Carly for Bmw ohjelma
Collapse
X
-
Kukaan vaihtanut viime aikoina akun kapasiteettia? Onko tullu lisää AGM akun vaihtoehtoja viineisin minkä tiedän on 90aH maksimi.
-
-
Lainaanpa omaa vanhaa tekstiäni. Asensin Carlyn Huawein tablettiin, niin nyt toimii täysin ongelmitta.
Originally posted by antti View PostSilloin kun BT suostuu yhdistämään mokkulaan, niin ihan ok. Periaatteessa vituttaa koko ostos, kun joko ei yhdistä tai yhteys katkeilee miten sattuu.
Leave a comment:
-
-
Tää Carlyn tuorein päivitys ainakin minulta hävitti ominaisuuksia. Enää ei pääse sisään NOX valikkoon, josta statusta ja kertymää voi seurata tai pyytää regenerointia.
Laitoin palautetta ja vastasivat että "special case" ja tullaan korjaamaan jossain seuraavissa päivityksissä.
Aika syvältä.
Leave a comment:
-
-
Ok, eli vanha (keväällä ostettu) adapteri ei sitten riitä. No toimii se sentään siinä tarkoituksessa, mihin se on ostettu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostCarlyltä tuli aiemmin postia, jossa ilmoitettiin, että nyt Carlyä voi käyttää maailman kaikkien autojen kanssa. Linkki johti päivitykseen, mutta mun mielestä mitään ei muuttunut.
Ja kokeilu pihasta löytyvän Skoda Octavian kanssa ei toiminut.
Leave a comment:
-
-
Carlyltä tuli aiemmin postia, jossa ilmoitettiin, että nyt Carlyä voi käyttää maailman kaikkien autojen kanssa. Linkki johti päivitykseen, mutta mun mielestä mitään ei muuttunut.
Ja kokeilu pihasta löytyvän Skoda Octavian kanssa ei toiminut.
Leave a comment:
-
-
Carly olisi vielä tämän päivän tarjouksessa, mutta jos tilaa tuon universaalin adapterin, ja ostaa pro version, niin voiko silloin tutkia kaikkia mahdollisia tuettuja automerkkejä, vai pitääkö tuo pro päivittää jokaiselle automerkille erikseen ?
Leave a comment:
-
-
Heitän oman korren kekoon. Sitä edellinen samsungin ohjelmisto päivitys s8:iin toi ongelmia bt yhteyteen, e91 idrive alkoi tilttailee paljon ja carlyn mokkulan hukkaa aina kun otit mokkulan irti eli tee uusi pari liitos joka kerta kun otat carlyn mokkulan käyttöön vaikka näkyy että yhteys on bt listalla olemassa. Hukkaa liitoksen kun yhdistää carlyn carlyn mokkulaan. Idriven tilttailu lienee ehkä sattumaa mutta kun erotin ja yhdistin e91 ja samsung s8:n tilttailu väheni mutta on edelleen olemassa. Iphonella harvoin tilttaa mutta tilttaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by touring39 View PostHassua...
Yhden huomion olen tehnyt BT-yhteyksien kanssa. Eli puhelin voi olla yhteydessä vain tiettyyn määrään laitteita kerrallaan.
Eli jos on yhteydessä älykelloon, auton BT:hen ja Carlyyn samaan aikaan, ongelmaa voi tulla. Meidän e90 kanssa nuo kaikki voi kyllä olla päällä samaan aikaan.
Mulla on esim BT-korttimaksupääte, ja auto (Volsu) pitää sammuttaa ennenkuin pääte toimii, eli Samppa tiputtaa yhden yhteyden pois. Älykello ja pääte toimii sen jälkeen bueno. Et tiedä näistä sit.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jasuuu View PostKummassakaan sampan kasissa ei tahdo yhdistäminen toimia ilman kikkailuja.:think
Yhden huomion olen tehnyt BT-yhteyksien kanssa. Eli puhelin voi olla yhteydessä vain tiettyyn määrään laitteita kerrallaan.
Eli jos on yhteydessä älykelloon, auton BT:hen ja Carlyyn samaan aikaan, ongelmaa voi tulla. Meidän e90 kanssa nuo kaikki voi kyllä olla päällä samaan aikaan.
Mulla on esim BT-korttimaksupääte, ja auto (Volsu) pitää sammuttaa ennenkuin pääte toimii, eli Samppa tiputtaa yhden yhteyden pois. Älykello ja pääte toimii sen jälkeen bueno. Et tiedä näistä sit.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by touring39 View PostKyllä on laitteissa vikaa. Carly toimii omassa Sampan S8:ssa moitteettomasti. Autosta riippumatta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: