"Autuas on se joka ajaa omalla Fordilla ja helvetissä palakoon se, joka rullaa pankin bemarilla."
Itellä bemareita ollut tovin aikaa ja vieläkin E39 löytyy talosta. Myös uudehko mondeo tuli ostettua. Molemmissa on omat hyvät juttunsa, joten olen autuas ja palan helvetissä. Ai niin ei ole pankin Bemari, vaan Foordi
muutama tämän vuosituhannen mondeo on ehtinyt olla itsellä ajossa, ja näin jälkikäteen ajateltuna: vähävikaisimpia ne on olleet mun autoistani. Pitäisköhän pistää bemarit lihoiksi ja ostaa muutama foordi pihaa rumentamaan... :think:
muutama tämän vuosituhannen mondeo on ehtinyt olla itsellä ajossa, ja näin jälkikäteen ajateltuna: vähävikaisimpia ne on olleet mun autoistani. Pitäisköhän pistää bemarit lihoiksi ja ostaa muutama foordi pihaa rumentamaan... :think:
Kyllä tuo mondeon mk4 korimalli on toiminut oikein hyvin ja ei tuo ihan sika rumakaan ole
Tehdäämpäs nyt viikonloppuna kaikki niin, että pysähdytään kiltisti suojatien kohdalla kun kohdataan jalankulkijoita ja autetaan tarpeen tullen kanssa-autoilijoita
Eilen taloyhtiöni parkkipaikalla tarjosin apua jumiin jääneelle pakukuskille että, "saan tuosta lapion ja hiekkaakin ellei työntämällä lähde" niin siinä vaan murisi ja potki penkkaa "kyllä tämä tästä ilman mitään lapiota" (ei katse kontaktia)
Liekkö tuota vituttanut kun bemarikuski tarjoaa apua... no eipä tuosta tarjouksesta kiitostakaan saanut, mutta jos en aivan väärin taustapeilistä katsonut niin Focus-kuskin apu kelpasi... Meitä on moneksi.
Tehdäämpäs nyt viikonloppuna kaikki niin, että pysähdytään kiltisti suojatien kohdalla kun kohdataan jalankulkijoita ja autetaan tarpeen tullen kanssa-autoilijoita
Mie teen näin ihan joka päivä
Ja aiheeseen, muuten ei oo pahemmin mitään ns. ongelmia tullut vastaan, mutta omat kaverit kokee jotenkin tarpeelliseksi vittuilla mulle koko ajan. Jos ei autosta vittuilla niin mun ajamisesta, vaikka tietääkseni siihen ei ole syytä.
Ja vähän taustaa, ajoin vuoden verran Nissanilla, mikä oli rikki periaatteessa koko ajan. Koskaan ei kukaan vittuillut pätkän vertaa. Ostin ton E36:sen, missä oli jo ostaessa pari pikkuvikaa, seurauksena armotonta vittuilua lähinnä kolmelta ihmiseltä.
Ja sama jatkuu ton E34:sen kanssa, vähänkin jos jotain pientä vikaa ilmenee ni alkaa kommentointi, "perus bemari", "bemari on paska" yms. Ja kaksi näistä ovat itsekin omistaneet bemareita.
Ja tosiaan yhden mielestä mie en osaa ajaa koska mut on pysäytetty poliisien toimesta pariin otteeseen, koska olin jumissa 50cm lumihangessa jonka alla peilijää, ja koska kerran joku valopää ajoi mun eteeni kolmion takaa.
Kyllähän tuommosta puolivitsillä kerrottua vittuilua aina välillä bemarista kuulee, jopa isäukoltakin Liikenteessä kanssa välillä huomaa bemarivihaa kun esimerkiksi välillä joidenkin vaan täytyy sitä kaistaa vaihtaessa kiihdyttää täysiä että pääsee sen bmw:n eteen. Mutta niin se vaan yksikin kaveri joka ennen ajoi volvolla ja kuittaili bemarista kerran ajoikin minun bemarilla ja yllättäen osti itsekkin samanlaisen melko pian
^ tuon muuten huomannu moneen kertaan. aina hirveä parjaaminen mutta, kun laittaa juipin koeajolle, niin ei enää pariin viikkoon kehtaa sanoa mitään pahaa.
Sattuipahan tuossa muutama viikko sitten, kun olin just renkaat vaihtanu ja olin huoltamolla paineita laittamassa, niin viereen ajo joku mies kärry perässä. Autosta noustessaan katteli vähän aikaa ja tuumas sitten, että onko ämmäläinen. Sanoin että ei oo (toki sanoin mikä oli) ja tuumas lopuks, että hyvän näkönen. Koskaan ei oo kukaan ulkopuolinen sanonu mun autosta mitään positiivista, niin olihan tuo ihan hauska kuulla, autokin kun oli vielä kunnon pesun tarpeessa. No, viime viikonloppuna palattiinkin sitten arkeen ja perusvihaamiseen. Apukuskin peili oli sotkettu koiranpaskalla kerrostalon parkkiksella. Että sillee...
"Sun ruma paska bmw on parkkeerattu väärin"
Taloyhtiön parkkipaikat muuttuivat ja parkkeerasin uudelle paikalleni miten pitääkin. Ois voinu joku lukea postia.
Ja meni tovi niin löyty koiran paskat kuskin oven kohdalta.
Bmw -06 330d manuaali ex: Evolution IX, Evolution X, Audi s4 b5 stage III
"Sun ruma paska bmw on parkkeerattu väärin"
Taloyhtiön parkkipaikat muuttuivat ja parkkeerasin uudelle paikalleni miten pitääkin. Ois voinu joku lukea postia.
Ja meni tovi niin löyty koiran paskat kuskin oven kohdalta.
Kai nimettömänä viestin kirjoittivat? Jos tiedät kuka vittuilee, käy pimputtamaan ovikelloa ja kysy mikä mättää. Joko asia selviää keskustelemalla ja loppuu kuittailu tai toinen vaihtoehto on että pääset ainakin painimaan
F31 320d xDrive -13
-------------------------
ex e39 523 -96
ex e46 320d touring -03
ex e28 518 -82
Comment