memebuy23buy

Carly for Bmw ohjelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bore^
    replied
    Originally posted by Tome View Post
    Meniköhän tässä nyt sootit ja ashit sekaisin? Nimenomaan soot (noki) poltetaan pois ja ash (tuhka) massa on se joka kasvaa pikkuhiljaa eli ei vähene poltossa.
    Voi hyvinkin olla mahdollista

Leave a comment:

• Tome
    replied
    Originally posted by bore^ View Post
    Soot mass ei mulla ainakaan putoa polton aikana eikä sen jälkeen. Mulla sitä on 2gr. Carlyssa näkyy statuksessa 0, 1 tai 7. 30gr ash mass niin laittaa auto pyynnön päälle eli status 1. Se tekee myös status 1 polttoa mutta hieman hitaammin kuin status 7 joka tulee mulla kun ash mass on 45grammaa. Laita sinne livedataan moottorin lämpötila, regeneroinnin status, ash mass ja pakopuolen lämpötila niin näät polttoa parhaiten. Mikäli statuksessa on tuo 1 niin sillon ei tarvitse enään pakottaa päälle koska valmistelut on jo päällä polton aloitteluun. Pakolämmöt nousevat 500-660 väliin kun auto polttaa. Muuten pyörii jossain 240 sekä 330 välillä eikä sillon ole vielä aktiivista. Jos jäi jotain epäselväksi niin soita 0505925741 tai tuu käymään vantaalla niin näytän miten vehje pelaa
    Meniköhän tässä nyt sootit ja ashit sekaisin? Nimenomaan soot (noki) poltetaan pois ja ash (tuhka) massa on se joka kasvaa pikkuhiljaa eli ei vähene poltossa.

Leave a comment:

• bore^
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    No nyt se sitten heräs, en tiedä mikä sitä oikein riivasi:think

Kuinkas tuo DPF poltto oikein tossa toimii, aktivoin siis sen poltto-osan 10e:lla.

soot mass oli 18,5gr
    ash mass ~31gr, missä vaiheessa kannattaa alkaa huolestumaan, appsi kertoili jotain että 100gr kohdalla tarttis vissiin tehdä jotain jo
    Soot mass ei mulla ainakaan putoa polton aikana eikä sen jälkeen. Mulla sitä on 2gr. Carlyssa näkyy statuksessa 0, 1 tai 7. 30gr ash mass niin laittaa auto pyynnön päälle eli status 1. Se tekee myös status 1 polttoa mutta hieman hitaammin kuin status 7 joka tulee mulla kun ash mass on 45grammaa. Laita sinne livedataan moottorin lämpötila, regeneroinnin status, ash mass ja pakopuolen lämpötila niin näät polttoa parhaiten. Mikäli statuksessa on tuo 1 niin sillon ei tarvitse enään pakottaa päälle koska valmistelut on jo päällä polton aloitteluun. Pakolämmöt nousevat 500-660 väliin kun auto polttaa. Muuten pyörii jossain 240 sekä 330 välillä eikä sillon ole vielä aktiivista. Jos jäi jotain epäselväksi niin soita 0505925741 tai tuu käymään vantaalla niin näytän miten vehje pelaa

Leave a comment:

• jönez
    replied
    Tämä koodi; H2FKFB toimii edelleen ja vähentää 5€ loppusummasta. Nimimerkillä tilauksen jälkeen kokeillut

Leave a comment:

• Arnolds
    replied
    Sama juttu oli itselläni ykskas alko pelaamaan.:think

Leave a comment:

• *PexU*
    replied

Kuinkas tuo DPF poltto oikein tossa toimii, aktivoin siis sen poltto-osan 10e:lla.

soot mass oli 18,5gr
    ash mass ~31gr, missä vaiheessa kannattaa alkaa huolestumaan, appsi kertoili jotain että 100gr kohdalla tarttis vissiin tehdä jotain jo

Leave a comment:

• *PexU*
    replied
    Originally posted by mikkod View Post
    Mä huomasin että OTG piuhalla ja kaapelilla toimii parhaiten äksässä. Mulla on himassa jos haluat tulla kokeilemaan.
    Täytyy juu tulla poikkeamaan, jos ei lähde pelittämään. Mulla ei mitään piuhoja ole, kun jotenkin mietin että jospa tuo reippaan 35e:n mokkula toimis ihan noin:think

Täytyy kyllä ihmetellä Carlyn "aspaakin", olen sinne useita virhelokeja lähettänyt viime päivinä, sekä appsilla että maililla.

Tänään tuli sitten meili, ensin saksalla, ja sitten jopa englanniksikin, että eivät voi auttaa ennen kun lähetän virhelokeja sinne

Nooh, laitoin tällä kertaa sekä printscreenit ja pdf liitteet meiliin, katsotaan mitä tällä kertaa tuleman pitää

edittiä

Nyt tuli vastaus, tämä on tehty vasta neljä kertaa, mitenhän se pitää oikein sinne lähettää että uskovat..

Could you please send me a Session Log after connecting? Even if the connection did not go through you can send a log nonetheless.

Very important: When you send us a session log from the app, please write what is happening on your end and what the request is about.
    We receive several logs hourly and if there is no description, then it takes significantly longer to associate it with your current request. That in turn impacts how long it takes to process your log.

With a good description of the problem, you receive an answer quicker. Thanks!

We explained how to send a session log here (short: Cockpit -> Support Area for Android, More -> Support for iPhone) ---http://support.mycarly.com/knowledge-base/how-do-i-send-a-log/

-
    Christian
    Techn. Support

Carly – Connected Car
    www.mycarly.com
    Last edited by *PexU*; 03-04-2017, 11:53.

Leave a comment:

• mikkod
    replied
    Useamman kerran on testattu, joka kerralla sama juttu, ilmoaa että ei saa yhteyttä, mutta kuitenkin muodostaa sen.
    Ei saa yhteyttä mihinkään purkkiin, eikä pääse edes dpf valikkoon sisään, edes siihen kohti että sais maksaa siitä regeneroinnista

Ei näyttäisi pääsevän mihinkään sisälle. Bokseihin pääsee kyllä sisälle impalla yms läppäri softilla, mm uusi akku koodattiin viime vkolla ihan
    onnistuneesti

Mikäs v***u tätä vaivaa

Tällaista herjaa puskee mm vikaraportissa
    >>>> CONNECTION STATE >>>>
    Method: Bluetooth
    Protocol: B 1
    Adapter OK: true
    Voltage: 14.2V
    Engine OK: false
    ECU1 OK: false
    ECU2 OK: false
    Engine Ident: false
    <<<< CONNECTION STATE <<<<
    ECU not present/no response from ECU
    Mä huomasin että OTG piuhalla ja kaapelilla toimii parhaiten äksässä. Mulla on himassa jos haluat tulla kokeilemaan.

Leave a comment:

• zorb
    replied
    Mikäs v***u tätä vaivaa
    iOS vai Android? Wifi vai bluetooth adapteri?

edit: nämä tiedot löytyikin aiemmasta viestistä...

Leave a comment:

• Purni
    replied
    Koita muodostaa yhteys piuhalla.

Leave a comment:

• *PexU*
    replied
    Useamman kerran on testattu, joka kerralla sama juttu, ilmoaa että ei saa yhteyttä, mutta kuitenkin muodostaa sen.
    Ei saa yhteyttä mihinkään purkkiin, eikä pääse edes dpf valikkoon sisään, edes siihen kohti että sais maksaa siitä regeneroinnista

Ei näyttäisi pääsevän mihinkään sisälle. Bokseihin pääsee kyllä sisälle impalla yms läppäri softilla, mm uusi akku koodattiin viime vkolla ihan
    onnistuneesti

Mikäs v***u tätä vaivaa

Tällaista herjaa puskee mm vikaraportissa
    >>>> CONNECTION STATE >>>>
    Method: Bluetooth
    Protocol: B 1
    Adapter OK: true
    Voltage: 14.2V
    Engine OK: false
    ECU1 OK: false
    ECU2 OK: false
    Engine Ident: false
    <<<< CONNECTION STATE <<<<
    ECU not present/no response from ECU

Originally posted by Arnolds View Post
    Mulla oli sama juttu ensimmäisellä käyttö kerralla ei saanut yhteyttä mihinkään.
    Mutta sitten alko vaan toimimaan kun toisen kerran kokeilin.
    Last edited by *PexU*; 02-04-2017, 12:49.

Leave a comment:

• Arnolds
    replied
    Jaahas, mokkula tuli, mutta eihän se suostu toimimaan, ainakaan niin kun pitäisi:think

Ei saa yhteyttä, ja siitäkin huolimatta loppujen lopuksi yhdistää..
    Ei saa yhtettä mihinkään boxiin, ja ilmoittaa että moottori ei ole yhteensopiva dpf regeneroinnin kanssa, eikä oikeastaan minkään muunkaan kanssa

Mikähän mahtaa vaivata:think
    Mulla oli sama juttu ensimmäisellä käyttö kerralla ei saanut yhteyttä mihinkään.
    Mutta sitten alko vaan toimimaan kun toisen kerran kokeilin.

Leave a comment:

• *PexU*
    replied
    Jaahas, mokkula tuli, mutta eihän se suostu toimimaan, ainakaan niin kun pitäisi:think

Ei saa yhteyttä, ja siitäkin huolimatta loppujen lopuksi yhdistää..
    Ei saa yhtettä mihinkään boxiin, ja ilmoittaa että moottori ei ole yhteensopiva dpf regeneroinnin kanssa, eikä oikeastaan minkään muunkaan kanssa

Mikähän mahtaa vaivata:think

Leave a comment:

• Arnolds
    replied
    http://www.ivini-tech.de/en/adapter/...er-bmw/a-1017/

Tämä lienee se jolla homma rokkaisi sigun E70:n kanssa:think

Ja jos siis oikein ymmärsin, tällä onnistuu myös dpf:n pakkopoltto..?

Ja ilmeisesti luuriin sitten Carly for BMW PRO, luurina Sampan S7 Edge

Kiitos
    JEP

Leave a comment:

• *PexU*
    replied

Tämä lienee se jolla homma rokkaisi sigun E70:n kanssa:think

Ja jos siis oikein ymmärsin, tällä onnistuu myös dpf:n pakkopoltto..?

Ja ilmeisesti luuriin sitten Carly for BMW PRO, luurina Sampan S7 Edge

Kiitos
    Last edited by *PexU*; 20-03-2017, 20:37.

Leave a comment:

Working...
X