Originally posted by tuumas
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Masatus; 17-03-2013, 20:23.
-
-
Originally posted by sonikk View PostTuli ajettua tänään lyhyesti F30 328iA ja kylläpä tuntui omaan näppiin sopivalta. Löylyä löytyi, moottorin ääni oli sivistynyt ja muutenkin hieno ajaa. Ainoa miinus oli rengasmelu, ullatuus. Kyllähän tuolla E39:n puutteessa arkiajot hoitaisi.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostSopivalta tuntuu, mutta jos/kun pitää laittaa E39:stä väliä yli 40 tonnia tuollaiseen, niin tarjoaako se tuon summan arvosta etuja/parannusta E39:iin verrattuna? Epäilenpä, että ei tarjoa. Saattaisi jopa alkaa harmittamaan kun alkuinnostus hiipuisi. Minulta tosin puuttuu se alkuinnostuskin...2020 G20 320i xdrive
Comment
-
-
Originally posted by Heksula View PostTällä tyylillä ei kyllä saa ikinä autoa vaihdettua.
Honda ei preemiota taida tuoda, se tuo vain tavallisen "pisteestä A pisteeseen B" -auton jolla voi huolettomasti ajella.
Comment
-
-
Originally posted by sonikk View PostJuu eihän 50k€ auton ostajalle E39 ole mikään vaihtoehto. Jos itsellä olisi paalua niin varmasti vaihtaisin uudempaan, olisko se sitten F30 sitä en tiedä.
Ei kuitenkaan ole hirveästi markkinoilla esim. 6syl diesel+manuaali askilla olevia 5-sarjan autoja oikeasti hyvillä varusteilla.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Tää ketju on kyllä hyvä! On tullu ahkerasti luettua ja paljon kyllä asiaa. Välillä osa viesteistä alkaa tosin saamaan jo koomisuuden piirteitä. "Kävin koeajamassa sen ja sen uuden auton. Olihan siinä varusteita ja muuta hienoa. Melu liian iso. Hintaa kun miettii niin taidan jatkaa E39:llä ajamista." Ja sit se alkaa uudestaan. Eikä vedetä herneitä sitten, sanon tämä vilpittömästi ilolla ja hymyillen
Comment
-
-
Heh. Joo meluhomma alkaa olla jo vähän huumoria, ja mun viesti oli pilke silmäkulmassa kirjoitettu, mutta kieltämättä yllätyin kun Ford C-Max millä karautettiin pelipaikalle oli hiljaisempi. Mutta kuten sanoin, jos olisi varaa vaihtaa vaikka kunnon E60/61 niin varmasti sen tekisin.Last edited by sonikk; 23-03-2013, 18:37.
Comment
-
-
Tuo melu on kyllä mielenkiintoinen asia, siihen kun tottuu. Mutta toisaalta, kun ajaa vain E39:llä, tottuu myöskin "hiljaisuuteen" ja E39 alkaakin kuulostamaan meluisalta (ja jousitus kovalta).
Siksi pitääkin aina välillä "kalibroida" itsensä jonkun muun auton kyydissä. Sitten taas tajuaa ajavansa oikeastaan aikamoisella luksusautolla moniin muihin verrattuna. Vertailuauton hintaluokka pitää olla aika kova jotta asia kääntyy toisinpäin.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostJos sitä syksyllä E39:n omistamisen 10-vuotispäivän kunniaksi vaihtaisi toisen auton... Pöh, hintaa kun miettii, niin taidan vaan ostaa jotain varaosia tuohon.
Mulla tuli just 300tkm täyteen ja on saanut tehdä täyden kierroksen alusta yms remonttia. Toista kertaa en enää tee vaan sitten menee paaliin.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOlisiko korkea aika siirtyä nykypäivään ja automaattiin?
Manuaali koska:
Eroaa massasta
Helpompi/halvempi huoltaa
Sporttisempi(Tosin sitä 500-sarjalainen autona ei ole)
Tahdon taas vaihteeksi manuaalisen
Itsekkin tässä keväthuoltoa tuohon omaan pirssiin suunnittelen. Nämä joutaapi vaihtamaan samalla kun menee suvikumit alle:
-Öljyt ja suodatin
-Uusi viskokytkin
-Apulaite ja ilmastoinnin hihna
-Jarrulevyt ja palat taakse
-Pyöränlaakerit taakse
-Moottorin ja vaihdelaatikon kannakekumit
-Ilmastoinnin sähköflekti- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
Comment