Meniköhän tässä nyt sootit ja ashit sekaisin? Nimenomaan soot (noki) poltetaan pois ja ash (tuhka) massa on se joka kasvaa pikkuhiljaa eli ei vähene poltossa.
Soot mass ei mulla ainakaan putoa polton aikana eikä sen jälkeen. Mulla sitä on 2gr. Carlyssa näkyy statuksessa 0, 1 tai 7. 30gr ash mass niin laittaa auto pyynnön päälle eli status 1. Se tekee myös status 1 polttoa mutta hieman hitaammin kuin status 7 joka tulee mulla kun ash mass on 45grammaa. Laita sinne livedataan moottorin lämpötila, regeneroinnin status, ash mass ja pakopuolen lämpötila niin näät polttoa parhaiten. Mikäli statuksessa on tuo 1 niin sillon ei tarvitse enään pakottaa päälle koska valmistelut on jo päällä polton aloitteluun. Pakolämmöt nousevat 500-660 väliin kun auto polttaa. Muuten pyörii jossain 240 sekä 330 välillä eikä sillon ole vielä aktiivista. Jos jäi jotain epäselväksi niin soita 0505925741 tai tuu käymään vantaalla niin näytän miten vehje pelaa
Meniköhän tässä nyt sootit ja ashit sekaisin? Nimenomaan soot (noki) poltetaan pois ja ash (tuhka) massa on se joka kasvaa pikkuhiljaa eli ei vähene poltossa.
No nyt se sitten heräs, en tiedä mikä sitä oikein riivasi:think
Kuinkas tuo DPF poltto oikein tossa toimii, aktivoin siis sen poltto-osan 10e:lla.
soot mass oli 18,5gr
ash mass ~31gr, missä vaiheessa kannattaa alkaa huolestumaan, appsi kertoili jotain että 100gr kohdalla tarttis vissiin tehdä jotain jo
Soot mass ei mulla ainakaan putoa polton aikana eikä sen jälkeen. Mulla sitä on 2gr. Carlyssa näkyy statuksessa 0, 1 tai 7. 30gr ash mass niin laittaa auto pyynnön päälle eli status 1. Se tekee myös status 1 polttoa mutta hieman hitaammin kuin status 7 joka tulee mulla kun ash mass on 45grammaa. Laita sinne livedataan moottorin lämpötila, regeneroinnin status, ash mass ja pakopuolen lämpötila niin näät polttoa parhaiten. Mikäli statuksessa on tuo 1 niin sillon ei tarvitse enään pakottaa päälle koska valmistelut on jo päällä polton aloitteluun. Pakolämmöt nousevat 500-660 väliin kun auto polttaa. Muuten pyörii jossain 240 sekä 330 välillä eikä sillon ole vielä aktiivista. Jos jäi jotain epäselväksi niin soita 0505925741 tai tuu käymään vantaalla niin näytän miten vehje pelaa
No nyt se sitten heräs, en tiedä mikä sitä oikein riivasi:think
Kuinkas tuo DPF poltto oikein tossa toimii, aktivoin siis sen poltto-osan 10e:lla.
soot mass oli 18,5gr
ash mass ~31gr, missä vaiheessa kannattaa alkaa huolestumaan, appsi kertoili jotain että 100gr kohdalla tarttis vissiin tehdä jotain jo
Mä huomasin että OTG piuhalla ja kaapelilla toimii parhaiten äksässä. Mulla on himassa jos haluat tulla kokeilemaan.
Täytyy juu tulla poikkeamaan, jos ei lähde pelittämään. Mulla ei mitään piuhoja ole, kun jotenkin mietin että jospa tuo reippaan 35e:n mokkula toimis ihan noin:think
Täytyy kyllä ihmetellä Carlyn "aspaakin", olen sinne useita virhelokeja lähettänyt viime päivinä, sekä appsilla että maililla.
Tänään tuli sitten meili, ensin saksalla, ja sitten jopa englanniksikin, että eivät voi auttaa ennen kun lähetän virhelokeja sinne
Nooh, laitoin tällä kertaa sekä printscreenit ja pdf liitteet meiliin, katsotaan mitä tällä kertaa tuleman pitää
edittiä
Nyt tuli vastaus, tämä on tehty vasta neljä kertaa, mitenhän se pitää oikein sinne lähettää että uskovat..
Could you please send me a Session Log after connecting? Even if the connection did not go through you can send a log nonetheless.
Very important: When you send us a session log from the app, please write what is happening on your end and what the request is about.
We receive several logs hourly and if there is no description, then it takes significantly longer to associate it with your current request. That in turn impacts how long it takes to process your log.
With a good description of the problem, you receive an answer quicker. Thanks!
We explained how to send a session log here (short: Cockpit -> Support Area for Android, More -> Support for iPhone) ---http://support.mycarly.com/knowledge-base/how-do-i-send-a-log/
Useamman kerran on testattu, joka kerralla sama juttu, ilmoaa että ei saa yhteyttä, mutta kuitenkin muodostaa sen.
Ei saa yhteyttä mihinkään purkkiin, eikä pääse edes dpf valikkoon sisään, edes siihen kohti että sais maksaa siitä regeneroinnista
Ei näyttäisi pääsevän mihinkään sisälle. Bokseihin pääsee kyllä sisälle impalla yms läppäri softilla, mm uusi akku koodattiin viime vkolla ihan
onnistuneesti
Mikäs v***u tätä vaivaa
Tällaista herjaa puskee mm vikaraportissa
>>>> CONNECTION STATE >>>>
Method: Bluetooth
Protocol: B 1
Adapter OK: true
Voltage: 14.2V
Engine OK: false
ECU1 OK: false
ECU2 OK: false
Engine Ident: false
<<<< CONNECTION STATE <<<<
ECU not present/no response from ECU
Mä huomasin että OTG piuhalla ja kaapelilla toimii parhaiten äksässä. Mulla on himassa jos haluat tulla kokeilemaan.
Useamman kerran on testattu, joka kerralla sama juttu, ilmoaa että ei saa yhteyttä, mutta kuitenkin muodostaa sen.
Ei saa yhteyttä mihinkään purkkiin, eikä pääse edes dpf valikkoon sisään, edes siihen kohti että sais maksaa siitä regeneroinnista
Ei näyttäisi pääsevän mihinkään sisälle. Bokseihin pääsee kyllä sisälle impalla yms läppäri softilla, mm uusi akku koodattiin viime vkolla ihan
onnistuneesti
Mikäs v***u tätä vaivaa
Tällaista herjaa puskee mm vikaraportissa
>>>> CONNECTION STATE >>>>
Method: Bluetooth
Protocol: B 1
Adapter OK: true
Voltage: 14.2V
Engine OK: false
ECU1 OK: false
ECU2 OK: false
Engine Ident: false
<<<< CONNECTION STATE <<<<
ECU not present/no response from ECU
Jaahas, mokkula tuli, mutta eihän se suostu toimimaan, ainakaan niin kun pitäisi:think
Ei saa yhteyttä, ja siitäkin huolimatta loppujen lopuksi yhdistää..
Ei saa yhtettä mihinkään boxiin, ja ilmoittaa että moottori ei ole yhteensopiva dpf regeneroinnin kanssa, eikä oikeastaan minkään muunkaan kanssa
Mikähän mahtaa vaivata:think
Mulla oli sama juttu ensimmäisellä käyttö kerralla ei saanut yhteyttä mihinkään.
Mutta sitten alko vaan toimimaan kun toisen kerran kokeilin.
Jaahas, mokkula tuli, mutta eihän se suostu toimimaan, ainakaan niin kun pitäisi:think
Ei saa yhteyttä, ja siitäkin huolimatta loppujen lopuksi yhdistää..
Ei saa yhtettä mihinkään boxiin, ja ilmoittaa että moottori ei ole yhteensopiva dpf regeneroinnin kanssa, eikä oikeastaan minkään muunkaan kanssa
Leave a comment: