Originally posted by antti
View Post
Carly for Bmw ohjelma
Collapse
X
-
Silloin kun BT suostuu yhdistämään mokkulaan, niin ihan ok. Periaatteessa vituttaa koko ostos, kun joko ei yhdistä tai yhteys katkeilee miten sattuu.
Leave a comment:
-
-
Mistä valikosta nuo jenkkiparkit saa koodattua?
Originally posted by 525 ix View Postkyllä mä pääsin mun molempiin E 39 530 dA -99 sisälle Carlyllä ja ohjelmoin jenkki parkit , vilkut ja home coming valot molempiin
Leave a comment:
-
-
Tietääkö joku saako E93:een sen kaikkia ikkunoita ohjaavan napin toimimaan niin että ikkunat saisi kokonaan ylös yhdellä napin painalluksella?
Lyhyt painallus alas saa kyllä ikkunat kokonaan auki, mutta lyhyt painallus ylös vain liikauttaa niitä hieman. Siinä täytyy pitää nappia ylös-asennossa koko liikkeen ajan.
Olen käynyt noita valikoita läpi, mutta ei osu omaan silmään.
Leave a comment:
-
-
Joo joo, mutta ei tule tuosta keskeltä muuta kuin valikko jossa automatic täppä ja siitä alkaa kyselemään bt lupaa, yms.
Edit.
Useamman kerran kun renklas tuota, niin tuli viesti että "meinaatko käyttää kaapelia", tms ja siellä oli ohjeet että pitää valita asetuksista expert-moodi ja sillä saa tuon kaapeli-täpän taas esille. Pitää huomenna kokeilla auton/kaapelin kanssa saako yhteyden.Last edited by bemmeri; 10-09-2019, 19:41.
Leave a comment:
-
-
Alhaalla keskellä valitaan yhteyden muodostamisen tyyppi ihan kuten ennenkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemmeri View PostEikö Carly tue enää muuta kuin langatonta yhteyttä?
En oo pitkään aikaan käyttänyt ko sovellusta ja nyt kun meinasin kokeilla, niin eipä kaapelin kanssa onnistu, kun ei ole alkuvalikossa enää sitä valintaa (bt/cable). On vielä on Carlyn oma obd-johto.
Leave a comment:
-
-
Eikö Carly tue enää muuta kuin langatonta yhteyttä?
En oo pitkään aikaan käyttänyt ko sovellusta ja nyt kun meinasin kokeilla, niin eipä kaapelin kanssa onnistu, kun ei ole alkuvalikossa enää sitä valintaa (bt/cable). On vielä on Carlyn oma obd-johto.
Leave a comment:
-
-
-
Jenkkivalot
Muistaako joku polkua, jolla saa noi etuvalot jenkkimallisiksi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostKävin vähän taas läpi mitä kaikkea tuolla on tarjolla ja aika paljon siellä on semmoista, mistä ei oikein ymmärrä mitä tarkalleen ottaen voi muuttaa.
Esim. mikä ihme vaihtoehto on E93:lla "Seatbelt hand over driver" ja "Seatbelt hand over passanger"?). Ei siis koske E93:sta millään tavalla.
Leave a comment:
-
-
Kävin vähän taas läpi mitä kaikkea tuolla on tarjolla ja aika paljon siellä on semmoista, mistä ei oikein ymmärrä mitä tarkalleen ottaen voi muuttaa.
Esim. mikä ihme vaihtoehto on E93:lla "Seatbelt hand over driver" ja "Seatbelt hand over passanger"?
Leave a comment:
-
-
Saako Carlylla ohjelmoitua -08 e61 varoitusääniä pois? Sähköinen vetokoukku herjaa minuutin välein ettei muka ole lukkiutunut kunnolla paikalleen ja osien tulossa kestää.
Leave a comment:
-
-
Carly
Originally posted by e46miäs View PostTekeekö tuolla carly sovelluksella mitään -03 bensa e39:in kanssa? Ainakaan -99vm ei päässyt käsiksi. Sovellus siis jo ostettu mutta palikka hukassa, joten mietin onko ideaa ostaa nykyistä autoa varten uutta.
kyllä mä pääsin mun molempiin E 39 530 dA -99 sisälle Carlyllä ja ohjelmoin jenkki parkit , vilkut ja home coming valot molempiin
Leave a comment:
-
-
Tänään tuli testattua työkaverin F36:seen mutta ei löytänyt puhelin koko pulikkaa, eikä siihen mielestäni syttynyt mitään valojakaan. :think E46:sen kanssa toimii kyllä kuin ajatus.
Leave a comment:
-
Leave a comment: