Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarismin ennakkoluulot ja lieveilmiöt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marko84
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2008
    • 1489
    • Pori

Ajelin 60km/h alueella kaksikaistaista vasenta kaistaa ja eteen tuli mopoauto+skoottereita.
    Piti sit vaihtaa oikealle kaistalle et pääsis ohi jolloin oikealla kaistalla mun takana oleva vanha paska sitikka kiihdytti ja ajattelin et menee myös mopoauton ohi joten sen perään sit ajoin jolloin tää mulkku hiljensi mopoauton kohdalla 40km/h ja ajeli siinä sen vierellä vittuuttaan etten pääsis ohi. Samalla vilkuili taustapeilistä...
    E34 535 twincharged 709hv & 851Nm

Comment

• MR_piikki
      BTCF Member
      • Apr 2006
      • 1318
      • Pori

Näitä tarinoitahan tästä vuosien varrelta piisaisi, mutta otetaan yksi hauskimmista esimerkeistä vuosien takaa, jolloin omistin vielä keltaisen rieger"tuning"-bemarini.

Tässä Vantaalla on paikka nimeltä kartanonkoski, josta tammistoon menee läpi vain busseille tarkoitettu tienpätkä.
      Satuinpa kerran hakemaan ex puolisoni pikkuveljeä ystävältään ja tein u-käännöksen tämän "bussitien" toisen pään kohdalla, jotta pääsisin pikkumiehen viemään takaisin kotiinsa, tuli vastaan Volvo xc90 joka kiilasikin poikittain eteeni, mies nousi autosta avasi oveni ja alkoi huutamaan jotakuinkin seuraavasti "Perkeleen äpärä, mä olen katsellut tätä sun ajeluas tossa "bussitiellä" useampia viikkoja ja jos vielä kerran näen, että käytät sitä mä lyön jumalauta rautakangen ton sun paskan bemaris konepellin läpi"..
      Mielenkiintoista sinänsä, että en koskaan, tuonakaan päivänä ajanut centtiäkään kyseistä tietä ja asuin tuohon aikaan vielä Haminassa/olin vain joskus viikonloppuisin Vantaalla, lisäksi taisi olla toinen kerta, kun tuonne kartanonkoskelle olin siinä vaiheessa edes joutunut ajamaan

No kaveri lähti pois ihmeteltyäni hänelle asiaa ja epäilin hänellä olevan mahdollisesti menkat , toivotin hyvää päivänjatkoa, johon vastaukseksi sain keskisormen.. Mua tuo nyt lähinnä nauratti/naurattaa edelleen, mut olis voinut miettiä, kun kyydissä istuu 8v pikkupoika.
      Gas or ass, no free rides

F10 520d lci
      E36 325 ahdistettu.

Comment

• nullzwei
        BTCF Member
        • Oct 2002
        • 11056
        • ?

Toistaiseksi tuntemattomasta syystä...

Takaa-ajo Kälviällä päättyi poliisin kuolemaan. Kiinniotettua epäillään mm. murhasta

Comment

• mijuko
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2010
          • 951
          • ۩□□۩

Originally posted by nullzwei View Post
          Toistaiseksi tuntemattomasta syystä...

Takaa-ajo Kälviällä päättyi poliisin kuolemaan. Kiinniotettua epäillään mm. murhasta
          Suurin nykyajan ennakkoluulojen aiheuttaja ja lieveilmiöiden huipentuma
          Last edited by mijuko; 12-05-2013, 22:19.

Comment

• soda
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2007
            • 552
            • Helsinki

Joku käynyt naarmuttamassa kuukauden ikäistä 19" M-Parallelia lipin päältä:

BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
            Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"

Comment

• Zuuzo
              Bimmer Fanatic
              • May 2007
              • 441
              • Etelä-Savo, Pieksämäki

mulle on tutut ja vähemmän tutut vittuillu aina autoista, oli alla sitten vanhaa nissanin säxää tai joku bemari
              niin ei oo vittuilu koskaan loppunu.
              paras oli kun isä kommentoi mun autoa ( e36 m3 ) että tommoisen romun sitten ostit ja samalla kehui yhden mun samanikäisen kaverin e36 320 että miten on loisto auto.

Comment

• Laku
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2007
                • 17505
                • Turku

Originally posted by soda View Post
                Justiinsa. No, eipä auta kuin kiillottaa kaikki lipit kuntoon !
                Näillä mennään:
                - BMW E81 118i since 2017
                - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998

Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

Comment

• soda
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2007
                  • 552
                  • Helsinki

Originally posted by Laku View Post
                  Justiinsa. No, eipä auta kuin kiillottaa kaikki lipit kuntoon !
                  Vittu että vituttaa. Hommaa kun riittää muutenkin, niin vielä turhan takia kiillotushommiakin vielä
                  BMW - Ex. z3 Coupe 2.8l, e30 Mtech-2 m50b25, CLS 55 AMG, Toyota Supra Eurospec mkIV manuaali (T)T +700hp, e39 530da "työjuhta" e39 530da pre-fl Shadowline M-sport
                  Nyt; e93 330da, VW T5.1 Caravelle "FakeTaxi"

Comment

• marcus_108
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2012
                    • 578
                    • Hyllykallio

Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
                    Ford Mondeo 1.8 Stw -01

Ex:
                    E39 523i touring -99
                    Opel kadett E 1.6 -89
                    Seat Toledo 1.8 -92
                    Toyota corolla Lb 1.6 -87
                    Vw passat farkku 1.8 -99

Comment

• smpovers
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2006
                      • 2372
                      • Tammela

Mun mielestä bemarilla on Suomessa todella huono maine ja se on vielä siitä pahentunut viime aikoina... Jotkut tykkää todella paljon ja sit on myös niitä jotka vihaa. Netti on partyjen jälkeen täynnä negatiivisuutta ja arkielämässäkin sitä myös näkee. Käyttis Corollalla saa ajella paljon huomaamattomammin...

Miten muuten on ulkomailla? Vaikka Ruotsi, Norja, Viro tai Saksa? Mites muu maailma. Onko bemari sielläkin autojen rutto ja peniksen jatke?

On aika jännä kun omaa kaveripiiriä katselee niin mä olin niistä ensimmäinen kellä oli BMW. Jotkut sitä haukkui sillon, mutta kun mennyt jo semmonen 5v niin huomaa että useammilla on jo nykyään BMW. Muija vähän ihmettelee että mikä siinä BMW:ssä on jotain niin hienoa kun "kaikki" mun kavereista on vaihtamassa bemariin vaikka hänkin on todennut että bmw on ollut hyvä auto vaikka aikaisemmin ei oikein pitänyt..
                      Eihän se kyl e30:ä niin hyvänä pidä mutta ex e34 oli kuulemma todella mukava auto ajaa...
                      Last edited by smpovers; 13-07-2013, 02:35.
                      BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
                      BMW 330d touring e46 -05
                      Ford Cortina Mk2 1600 -70
                      ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja

Comment

• Veeksi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2003
                        • 2175
                        • Kuopio

Originally posted by smpovers View Post
                        Mun mielestä bemarilla on Suomessa todella huono maine ja se on vielä siitä pahentunut viime aikoina... Jotkut tykkää todella paljon ja sit on myös niitä jotka vihaa. Netti on partyjen jälkeen täynnä negatiivisuutta ja arkielämässäkin sitä myös näkee. Käyttis Corollalla saa ajella paljon huomaamattomammin...

Miten muuten on ulkomailla? Vaikka Ruotsi, Norja, Viro tai Saksa? Mites muu maailma. Onko bemari sielläkin autojen rutto ja peniksen jatke?

On aika jännä kun omaa kaveripiiriä katselee niin mä olin niistä ensimmäinen kellä oli BMW. Jotkut sitä haukkui sillon, mutta kun mennyt jo semmonen 5v niin huomaa että useammilla on jo nykyään BMW. Muija vähän ihmettelee että mikä siinä BMW:ssä on jotain niin hienoa kun "kaikki" mun kavereista on vaihtamassa bemariin vaikka hänkin on todennut että bmw on ollut hyvä auto vaikka aikaisemmin ei oikein pitänyt..
                        Eihän se kyl e30:ä niin hyvänä pidä mutta ex e34 oli kuulemma todella mukava auto ajaa...
                        Kaverin kalifornialainen vaimo kävi tuossa vasta ikään Suomessa, niin sanoi minun autosta että todella hieno, mutta ei tykkää bemareista koska jenkeissä kaikki BMW:n omistajat on liikenteessä kiilailevia ja sikailevia douchebaggejä.
                        BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                        BMW E63 630iA '05

Comment

• Zeta
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2004
                          • 7510
                          • Kotona

Originally posted by soda View Post

Onkohan tuo naarmutettu vai naarmuuntunut kun sinne on ajossa jäänyt jotain pyörimään? :think Luulisi että ne avain yms naarmut vedetään ylemmäs pelteihin eikä vanteisiin...

nimimerkillä yhdessä ex-autossa takuluukkuun veistelty kirkkovene. Pohjapeltiin asti.
                          -
                          Käyttöautona: F20
                          Myydään: DELL pöytätietokone **130e**
                          Myydään: HP 14" kannettava **90e**
                          -

Comment

• smo83
                            Banned
                            • Dec 2009
                            • 1988
                            • oulucity

Originally posted by smpovers View Post

sääliä saa ilmaseksi mutta kateus pitää ansaita

joillakin on ihme ennakko luuloja eri merkkien suhteen. aikonaan istuin uudehkoon volvoon petyin heti nopeuden noustessa sentään radio meni automaattisesti isonmalle miksi panostaa äänieristykseen kun voi laittaa radion isonmalle

mutta asiaan monikohan bnw:n moittia on omistanut/ajanut tai ollut etes kyydissä?

Comment

• jiipee-
                              Bimmer Fanatic
                              • Jun 2008
                              • 655
                              • Rovaniemi

Originally posted by smo83 View Post
                              joillakin on ihme ennakko luuloja eri merkkien suhteen. aikonaan istuin uudehkoon volvoon petyin heti nopeuden noustessa sentään radio meni automaattisesti isonmalle miksi panostaa äänieristykseen kun voi laittaa radion isonmalle
                              Johan tuo volyymi kasvaa rammarissa nopeuden mukaan myös vanhemmissa bemareissa.

Comment

• smo83
                                Banned
                                • Dec 2009
                                • 1988
                                • oulucity

Originally posted by jiipee- View Post
                                Johan tuo volyymi kasvaa rammarissa nopeuden mukaan myös vanhemmissa bemareissa.
                                poinitti olikin että miksi panostaa äänieristykseen kun voi laittaa levysoitinta isonmalle.

anteeksi modet taas karkaa ot puolelle.
                                edit e39 on kuulemma ikäisekseen hiljanen jollkulla on ehkä kokemusta?
                                Last edited by smo83; 14-07-2013, 02:25.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎