Varmaan arvatakkin saattaa, että maalaisjärjellä ajateltuna mitä vähemmän ajettu auto on, sitä paremmassa kunnossa se on ja kestää myös pidempään :think
Mutta mihin sen rajan sitten vetääkään? Sanotaan nyt näin, että uutta autoa jos lähtisin nyt katselemaan, niin ajetut kilometrit eivät kyllä paljoa yli 200 000km saisi ylittää, mieluiten ei ylitä ollenkaan. Lähelle 300 000km ajetut lähinnä hirvittää tällä hetkellä...
Toki saattaa löytyä hyviäkin yksilöitä, jotka kestävät viellä pitkään ja ovat myös paljon rullattuja, mutta mistä nämä sitten tunnistaa? Korin pystyy nyt itsekkin katsomaan, mutta miten on tekniikan laita? ajossa saa jo ensivaikutelmaa, mutta paljon saattaa jäädä myös näkemättä.. onko tiettyjä huoltoja/vaihdettuja osia (jotka kannattaisi olla tehtynä jo enemmän rullatuissa yksilöissä), jotka kannattaisi ottaa huomioon?
Kaikenlaiset neuvot ja niksit otetaan huomioon
Mutta mihin sen rajan sitten vetääkään? Sanotaan nyt näin, että uutta autoa jos lähtisin nyt katselemaan, niin ajetut kilometrit eivät kyllä paljoa yli 200 000km saisi ylittää, mieluiten ei ylitä ollenkaan. Lähelle 300 000km ajetut lähinnä hirvittää tällä hetkellä...
Toki saattaa löytyä hyviäkin yksilöitä, jotka kestävät viellä pitkään ja ovat myös paljon rullattuja, mutta mistä nämä sitten tunnistaa? Korin pystyy nyt itsekkin katsomaan, mutta miten on tekniikan laita? ajossa saa jo ensivaikutelmaa, mutta paljon saattaa jäädä myös näkemättä.. onko tiettyjä huoltoja/vaihdettuja osia (jotka kannattaisi olla tehtynä jo enemmän rullatuissa yksilöissä), jotka kannattaisi ottaa huomioon?
Kaikenlaiset neuvot ja niksit otetaan huomioon
Comment