memebuy23buy

Carly for Bmw ohjelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Robi
    replied
    Originally posted by Tommix View Post

    Carley on ronkeli muista kuin omasta kikkareesta, joten ei välttämättättä toimi ilman sitä...
    Ei löydä autoa millään muullakaan softalla jota oon kokeillu tolla palikalla. Voisko olla vaan palikka sökö?

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Samulius View Post
    Tottakai läppäri on parempi vaihtoehto tarkempaan työntekoon mutta itseni kaltaiselle sunnuntai korjaajalle ei maksa vaivaa leikkiä läppärin kanssa kun carly on kuitenkin edes vähän helpompi. Eikös tuo vuosimaksu tullu vasta nyt joku aika sitten kun sovellus päivittyi, muistan jostain lukeneeni ettei vanhojen asiakkaiden tarvi mitään vuosimaksuja maksella ja kaiken muunkin saa ilmaiseksi, taas joku viisaampi saa korjata jos väärää infoa😁
    Joo vanhoille asiakkaille ei tule noita vuosi maksuja. No jos se Carlyn toiminnot riittää, niin sitten varmaan ihan ok ratkaisu. Rässäkin keskustelussa mainittu aika monesti ettei onnistu asia x. Lisäksi sitten retrofitit ym. taitaa olla aikalailla tekemätön paikka Carlyllä. ISTA:n mukana tulee sitten korjausohjeet/sähkökaaviot ym. joista on kyllä varmasti sille sunnuntai rassaajallekin hyötyä ja näitä ei Carlystä löydy. Jokainen toki valitsee sen mikä omasta mielestä täyttää omat tarpeet parhaiten.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Samulius View Post
    Tottakai läppäri on parempi vaihtoehto tarkempaan työntekoon mutta itseni kaltaiselle sunnuntai korjaajalle ei maksa vaivaa leikkiä läppärin kanssa kun carly on kuitenkin edes vähän helpompi. Eikös tuo vuosimaksu tullu vasta nyt joku aika sitten kun sovellus päivittyi, muistan jostain lukeneeni ettei vanhojen asiakkaiden tarvi mitään vuosimaksuja maksella ja kaiken muunkin saa ilmaiseksi, taas joku viisaampi saa korjata jos väärää infoa😁
    Vanhat asiakkaat saa uuden ilmaiseksi pysyvästi. Migraatio pitää joissain tapauksissa suorittaa Carleyn ohjeen mukaan ei mene automaattisesti.
    Originally posted by Robi View Post
    ELM327 Wi-Fi ja carly mutta ongelmana on että carly kyllä yhdistää elimiin mutta autosta ei saa vastausta. Autona -04 e61 530d.

    Missä vika ja miten saan yhdistämään autoon.
    Carley on ronkeli muista kuin omasta kikkareesta, joten ei välttämättättä toimi ilman sitä...

    Leave a comment:


  • Robi
    replied
    ELM327 Wi-Fi ja carly mutta ongelmana on että carly kyllä yhdistää elimiin mutta autosta ei saa vastausta. Autona -04 e61 530d.

    Missä vika ja miten saan yhdistämään autoon.

    Leave a comment:


  • Samulius
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Jos itseltä löytyy läppäri, niin INPA, ISTA jne. niin tulee kyllä heti halvemmaksi ja sillä onnistuu kaikki, toisin kun carlyllä. Vaikka ostaisi softat asennettuna kaapelin kanssa, niin silti halvempi kun Carly eikä joka vuosi tarvitse maksaa lisenssiä..

    Tosin jos se on kännykkään saatava, niin sitten ei ole paljon vaihtoehtoja.
    Tottakai läppäri on parempi vaihtoehto tarkempaan työntekoon mutta itseni kaltaiselle sunnuntai korjaajalle ei maksa vaivaa leikkiä läppärin kanssa kun carly on kuitenkin edes vähän helpompi. Eikös tuo vuosimaksu tullu vasta nyt joku aika sitten kun sovellus päivittyi, muistan jostain lukeneeni ettei vanhojen asiakkaiden tarvi mitään vuosimaksuja maksella ja kaiken muunkin saa ilmaiseksi, taas joku viisaampi saa korjata jos väärää infoa😁

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by fransesco View Post
    Täältä kanssa pisteet Carlylle. Kyseisellä palikalla ja ohjelmalla on aina monta autoa käyty läpi ja koodailtu kaikenlaista pientä. Itse ostin alunperin kyseisen vehkeen ihan vaan diagnosointia varten, mutta laitteella tekee paljon enemmän.

    Tavallaan se ei ole Carlyn ongelma, mutta huvittuneena olen seurannut miten allergisia merkkiliikkeet ovat sille että kertoo lukeneensa vikakoodit ja pyytää heitä korjaamaan vian (siis ihan rahaa vastaan). Asenne on melkosen nuivaa ainakin pk-seudulla.
    Itse kyllä ymmärrän myös merkkiliikettä, sitten kun se ei tule kuntoon, niin aletaan heitä syyttämään. Carlykin näyttää välillä vähän mitä sattuu. Esim. info koodeja näyttää vikakoodeina jne. Pari päivää sitten kävin yhdestä autosta lukaisemassa koodit kun ei lähtenyt käyntiin. Ei kuulemma ole mitään koodeja, joo eipä ollut ei.. ISTA:lla löytyy 20 koodia. Moottorinohjaimeltakin useampi koodi (mm. DDE-EWS yhteydestä).. En tiedä millä oli luettu. Se huoltoneuvoja kun ei voi tietää onko ne koodit luettu jollain kunnon laitteella ja onko koodeja lukenut osannut tulkita niitä oikein.

    Pelkän vikakoodin perusteella korjaaminen on usein arpomista, pitäisi vielä kuitenkin monesti mitata jne., että tietää varmasti missä se vika on. Kun lukevat koodit, niin samalla näkevät onko vikakoodi jatkuva vai ei, herjaako se oikosesta, puuttuvasti signaalista jne. jne. ISTA:sta löytyy myös komponentti testejä, sähkökaavioita jne.

    Leave a comment:


  • fransesco
    replied
    Originally posted by Samulius View Post
    Äkkiä maksaa laite itsensä takaisin jos vertaa siihen että aina kävisi jossain luetuttamassa/koodaamassa jne
    Täältä kanssa pisteet Carlylle. Kyseisellä palikalla ja ohjelmalla on aina monta autoa käyty läpi ja koodailtu kaikenlaista pientä. Itse ostin alunperin kyseisen vehkeen ihan vaan diagnosointia varten, mutta laitteella tekee paljon enemmän.

    Tavallaan se ei ole Carlyn ongelma, mutta huvittuneena olen seurannut miten allergisia merkkiliikkeet ovat sille että kertoo lukeneensa vikakoodit ja pyytää heitä korjaamaan vian (siis ihan rahaa vastaan). Asenne on melkosen nuivaa ainakin pk-seudulla.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Milläs koodaat F-sarjaa ilman maksua?
    Enhän minä missään vaiheessa puhunut ilmaisesta? Vaikka maksat siitä launcherista, niin silti jää huomattavasti halvemmaksi. Carly android palikka halvimmillaan 55€ postikuluineen (jos haluat vanhempien kanssa toimivan, niin täysi sarja 73€), siihen softa 55€/v. Eli Carly maksaa jo ensimmäisenä vuotena 110-128€. Sen jälkeen joka vuosi 55€. Eli 5v aikana Carly maksaa yli 300€, eikä sillä silti pysty tekemään mitä BMW omilla softilla.. Laucherin saa 30-100€ riippuen nyt minkälaisen haluaa, siihen softa ja piuha. Eikä tarvitse joka vuosi maksaa lisenssiä..

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Jos itseltä löytyy läppäri, niin INPA, ISTA jne. niin tulee kyllä heti halvemmaksi ja sillä onnistuu kaikki, toisin kun carlyllä. Vaikka ostaisi softat asennettuna kaapelin kanssa, niin silti halvempi kun Carly eikä joka vuosi tarvitse maksaa lisenssiä..

    Tosin jos se on kännykkään saatava, niin sitten ei ole paljon vaihtoehtoja.
    Milläs koodaat F-sarjaa ilman maksua?

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Samulius View Post
    Äkkiä maksaa laite itsensä takaisin jos vertaa siihen että aina kävisi jossain luetuttamassa/koodaamassa jne
    Jos itseltä löytyy läppäri, niin INPA, ISTA jne. niin tulee kyllä heti halvemmaksi ja sillä onnistuu kaikki, toisin kun carlyllä. Vaikka ostaisi softat asennettuna kaapelin kanssa, niin silti halvempi kun Carly eikä joka vuosi tarvitse maksaa lisenssiä..

    Tosin jos se on kännykkään saatava, niin sitten ei ole paljon vaihtoehtoja.

    Leave a comment:


  • Samulius
    replied
    Originally posted by Benighted View Post
    samat kokemukset, vitosen bt molikalla kesti tosi kauan yhdistää, usein ei yhdistänyt ollenkaan. Koodauksista toimi ehkä 30%, carlyn mokkulalla kaikki toimii smoothisti. E39 ei yhdistänyt lainkaan kiinamokkulalla eikä kaverin vanhempi X5, olisko vm 2006 tms., oma e61 2009 kyllä tosiaan toimi jotenkuten.

    Onhan toi kova hinta mutta aika rampa tuntuu olevan carly ilman sitä omaa bt-palikkaa.
    Äkkiä maksaa laite itsensä takaisin jos vertaa siihen että aina kävisi jossain luetuttamassa/koodaamassa jne

    Leave a comment:


  • Benighted
    replied
    Originally posted by Järppä View Post
    Piuha vs BT kaks eri asiaa.
    Oman kokemuksen mukaan carlyn oma bt vs kiina bt lukijassa on iso ero vaikka lukijat olis täysin vastaavan näköiset.
    samat kokemukset, vitosen bt molikalla kesti tosi kauan yhdistää, usein ei yhdistänyt ollenkaan. Koodauksista toimi ehkä 30%, carlyn mokkulalla kaikki toimii smoothisti. E39 ei yhdistänyt lainkaan kiinamokkulalla eikä kaverin vanhempi X5, olisko vm 2006 tms., oma e61 2009 kyllä tosiaan toimi jotenkuten.

    Onhan toi kova hinta mutta aika rampa tuntuu olevan carly ilman sitä omaa bt-palikkaa.

    Leave a comment:


  • Järppä
    replied
    Originally posted by Aanold View Post
    Toimii myös muilla, minulla on ebaysta virolaisen kaverin modaama piuha, jonka saa vajaalla kolmellakybällä. Kyseinen kaveri saanut kehuja piuhoistaan. Tsekkaa tuleeko piuha Virosta, en valitettavasti muista myyjää enää.
    Piuha vs BT kaks eri asiaa.
    Oman kokemuksen mukaan carlyn oma bt vs kiina bt lukijassa on iso ero vaikka lukijat olis täysin vastaavan näköiset.

    Leave a comment:


  • Aanold
    replied
    Originally posted by Samulius View Post
    Oman kokemuksen mukaan carly vaatii oman palikkansa mutta joku viisaampi korjatkoon jos olen väärässä
    Toimii myös muilla, minulla on ebaysta virolaisen kaverin modaama piuha, jonka saa vajaalla kolmellakybällä. Kyseinen kaveri saanut kehuja piuhoistaan. Tsekkaa tuleeko piuha Virosta, en valitettavasti muista myyjää enää.

    Leave a comment:


  • Samulius
    replied
    Originally posted by ^Rikke View Post
    Miettinyt itelle jonkinlaista bluetooth palikkaa ja esim juuri Carly ohjelmaa puhelimeen. Onko parempia vaihtoehtoa kun käyttöä on melko harvakseltaan, vikakoodien luku/nollaus ja pikkukoodaukset jos sillon tällön onnistuu niin riittää tänne.
    Kannattaako panostaa tuohon Carlyn omaan obd palikkaan vai katsella kiinasta joku kopio?
    Oman kokemuksen mukaan carly vaatii oman palikkansa mutta joku viisaampi korjatkoon jos olen väärässä

    Leave a comment:

Working...
X