Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarismin ennakkoluulot ja lieveilmiöt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *makke*
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2007
    • 884
    • Klaukkala



    Oliko tätä poliisin versiota tapahtumista vielä linkattu tänne?

    Comment

    • patte.525iM
      BTCF Member
      • Dec 2003
      • 188
      • raasepori

      vittu miten lehdet haukkuu kerhoa mitä mä oon ollut miiteissä 2 x acs 2 x maaseutumiitti niin ei kukaan BTCF hallituksen jäsen tai meetiin järjestäjä ole yllyttänyt kaahaamaan vaan päinvastoin
      patte.525im

      Comment

      • J-Beat
        Aluevastaava
        • Jun 2005
        • 3059
        • Jyväskylä

        Originally posted by Halmi View Post
        Kukaan muu huomannut lähes vainoavaa käytöstä poliisin taholta lauantain jälkeen? Tuntuisi poliisi nyt ilman mitään järkevää syytä hidastavan vauhtia ja päästävän ohi ja ajavan epämielyttävän kauan takana kuitenkaan pysäyttämättä :think. Alkuun tuntui hauskalta mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa harmittaa kun tuo toistuu.
        Luettuani noita juttuja tuolta iltalehden keskustelusta ja muualta missä verkkarikansa itkee bemareista oman itsetuntonsa parantamiseksi, olen sanaton. En voi kerta kaikkiaan ymmärtää, että mitä kaikkea se leipä elättää. Onko ihmiset noin tyhmiä? Voiko jengi olla tommosia lampaita, että kun keltainen lehdistö repii otsikoita, se otetaan täytenä totena?

        Itseäni ei kiinnosta mitä muut on mieltä autovalinnastani tjs., jos minua kiinnostaisi, kuuluisin samaan porukkaan ja ajaisin varmaan Kia Cee'dillä. Tätä hyvät herrat ei tule koskaan tapahtumaan.

        Sikäli jos poliisilta saa epäoikeudenmukaista kohtelua ja suorastaan vainoamista, kannattaa siitä ihan rohkeasti sanoa. Vastoin yleistä käsitystä, poliisia ei tarvitse pokkuroida, se ei ole jumala, se on asiakaspalvelutyössä oleva ihminen joka huonoa asiakaspalvelua jakaessaan on liikkeellä olettamalla, paska haisee kun sitä töngitään eli vastakommenttia tulee. Tästä ei myöskään voi kirjoittaa sakkoa jostain "virkavallan vastustamisesta" tjs. niin pitkään kun ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Edellisen kerran kun tapahtui jotain ja bemarit olivat otsikoissa, sain apukuskin paikalla todistaa kun 2 konstaapeliä haukkuu äärimmäisen ystävällistä ja hyväkäytöksistä vaimokettani asennevammaiseksi kusipääksi, tämän tiedustellessa pysäytykseen johtaneen toimintansa virheellisyyttä. Toiminnan epäasiallisuudesta mielipiteen ilmaistuani, pääsinkin sitten turvallisuustarkastukseen jne. muuhun vittuilu otantaan. Tähän kaikkeen meni 45 minuuttia, myöhästyttiin sovitusta tapahtumasta, koko päivä tämän takia pilalla ja poliisi auton syynättyään, renkaat mitattuaan, lasit syynättyään ja polttimot tarkastettuaan ei sitten löytänyt mitään mistä olisi sakon kirjoittanut. Kaikki tämä ennakkoasenteen takia, kun se yks siellä Kälviällä niin kyllähän tuokin varmaan muutaman kuukauden päästä toisella puolella Suomea.

        Tällä hetkellä kerhoa ja bemaristeja haukkuva massa ovat itse rikkoneet lakia varmasti jo useamman kunnianloukkauksen edestä, samalla kun täysin syyttömiä ihmisiä leimaavat rikollisiksi.
        Älkää välittäkö, paskat nakatkaa. Niin minä teen ja ajan huomennakin bemarilla töihin, nautin työmatkastani kattoluukku auki auringon paistaessa ja olen tyytyväinen valintaani kuinka elää tätä elämää.

        Myydään:
        Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46

        K-S Connection
        Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring

        Comment

        • JH2003
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2003
          • 362
          • Vantaa

          Originally posted by patte.525iM View Post
          vittu miten lehdet haukkuu kerhoa mitä mä oon ollut miiteissä 2 x acs 2 x maaseutumiitti niin ei kukaan BTCF hallituksen jäsen tai meetiin järjestäjä ole yllyttänyt kaahaamaan vaan päinvastoin
          Onko lehdissä väitetty hallituksen jäsenen tai tapahtuman järjestäjän yllyttäneen kaahaamaan?

          Comment

          • beemers
            BTCF Member
            • Oct 2005
            • 5136
            • Oulunsalo/Oulu

            Ei jestas mitä vääntöä nuo keltaisen lehdistön foorumit on yleensäkkin oikeita hiekkalaatikoita missä asiantuntijat ja trollaajat juhlivat. Itse olen harrastanut 2006 vuodesta asti bemareita ja sitä ennen montaa muuta merkkiä. Enkä ole kokenut ikinä että poliisi olisi jotenkin kiinnostuneempi tai herkempi koska ajan bemarilla. Ainahan ne lähellä on koska autoni rakennan yleensä nii että erottuu muusta massa joukosta. Ainuttakaan sakkoa ei rekisterissä ole vaikka joskus reippaammin tulee ajettua mut ikä on tuonut liikenteeseen oman häveliäisyytensä ja vaimokin joskus huomauttaa ku kiroan kaupan pihalla luisuttelevaa kantti volvoa tai vanhaa bemaria että noin sinäkin olet näyttämisen halusta joskus tehny. so true Tottakai joka autosta on minulla ja kaikilla omat mielipiteensä mutta jokainen kuski on yksilö.

            Ja mitä lehdistöön tulee nii pakkohan niiden on jostain otsikot vedettävä myynnin takia. Tulee mieleen jokunen vuos sitten oli joku julkkis kolarissa josta keltaiset otsikoi tyyliin "KUOLEMA OLI LÄHELLÄ!" ja "todellisuudessa" juttu oli että kyseinen julkkis oli valoissa odottamassa talvikelillä kun liian nopeaa takaa tuleva taksi ei kerennyt jarruttaa ja töytäisi julkkiksen takapuskuria niin että tuli naarmuja.

            Itse olen sitä mieltä että ehottomasti ylinopeuteen syyllistyneitä pitää rangaista siitä mitä ovat tehneet mut kyllä tässä mässäillään automerkillä ja kerhon nimellä aika reippaasti.

            E36Ticompact -95 HELLROT
            -: orava : connection-

            EX:E30///M3 replica Tic
            EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi

            Comment

            • TJJ
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2003
              • 7591
              • Jyväskylä

              Originally posted by beemers View Post
              Ja mitä lehdistöön tulee nii pakkohan niiden on jostain otsikot vedettävä myynnin takia. Tulee mieleen jokunen vuos sitten oli joku julkkis kolarissa josta keltaiset otsikoi tyyliin "KUOLEMA OLI LÄHELLÄ!" ja "todellisuudessa" juttu oli että kyseinen julkkis oli valoissa odottamassa talvikelillä kun liian nopeaa takaa tuleva taksi ei kerennyt jarruttaa ja töytäisi julkkiksen takapuskuria niin että tuli naarmuja.
              Tai äskettäin ollut juttu Ilkka Kanervan ja muutaman muun poliitikon rajusta ulosajosta pikkubussilla. Oikeasti auto oli vain ajautunut moottoritien pientareelle.
              E39 528iA

              Comment

              • kmn
                Moderator
                • May 2009
                • 6020
                • Sipoo

                Noniin,

                eli muutaman päivän tässä nyt keskustelua seuranneena ajattelin avata sanasen arkkuni tähän päättymättömään vatkaamiseen. Laitetaan tähän alkuun nyt vielä se, että itseäni ei kiinnosta paskan vertaa se, kuka tuolla Turun miitissä on vetänyt lappu lattiassa, missä kohtaa, kuinka moni on saanut sakkoja, kuinka vainoharhasta ulkopuoliset tämän vuoksi ovat, tai kuinka paljon Poliisikin paukuttelee henkseleitä, että "perästä kuuluu". Jos siellä on joku mennyt 200kmh mittarissa, on todennäköisesti kuskilla ollut harkintakykyä sen verran, että on katsottu, että muille tiellä liikkujille vaaratilanteita ei aiheuteta tuon vuoksi. Jos ei, niin haista sinä vittu, sakkosi olet ansainnut. Kuitenkin näkisin, että vaarallisimmat kaverit tuolla liikenteessä on niitä TSI tai TDI miehiä, jotka roikkuu minunkin perässä niin, ettei etuvaloja näy Kehä I:llä tai Lahdenväylällä pelkästään provosoidakseen ja ohittelevat tehottomilla paskalaatikoillaan 80kmh alueella nappi laudassa sulkuviivalla. Viimeksi eilen joku diisseligolffi notku puskurissa kiinni koko lahden väylän ja sitten piti vielä yrittää ohittaa minut ja pari muuta autoa Kehä I liitäntärampin kohdalla oikealta (siis päättyvän kaistan puolelta), muiden liityttyä jo Kehälle.. Noh, tilaa ei löytynyt kyllä tuossa kohtaa, enkä ole edes pahoillani. En ole kukkahattutäti, tai mikään liikennepoliisi, mutta kyllä tuollainen suoranainen vittuilu liikenteessä on jo pataan vetämisen arvoista.

                Oman mielikuvani perusteella mistään kilvanajosta tässä Turun miitissä ei ole ollut kyse, yksi on saanut sakot kovemmasta ylinoupeudesta ja pari muuta lievemmästä. Todennäköisesti letka on kuitenkin suht reipasta vauhtia joissain kohdissa liikkunut, vaikkakin uskallan väittää, että yhtä todennäköistä on, että jonkun mutkapätkän reunassa kykkinyt kukkahattutäti on soittanut kissalan pojat paikalle pelkästään oman mielikuvansa perusteella. Tästä voi varmaan spekuloida päättymättömästi. Esim. olihan ACS-miitin Serenan lenkinkin paikkeilla/jälkeen (2010 vai 2011?) skoudet paikalla kyttäämässä, kun 100 bemarista jotain 40 lähti stop-merkin takaa siististi kiihdyttäen poliisien suuntaan. Tuohon asti jaksoivat katsella, kunnes lähtivät pois. Kyseisellä pätkällä ajettiin varmaan 20kmh, joten tuskin ainakaan "kaahaamisen" vuoksi kukaan oli poliiseja soitellut.

                Itse ylinopeuden ajamisesta, niin useimmin tulee otettua (lähes aina) esim. motarilla sen 20kmh ylinopeutta mittariin. Jollekin 90-110kmh oikealla kaistalla kyyrääjälle tuo tietysti voi näyttää jo sairaalta ylinopeudelta. Niin ja tottakai varmasti monikin meistä on hetkittäin kokeillut vähän vetoja, mikäli vain muu liikenne sen sallii. Jos on muuta liikennettä enemmän, niin ajan siististi letkan perässä kiirehtimättä. Taajamassa ajan aina rajoitusten mukaan, koska oman näkemykseni mukaan tässä maassa taajamissa killuvat rajoitukset ovat sopivasti mitotettu.

                No sitten tämän pitkän pohjustamisen jälkeen se, miksi kirjotan tähän topikkiin.. Aloin tuossa työmatkan aikana pohtimaan nyt, että miten tämä Turun keissi, tai ylipäätään bemarismiin liittyvät ennakkoluulot vaikuttavat itseeni. Aikaisemmin en ole tällaisia asioita juurikaan pohtinut ja lähtökohtaisesti olenkin sitä mieltä, että ajan sellaisella autolla kuin haluan, se ei kuulu kenellekään ja jos jotakin se risoo, niin antaa risoa. Kuitenkin pakostakin alkoi omatunto kolkuttamaan BTCF:n puolesta nyt luettuani näitä yleisöpalstoja, Iltapäivälehtien kirjoituksia jne... Miksi?

                1) Ajan autolla, joka aika varmasti herättää huomiota liikenteessä ja erottuu muusta massasta
                2) Yleensä aamuisin, kun liikennettä on vähemmän, niin tulee vedettyä lähemmäs sen 20kmh tunnissa ylinopeutta. Ruuhkat tietty pakottaa ajamaan iisimmin. Kuitenkin ajan poikkeuksetta ohituskaistaa.
                3) Joskus saatan provosoitua liikenteessä, mikäli joku tulee täysin yllättäen eteen kykkimään alinopeutta ja joudun vetämään ns. liinat kiinni, tai muusta syystä joku apina vetää vasemman puoleista kaistaa alinopeutta --> ohi ensimmäisessä vapaassa paikassa.
                4) Kun hevosvoimia sataa taivaalta, niin saattaa joskus innostua leikkimään..
                5) On niitä oikealta ohittajia ja Sierrasta finkun heiluttelijoita....

                Kuulostaa ehkä lievältä, mutta käytännössä 60% ajasta ajan siis jonkunlaista ylinopeutta ja tuo loppu ajosta onkin taajamassa, tai lapset kyydissä ajamista.. Kaikki tämä BTCF:n tarra perseessä, sekä kilventausta, josta on varmasti luettavissa, minkä kerhon jäsenenä täällä mennään. Perus teinibemaristi? Ei nyt sentään - lähes yhtä yleistä on, että ajan aivan siististi (jopa keskivertoa siistimmin), muksut kyydissä, eikä vaimokkeenkaan tarvitse huomautella ajotavoista. Jonkunlainen mittari tämä viimeisinkin..

                Eli kyllä, olen päättänyt parantaa tapani. Käytän harkintakykyä useammin ja lupaan, että kannan itse oman korteni kekoon sen puolesta, että kerhon maine säilyisi edes nykyisellä tasolla, tai voisi jopa parantua... Itse liikun paljon samoja reittejä omalla autolla, joten moni on varmasti alkanut jo tunnistamaan, että "taas tuo sama bemaristi mulkku", vaikka välttämättä mitään aihetta ei olisikaan.. Voihan se olla, että se seuraava munakuski, joka tulee kykkimään eteen, on vaikka esimiehesi vaimo, josta poletaan lappu lattiassa ohi? Eikä se mukavalta tunnu kerhon näkökulmasta ajatellen, että maanantaina kun pääset töihin, niin ensimmäisenä parkkiksella on joku kyselemässä, että "Jahas, olitkos viikonloppuna Turussa? Ainakin autolla tulit töihin, ehe-ehe!" Tämä siis oikeasti tapahtui.. Vastasin, että en ollut. Olisin halunnut olla ja yritin seuraavaan puhevuoroon jotenkin epätoivoisesti tiivistää sen, että tuskinpa mistään kilvanajosta on ollut kyse, vaan yksittäistapauksesta...

                Eli mun mielestä sen sijaan, että täällä loputtomasti vatkataan sitä, että onko OK ajaa 200kmh tyhjällä motarilla vai ei, niin pitäis miettiä, että miten itse haluais vaikuttaa tähän yleiseen mielikuvaan bemaristeista. Jos nakkaa paskat koko asialle, niin sille ei tietenkään voi mitään - jokainen on mielipiteensä ansainnut, mutta yhtälailla jokainen on varmastikin ansainnut mielikuvansa..

                Suosittelen jokaista kerholaista ainakin harkitsemaan tätä niin kauan, kuin tarrat tai kilvenaluset perseessä liikenteessä ajetaan, edustit omasta mielestäsi kerhoa tai et. Minun mielipiteeni on, että edustan, sillä tällä tavoin muut liikenteessä liikkujat sen kokevat.
                Last edited by kmn; 16-05-2012, 07:07.

                Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
                Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
                --
                Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95

                Comment

                • Juhis
                  BTCF Honorary Member
                  • Jul 2002
                  • 19175
                  • -

                  Hienoa tekstiä kmn:ltä. Itse olen ratkaissut "ongelman" sillä, että autostani ei löydy minkään kerhon tarroja tai kilpipohjia..
                  All good things come to those who wait.

                  Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

                  Sound Factory Bar & Nightclub

                  Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

                  Comment

                  • Betrunken
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2007
                    • 458
                    • Vantaa

                    Itse kun aikoinaan nurmekseen menin täältä vantaalta niin kyllä sitä omalla luuska bemarilla tuli ajettua 140-150km/h 120km/h(mittarin mukaan) alueella kuivalla säällä. Jos vettä tuli enemänkin mentii tarvittaessa vaikka alinopeutta.

                    Mikä minua eniten riso ko matkassa aina oli tuossa mikkelin jälkeen olevat peltiporsaat, aina olivat ennen risteystä kun 100km/h oli vaihtunut 80km/h:ksi

                    Kuitenkaan itse en hyväksy noin kovaa ajellua että 200km/h lasissa saisi tuolla mennä kun kuitenkaan suomenkaan motarit ihan linnuntietä ole ja monttuja ja vaikka mitä sattuu eteen tulemaan.

                    Tuskin tätä koskaan tapahtuu mutta jos tapahtuu että suomessa saa ajaa niin kovaa kun tahtoo ja suomessa autokanta on yli 10v vanhoja romuja niin pakkolinen katsastus joka 1kk välein..

                    Näin oma mielipide olisi että muualla pidettäisin samat nopeudet mutta motarit kesällä olisivat jotain 140km/h luokkaa :think
                    Citroen ZX "Sacrebleu" edition
                    EX:
                    -Bmw E28 518i
                    -Saab 9000
                    -Lada 2105
                    Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

                    Comment

                    • O-Peksi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2007
                      • 2775
                      • Joensuu

                      Kohta ollaan Suomen ensimmäinen rikollinen autokerho! Tarran eteen vaan 1%-tunnus, niin ei jää kellekään epäselväksi.

                      Oikeesti, vittu mitä naukumista. Ajan ite rekkaa työkseni, ja voin sanoa, että eniten vaaraa ja yllättäviä tilanteita aiheuttaa ne autoilijat, jotka eivät missään tilanteessa käytä yli 1/3 kaasua, ajavat reilusti alinopeutta ja kaikenlisäksi nopeus pumppaa satasen alueella siinä 75-100km/h. Kertaakaan, ja paino sanalla KERTAAKAAN, ei hieman reippaampaa matkanopeutta ajava auto(olipa merkki sitten Skoda tai BMW) ole aiheuttanut minkäänlaista stressiä tai verenpaineen nousua. Rekan ohittaminen on tuollaiselta autoilijalta nopeasti ja turvallisesti hoidettu, eikä auton perässä tule 20 auton letkaa, kuten alinopeutta ajavan perässä. Alinopeutta hankaava kyyrä kerää 19 vittuuntunutta autoilijaa peräänsä, joista vähintään kymmenen pitää poliisia jumalana, eikä uskalla ohittaa, kuin korkeintaan 10km/h nopeuserolla. Turvallista? Suomalaiseen tyyliin on turvavälitkin ~10m jonossa ajettaessa, mutta se on kai sitten turvallista, kun jono ei missään tapauksessa pääse ajamaan YLI suurinta lain sallimaa nopeutta?

                      En ees jaksa avautua niin paljoa, kuin tekis mieli. Onneks en oo ite memberi enää, niin ei tartte ottaa stressiä, millaisen kuvan BTCF:läisistä aiheutan. Kaupungissa tulee otettua jalankulkijat ja pyöräilijät erittäin hyvin huomioon, ja aina teen tilaa, kun on mahdollista. Moottoritiellä ajan sitä vauhtia, minkä keli, tie ja muut olosuhteet sallii. Olkoot se sitten ylinopeutta tai ei.
                      ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

                      Comment

                      • Paul 74
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2006
                        • 1386
                        • Ulvila

                        Tuli mieleen tuost Bmw tapauksesta Lauantailta. Onkohan Turku Poliisit sarjan enskauden kuvaus kohde :think
                        "Mikä kadulla voitetaan,se käräjillä hävitään"
                        Ex €39 525tds touring glasiergrun metallic (pakettiauto)
                        Nyk Volvo XC70 D5 AWD - 04 ( pakettiauto)

                        Comment

                        • Paabo
                          BTCF Member
                          • Jul 2007
                          • 4322
                          • Lapinlahti City

                          Originally posted by O-Peksi View Post
                          Kohta ollaan Suomen ensimmäinen rikollinen autokerho! Tarran eteen vaan 1%-tunnus, niin ei jää kellekään epäselväksi.

                          Oikeesti, vittu mitä naukumista. Ajan ite rekkaa työkseni, ja voin sanoa, että eniten vaaraa ja yllättäviä tilanteita aiheuttaa ne autoilijat, jotka eivät missään tilanteessa käytä yli 1/3 kaasua, ajavat reilusti alinopeutta ja kaikenlisäksi nopeus pumppaa satasen alueella siinä 75-100km/h. Kertaakaan, ja paino sanalla KERTAAKAAN, ei hieman reippaampaa matkanopeutta ajava auto(olipa merkki sitten Skoda tai BMW) ole aiheuttanut minkäänlaista stressiä tai verenpaineen nousua. Rekan ohittaminen on tuollaiselta autoilijalta nopeasti ja turvallisesti hoidettu, eikä auton perässä tule 20 auton letkaa, kuten alinopeutta ajavan perässä. Alinopeutta hankaava kyyrä kerää 19 vittuuntunutta autoilijaa peräänsä, joista vähintään kymmenen pitää poliisia jumalana, eikä uskalla ohittaa, kuin korkeintaan 10km/h nopeuserolla. Turvallista? Suomalaiseen tyyliin on turvavälitkin ~10m jonossa ajettaessa, mutta se on kai sitten turvallista, kun jono ei missään tapauksessa pääse ajamaan YLI suurinta lain sallimaa nopeutta?

                          En ees jaksa avautua niin paljoa, kuin tekis mieli. Onneks en oo ite memberi enää, niin ei tartte ottaa stressiä, millaisen kuvan BTCF:läisistä aiheutan. Kaupungissa tulee otettua jalankulkijat ja pyöräilijät erittäin hyvin huomioon, ja aina teen tilaa, kun on mahdollista. Moottoritiellä ajan sitä vauhtia, minkä keli, tie ja muut olosuhteet sallii. Olkoot se sitten ylinopeutta tai ei.

                          Tässä oli kyllä asiaa, mikä siinä on että ei voi ajaa hyvällä kelillä rajoitusten mukaan tuolla liikenteessä? Jos ei voi ajaa niin sitten pitää jäädä kotiin ja kuolla sinne. Valtio saisi muutenkin puuttua enemmän kortin pois viemiseen/auton takavarikointiin valtiolle. Tällä tarkoitan vanhuksia ja rattijuoppoja. Mikään ei ole niin vaarallinen yhdistelmä liikenteessä, kuin kusipäinen kasikymppinen puoli sokea kuljettaja. Ja rattijuoppoja en pidä muuten vaan minään, mikään ei ole niin naurettavaa kuin lähteä auton rattiin humalassa. Jos ei ole varaa taksiin niin sitten on lähtemättä ja juo keskiolutta pimeässä itkien surkeaa elämäänsä.
                          E39 M5

                          Comment

                          • Guest's Avatar

                            Aihetta sivuten:
                            Asun Leedsissä Englannissa, ajan Audia.
                            Ystävät kyseli silti facebookissa: olitko kaahailemassa Turussa viikonloppuna...

                            Comment

                            • S^X
                              BTCF Member
                              • Oct 2007
                              • 933
                              • Muurame

                              Lisää aihetta sivuten.

                              Maanantaina kerkesin olla duunissa tunnin verran jolloin tuona aikana kolme eri henkilöä kävi kysymässä : " lähtikö kortti!? ootko käyny Turussa?! "
                              Siis mitä vittua.

                              Kaiken huipentuma oli se kun työpisteen taukotilan seinälle oli tulostettu kopio tuosta uutisesta ja väliin muokattu teksti " poliisi otti ajokortin talteen nuorelta mäntyharjulaismieheltä joka kuljetti avomallista BMW:tä "
                              Tässä vaiheessa munkin huumorintaju meinasi loppua kesken....
                              W208
                              W638
                              E36

                              Comment

                              • Ziggis
                                Bimmer Fanatic
                                • Jun 2008
                                • 454
                                • Melbourne (Mellilä)

                                Originally posted by S^X View Post
                                Lisää aihetta sivuten.

                                Maanantaina kerkesin olla duunissa tunnin verran jolloin tuona aikana kolme eri henkilöä kävi kysymässä : " lähtikö kortti!? ootko käyny Turussa?! "
                                Siis mitä vittua.

                                Kaiken huipentuma oli se kun työpisteen taukotilan seinälle oli tulostettu kopio tuosta uutisesta ja väliin muokattu teksti " poliisi otti ajokortin talteen nuorelta mäntyharjulaismieheltä joka kuljetti avomallista BMW:tä "
                                Tässä vaiheessa munkin huumorintaju meinasi loppua kesken....
                                Ex. e39 540i -97
                                Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
                                Ex. e36 325iA -92
                                Ex. e34 540iA -94
                                Ex. e30 325 2.7 eta -86
                                Ex. e34 540iA -93 touring
                                Ex. e32 730i -89

                                Tällä mennään

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎