Hyviä mielipiteitä!
Boxster menee aika reilusti yli "budjetin ", niin menee oikeastaan Z3M. Boxster nyt muutenkin on omaan makuun jotenkin väliinputoaja, köyhä sijoittaa rahat järkevämpään ja rikkaampi ostaa sitten jo oikean porsaan.
Ei M3 avokaan nyt pois suljettu ole, mutta sekin tuppaa maksamaan jo hieman ehkä liikaa. Saa toki halvemmallakin, mutta ei välttämättä juuri sitä. Tosin saksan tarjontaa en ole hirveästi katsellut, toki saattaa olla ihan toisin.
Noin nopeasti vilkaistuna, suhteellisen hyvän S2000 saisi saksasta ~10t€+verot. Verot noin 2-2.5t€. Kallein verotettu taisi olla 4t€, ja siitäkin oli aikaa jo jonkinverran. Olen ymmärtänyt että -99 ja -00 mallissa on halvempi verokin.
Eikös nimenomaan vanhemmissa 2 litraisissa ole se 250hv, jolla siis rikottiin suurimman sarjatuotantomoottorin litra/tehomäärä? Ja sitten uudemmissa 240hp ja 2.2 litraa, sekä hiukan kovempi huippuvääntö.
Mutta e36 houkuttelisi jo ihan järkisyistä.
Boxster menee aika reilusti yli "budjetin ", niin menee oikeastaan Z3M. Boxster nyt muutenkin on omaan makuun jotenkin väliinputoaja, köyhä sijoittaa rahat järkevämpään ja rikkaampi ostaa sitten jo oikean porsaan.
Ei M3 avokaan nyt pois suljettu ole, mutta sekin tuppaa maksamaan jo hieman ehkä liikaa. Saa toki halvemmallakin, mutta ei välttämättä juuri sitä. Tosin saksan tarjontaa en ole hirveästi katsellut, toki saattaa olla ihan toisin.
Noin nopeasti vilkaistuna, suhteellisen hyvän S2000 saisi saksasta ~10t€+verot. Verot noin 2-2.5t€. Kallein verotettu taisi olla 4t€, ja siitäkin oli aikaa jo jonkinverran. Olen ymmärtänyt että -99 ja -00 mallissa on halvempi verokin.
Eikös nimenomaan vanhemmissa 2 litraisissa ole se 250hv, jolla siis rikottiin suurimman sarjatuotantomoottorin litra/tehomäärä? Ja sitten uudemmissa 240hp ja 2.2 litraa, sekä hiukan kovempi huippuvääntö.
Mutta e36 houkuttelisi jo ihan järkisyistä.
Comment