Originally posted by Soad
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autotallin rakentamisesta
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Laitetaan nyt vielä tähän uudestaan, tuo on siis honda foorumilta bongattua!
Itse en ole tekemässä, löytyy jo 88m2 versio omasta takaa!Kaikennäkösiä romuja..
Pirkanmaan parasta autonhoitoa @ Mudfix Car Detailing FB ja IG Mudfix
(http://www.mudfix.fi)
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View Postei tolla rahalla saa tehtyä. Jos teetätät sokkelin jollaki muulla nii äkkiä menee se kymppi tonni jo siihen. veikkaan kuitenki että lähempänä 30tonnia.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Kyllä noissa on useinkin säästön mahdollisuuksia, riippuu aina omista mieltymyksistä että missä kannattaa säästää. Pakollisia kulujahan tulee tietysti kun lain kirjainta noudatetaa.
Tuollainen 9x9m halli jossa yksi vesipiste ja pistorasia kulmassa niin ei tarvi niihin varata rahaa tuhansia euroja. Kattoon pienjännitettä lampuille itse laitettuna tjs. jos joutuu sähkärin ja putkarin palvelut ostamaan listahinnalla. Ne maksaa, ja sillä sipuli. Muutenhan sitä itse selviää melko hyvinkin tuollaisesta projektista.
Erikseen sitten ne kunnolliset 1000€/neliö hallit, mutta jos halvalla pitää päästä.Last edited by Perlenbacher; 21-02-2014, 20:48.
Comment
-
-
Jos joku maksaa mulle parin harkkorivin latomisesta 10ke tuollaiseen 8x8 halliin, niin lähden oitis tulemaan. Tarvikkeet sisältyysigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostJos joku maksaa mulle parin harkkorivin latomisesta 10ke tuollaiseen 8x8 halliin, niin lähden oitis tulemaan. Tarvikkeet sisältyy
Kait siitä leivän päälle voin saa mutta makkaran eteen joutuu jo töitä tekemäänsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Jatketaan uuteen topikkiin.
Last edited by O.K.; 19-08-2014, 09:11.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment