Z4 M, jonka ulkomuoto on valovuoden tuota edellä.Käyttöautona mopon koneella varustettu Audi. Seuraavaksi taas BMW?
Comment
-
-
Originally posted by JPalom View PostIhan tavalliset 5- ja 3-oviset Ykköset ovat faceliftin jäljiltä oikein nättejä, mutta tuo coupeviritys on kyllä jotain ihan kästtämättömän rumaa. Ei olisi uskonut BMW:ltä. Ja kuka tuollaista kaipaa? Tehoversioita haluaville löytyy Z4 M, jonka ulkomuoto on valovuoden tuota edellä.
130i:hän jo on olemassa ja monissa (Eurooppalaisissa) autovertailuissa sitä on vertailtu Audi S3:seen..ja ihan hyvällä menestyksellä. Eli olisiko 135i tai M1sittenkään tarpeellinen vai riittäisikö 130i jatkossakin täyttämään tehoversion paikan..vaikkapa M-sportina, jolloin se olisi varsin hyvä verrokki vaikkapa juuri S3:lle tai Golfin tehoversiolle.
Tietysti 135:n M-paketilla olisikin jo aika lähellä sitä että silloin puhuttaisi M1:stä, paitsi että 135i tai M1 saattaisi liikkua jo vähän liiankin ripeästi muuhun BMW- ja M-mallistoon nähden..ja se ei varmaan oikein sovi kuvioon sekään
No, viime kädessä kysymys on varmaan kuitenkin siitä, onko 135:lle tai M1:lle kysyntää riittävästi tuotantokustannuksiin nähden. Jos on, niin miksikäs sellaista sitten ei markkinoille tulisi?!
Comment
-
-
Originally posted by jva View PostTietysti 135:n M-paketilla olisikin jo aika lähellä sitä että silloin puhuttaisi M1:stä, paitsi että 135i tai M1 saattaisi liikkua jo vähän liiankin ripeästi muuhun BMW- ja M-mallistoon nähden..ja se ei varmaan oikein sovi kuvioon sekään
veikkaanpa että bmw:n perustajat kääntyisivät haudassaan jos tollanen ostoskärry nimettäisiin M1:ksi. en usko että kukaan bmw:läinen päättäjä haluaa sitä verivelkaa itsensä päälle...
Comment
-
-
Originally posted by remotion View Postööh, pyhäin häväistys! bannia prkl!
veikkaanpa että bmw:n perustajat kääntyisivät haudassaan jos tollanen ostoskärry nimettäisiin M1:ksi. en usko että kukaan bmw:läinen päättäjä haluaa sitä verivelkaa itsensä päälle...ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by remotion View Postööh, pyhäin häväistys! bannia prkl!
veikkaanpa että bmw:n perustajat kääntyisivät haudassaan jos tollanen ostoskärry nimettäisiin M1:ksi. en usko että kukaan bmw:läinen päättäjä haluaa sitä verivelkaa itsensä päälle...
130i täyttää minusta riittävän hyvin sen tarpeen mikä on olemassa "ostoskärryluokassa" tehoversioille.
Comment
-
-
Ehkä tämän takia ei M1:stä tule
Last edited by Rockwell; 20-03-2007, 11:17.BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Onpas tuossa ykkösessä tehot noussu tuon faceliftin myötä
120d 177hp (ihan kunnioitettava luku vakio 2l nelisylinterisestä dieselistä )
120i 170hp
118d 143hp
118i 143hpe30 320i Touring • e34 525i • e36 325i sedan • e39 523iA • e46 320d sedan • e36 325 coupe • e36 323 coupe • e87 120d • e83 X3 3.0d • Harley Davidson XL1200 Nightster
Comment
-
-
Originally posted by Rockwell View Post
Comment
-
-
Originally posted by theelekrep View Post120d 177hp
120i 170hp
118d 143hp
118i 143hp
Muistaakseni meni näin:
118i 143hp 5,9 L/100km
120i 170hp 6,4 L/100km
118d 143hp 4,7 L/100km
120d 177hp 4,9 L/100km
Nämä siis keskikulutuksia. Korjatkoon joku jos muistin väärin.
Vertailun vuoksi esimerkiksi vaikka uudesta Toyota Auriksesta:
1.4 VVT-i 97 hv 6,7L/100km
1.6 VVT-i 124 hv 6,9L/100km
1.4 D4D 90hv 5,0L/100km
2.0 D4D 126 hv 5,4L/100km
2.2 D4D 177 hv 6,2L/100km
EDIT: Ihan pakko laittaa vielä ja härnätä:
Volkswagen Golf 2.0 TDI 170 hv PowerDiesel GT 5,9L/100km alkaen 34570€
BMW 120d 177hp 4,9 L/100km alkaen 38500€
Pikaisella vilauksella millään tekniikalla varustettu uusi Golffi ei pääse noin alhaisiin keskikulutuksiin kuin 1-sarja, ei bensoissa ei dieseleissä. Kaiken kukkuraksi vollkari varustettu pumppusuutintekniikalla joka lienee keksitty jo ennen pyörän keksimistä, voi tsiisus.Last edited by Laxa; 23-03-2007, 14:57.Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
-
Originally posted by jva View PostVäkisin hiipi mieleen ajatus millainenkohan mahtaisikaan olla 130i sporttialustaisena..arvatenkin verrattoman hauska pikkuautoE92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Comment