Originally posted by Sädde
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarismin ennakkoluulot ja lieveilmiöt
Collapse
X
-
Originally posted by Pretoriaani View PostMiten te siellä PK-seudulla ajelette, kun kokoajan ollaan väläyttelemässä valoja ja keskisormet pystyssä?E92 335d ///M335d 476hp/866nm
Ex.
E61 535D ///M-Sport 405hv/773nm
E60 530d
Audi A6 -07
E87 116i -07
"Siinä vaiheessa ku katoin et taustapeilistä näkyy valkosta savua nii vedin röökin suuhun ja annoin kaasua" #ESsej
Comment
-
-
Itse istun punaisissa valoissa täysin uppotuneena vallitsevaan hyvään mieleen, valon vaihduttua lähden ehkä jopa hieman ennakoiden ja ripeästi valoista, siis niinkuin kuuluukin, painan kaasua melkein puoleenväliin ja annan kierroksen nousta jopa yli 3000rpm ennekuin alan miettiä 2. vaihdetta.
Ennekuin kytkintä kerkeän edes painaa kuuluu valoista renkaan kiljunta ja samassa joku ~6 vuotias Vjokuisonumero Volvo keski-ikäisen pälvikaljiosen kuljettajan toimesta ampuu ohi.
Paikalla on 50Km/h aluerajoitus, nosta itse jo aloittamallani tyylillä nopeuden e30 mittarin mukaan lähes 70Km/h nopeuteen ja Volvo jarruttelee jo parinsadan metrin päässä seuraaviin valoihin.
Vierekkäin pysähdyttyämme tarkkailen viereisen auton kuljettajaa aivan avoimesti ja tehtyäni tässä vaiheessa havainnot jotka aluksi kerroin en voinut mitään muuta kuin nauraa spontaania ja iloista naurua, en edes tiedä mikä tilanteessa niin kovin nauratti.
Volvokuskia ei naurattanut, hänellä oli edelleen tosi kyseessä.
Kolmansiin valoihin ei enää sitten päästy enää rinnakkain, tosin olisi kai kannattanut varmaan ajaa samaa vauhtia kuin Volvokin niin ei olisi tarvinnut joka valoihin pysähdellä.
Eli kahdet kisat hävitty jo liikenteessä ja vielä naurattaa.
Kai se tuo nuorisoauton ääni sitten antaa sen kuvan muille liikkujille että kaikissa normaalitilanteissakin mennä täysiä.Olli.
Comment
-
-
Parhautta on, kun on 2 kaistaa etiäppäin ja istut yksin siinä vasemmalla, oikeella kauhee jono. Ihan sama miten nopeesti/hitaasti lähdet valoista, niin se oikeen kaistan etummainen auto kiihdyttää yhtä nopeesti/hitaasti ettet pääsis oikeelle kaistalle, vaikkei sulla ois aikomustakaan. BMW
Tilannehan on täysin sama ja vielä pahempi jos 2 kaistaa muuttuu yhdeks kaistaks ja haluaisit siihen oikeelle. Ihan ku se oikeen kaistan eka kuljettaja menettää siinä jotain, että toinen lähtee valoista reippaammin ja siirtyy sen eteen "Minä vedän tätä jonoa, ei BMW-kuski!"
Comment
-
-
Originally posted by MGUarto View PostKäväseppä ajamassa Pietarissa, 6milj. asukasta 2milj. autoa. Kyllä siellä tarkenee. Tosin välillä ruuhkassa seissoo sitten kaikki, ja seisoo, ei köröttele, niinkuin nää stadin ruuhkat. Ja asennevammaisia tasan puolet, mutta kyllä siellä homma pelaa.
En itse ajanut pietarissa,mutta hyvinhän se homma siellä toimii,autojen määrään nähden.Viimeksi ajoin ruuhkaisessa Kreikassa,niin homma toimii.Suomessa vaan esim.vihreistä valoista lähteminen reippaasti,tuottaa 70% autolijoista jo tuskaa (kestää liian kauan) Ateenassa jopa minullekin muutaman kerran töräytettiin,kun en tarpeeksi nopeasti lähtenyt vihreillä liikkeelle.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostEi se ole mitään tyhmyyttä vaan pelkkää vittuilua. Jotkut kuvittelevat, että tarpeeksi röyhkeä kun on niin voi tehdä mitä vaan niin lampaat eivät sano mitään...
Originally posted by Hevonen View PostParhautta on, kun on 2 kaistaa etiäppäin ja istut yksin siinä vasemmalla, oikeella kauhee jono. Ihan sama miten nopeesti/hitaasti lähdet valoista, niin se oikeen kaistan etummainen auto kiihdyttää yhtä nopeesti/hitaasti ettet pääsis oikeelle kaistalle, vaikkei sulla ois aikomustakaan. BMW
Tilannehan on täysin sama ja vielä pahempi jos 2 kaistaa muuttuu yhdeks kaistaks ja haluaisit siihen oikeelle. Ihan ku se oikeen kaistan eka kuljettaja menettää siinä jotain, että toinen lähtee valoista reippaammin ja siirtyy sen eteen "Minä vedän tätä jonoa, ei BMW-kuski!"
Tuossa tilanteessa jos nään siitä toisesta, niin teen itse vähän kiusaa. Siis se tilanne kutsuu oikein, valoista ripeä kiihdytys, niin se toinen polkee kuin viimeistä päivää, jos se ei reakoi.
BMW, sillä merkillä on saavutus jollekkin, muutaman törmännyt jolla on muuttunut liikenne käsitys Bmw autolla liikeellä.....Bmw siinä on sitä jotainEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostSuomessa vaan esim.vihreistä valoista lähteminen reippaasti,tuottaa 70% autolijoista jo tuskaa (kestää liian kauan) Ateenassa jopa minullekin muutaman kerran töräytettiin,kun en tarpeeksi nopeasti lähtenyt vihreillä liikkeelle.It's hard to be first class when you're white trash. Roach class all the way!
------------------------------
Kulkimena E34 525
Ex: E38 740i
Comment
-
-
Yksi juttu mikä on pistänyt silmään noissa valoissa, on se merkistä riippumatta että jätetään siihen risteykseen järkyttävä matka tyhjää tilaa. Yleensä on vähintään yksi auton mitta tyhjää ennen kuin ollaan siinä viivalla jos sellaista löytyy. Talvella varsinkin tämä korostuu kun ihmiset hahmottavat risteyksen huonosti ja jättävät tyhjää tilaa ihan liikaa, siinä sitte suditaan ja muutama auto kerkeää vaan liikkeelle.Audi A4 2.8l quattro -96 S-line
-----------------------------
VW Golf GTI -01 Exclusive, Golf GTI -96
BMW 523i e39 -96, 328iM e36 coupe -97, 325iM e36 coupe -92, 535i e34 -89, 535i e28 -87
Subaru Impreza GT MY96, Legacy 2.5 GX AWD MY97
Ford Sierra Cosworth Sapphire -90
Comment
-
-
Originally posted by doppel View PostTämä on jotain mikä ei mee itellä jakeluun, mikä perhana siinä kestää tajuta että valot on vaihtunu vihreiksi, yleensä ootetaan se 7-10 sekuntia kun vihreä palaa että uskalletaan lähteä liikkeelle. Muutaman kerran on tullu nähtyä kun jonon ensimäisen auton kuski näprää puhelintaan/naviaan/toljottelee haaroväliään kun vihreät palaa.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by Sädde View PostJoo sitten kun autosta poistutaan, niin mentaliteetti muuttuu. Tunnen muutaman tapauksen, ratin takana aivan maanpäällinen helvetti, ulos autosta noin 1-3 min niin enkeli......
Toiset tekee vain kiusaa, tuolla liikenteessä ei ole tasa-arvoa.
Tuossa tilanteessa jos nään siitä toisesta, niin teen itse vähän kiusaa. Siis se tilanne kutsuu oikein, valoista ripeä kiihdytys, niin se toinen polkee kuin viimeistä päivää, jos se ei reakoi.
BMW, sillä merkillä on saavutus jollekkin, muutaman törmännyt jolla on muuttunut liikenne käsitys Bmw autolla liikeellä.....Bmw siinä on sitä jotain
Comment
-
-
Melko varmasti olis osotettu sormella ja naurettu...
Itse syyllistyn tähän ranskalaisten autojen jättäessä tiellemb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
Originally posted by Hevonen View PostTilannehan on täysin sama ja vielä pahempi jos 2 kaistaa muuttuu yhdeks kaistaks ja haluaisit siihen oikeelle. Ihan ku se oikeen kaistan eka kuljettaja menettää siinä jotain, että toinen lähtee valoista reippaammin ja siirtyy sen eteen "Minä vedän tätä jonoa, ei BMW-kuski!"E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by vaappu View PostMelko varmasti olis osotettu sormella ja naurettu...
Itse syyllistyn tähän ranskalaisten autojen jättäessä tielle"Jazz motherfucker, jazz!!! Do you play it?"
Miksausta, laitevuokrausta, nauhoituksia...kysy
[email protected]
nykyään : E46 328ia -99
EX: E30 318ia -86?, E34 -89/90 520ia
Comment
-
Comment