Sigun kolmeysillä, btcf-kilventaustalla varustettuna, ajelen motaria ja kehä3:sta jokapäivä ees taas töihin.
Huomannut seuraavaa;
-ajat 104km/h cruise päällä, eli todellista about 100km/h, ns. ekoajoa. Tällöin Grandikset ja Octaviat liimautuu ensin perseeseen, sitten vauhdilla ohi ja eteen samaa nopeutta ajamaan. No ei siinä. Mutta kun näillä se vauhti saattaa seilata, ja lähdet itse cruise päällä, samaa omaa nopeuttasi pitäen, ohittamaan tätä Grandista, niin löytyyhän se kaasupoljin siitä Mitsubishistä viimeistään kun rinnalle pääsee.
-ajat 112km/h cruise päällä, todellista about 108km/h. Menet jonoa vähitellen ohitse, siististi vilkkua käyttäen ohittaessasi. Silloin katsotaan pahasti sieltä Auriksen ratista.
Paras oli nyt torstaiaamuna, joku jenkkiversio uudesta Pontiac Transportista (?) seurasi ihan tuohon firman risteykseen asti päästäkseen näyttämään keskisormea. Jos ei olisi ollut asiakas tulossa oven taakse samalla kellonlyömällä, olisin kääntynyt perään kysymään kuulumiset kaverilta.
Huomannut seuraavaa;
-ajat 104km/h cruise päällä, eli todellista about 100km/h, ns. ekoajoa. Tällöin Grandikset ja Octaviat liimautuu ensin perseeseen, sitten vauhdilla ohi ja eteen samaa nopeutta ajamaan. No ei siinä. Mutta kun näillä se vauhti saattaa seilata, ja lähdet itse cruise päällä, samaa omaa nopeuttasi pitäen, ohittamaan tätä Grandista, niin löytyyhän se kaasupoljin siitä Mitsubishistä viimeistään kun rinnalle pääsee.
-ajat 112km/h cruise päällä, todellista about 108km/h. Menet jonoa vähitellen ohitse, siististi vilkkua käyttäen ohittaessasi. Silloin katsotaan pahasti sieltä Auriksen ratista.
Paras oli nyt torstaiaamuna, joku jenkkiversio uudesta Pontiac Transportista (?) seurasi ihan tuohon firman risteykseen asti päästäkseen näyttämään keskisormea. Jos ei olisi ollut asiakas tulossa oven taakse samalla kellonlyömällä, olisin kääntynyt perään kysymään kuulumiset kaverilta.
Comment