Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 328 vs honda s2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deckki
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 500
    • Rovaniemi/Kuusamo

    #46
    Originally posted by Vertigo View Post
    bemareita on monta mutta homoilla on honda ei herneitä
    Ehehehehe. Itekkö keksit? Tuon vois linkittää "huvittavimmat postaukset" topicciin. Not! Ei herneitä

    Originally posted by T3
    E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
    Chevrolet monte carlo 1972 5,7
    E21 1972 m10b20

    ex. Bmw E38 Navarra violett
    ex: E34 520
    ex: E34 530iA Touring -95
    ex: E32 735i -88

    Autokuume 24/7

    Comment

    • Vertigo
      Bimmer Fanatic
      • May 2005
      • 806
      • Paska Kaupunni

      #47
      oli pakko pistää...
      I Don't Know! I Don't Like It!
      Nykyiset:
      E36 328i cöype
      Exät:
      Fiat Uno 60ies '93
      E30 316i
      E28 520ia
      Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
      Fiat 127
      Saab 900

      Comment

      • LASSI-S
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 4918
        • hattula/hämeenlinna.

        #48
        ei mun tarttis kahta kertaa miettiä. s2000 ilmanmuuta. ihan karmee ripulikiikku toi e36 avo ajettavuudeltaan ja 2.8 ei vie tota painavaa malmikasaa mihkään. eikä tähänpäivään mennessä ole tullut vastaan haljennutta hondan kantta mutta haljenneita bemarinkoneita on joka jätkällä nurkat väärällään. e46 m3 olisi sit asia erikseen

        mut juu, honda s2000 olis riemusta kiljuen mun valinta. onneks ei näillä tileillä tarvi murehtia kumman hankkisi kun ei saisi ostettua edes etupenkkiä kummastakaan
        E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

        Comment

        • LASSI-S
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 4918
          • hattula/hämeenlinna.

          #49
          Originally posted by Squamish View Post
          Aika erilaiset autot kyseessä - kannattaa miettiä tarkasti käyttötarkoitusta ja omia haluja. Jos tämä http://youtu.be/pWjMvrkUqX0 lämmittää mieltä, niin valinta lienee Honda. Jos taas ei, niin sitten bemari.
          no huhhuh, ihan sairasta menoa
          E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

          Comment

          • r.w.
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2007
            • 2510
            • Länsirannikko

            #50
            Originally posted by Ishvan View Post
            Tämä alakierrosväännön puute on kyllä tuntunut juurtuneen todella monelle korvan taakse...usein ihan kuulopuheiden perusteella. Eihän niissä tietysti ole uusien turbokoneiden alavääntöä mutta moni yllättyisi kuinka sivistyneesti nuo Hondankin koneet vetävät 1000 kierroksesta alkaen isollakin vaihteella. Ja tosiaan...kaupunki ajoon soveltuu myös äärimmäisen hyvin. Suosittelen kokeilemaan. Monellä uudemmalla kireällä vaparilla on kuitenkin noin 85-90% väännöstä käytettävissä hieman yli 3000rpm.
            En tiedä korvantaustoista, mutta näkeehän sen dynokäyrääkin silmäilemällä, että aika laihasti siellä 1500-3000rpm tienoilla on voimaa. Eihän kevyt auto tietysti paljoa voimaa kulkeakseen tarvitse, etenkään tasaisessa matka-ajossa. Enemmän itseä häiritsee tuo ominainen v-tec -potku, vääntökäyrä on kuin jostain 70-luvun 2002-turbosta. Ärsyttää suunnattomasti tuollainen amatöörimäinen muulinpotku muuten hienossa moottorissa.

            On kyllä veikeä aihe, valitako eräs lähimenneisyyden hienoimmista saavutuksista autoteollisuuden saralla, vaiko kovaa vauhtia museoikää lähestyvä E36-paskarottelo?
            Last edited by r.w.; 01-05-2011, 19:53.
            1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

            Comment

            • petrolhead
              Moderator
              • Feb 2004
              • 13793
              • Hyvinkää

              #51
              Paskat ominaisuuksista, pelkän äänen takia voi ostaa Hondurasin. Tollasta on kiva kuunnella "ei perkele millon se vaihtaa?"
              RX8 , sama homma. Siitäkin pitää kierrättää sisukset kankaalle että sen saa kulkemaan, mutta naukuna on aika jees.
              Last edited by petrolhead; 01-05-2011, 20:56.
              2015 VW Crafter
              1984 BMW 316
              2009 Kawasaki Ninja 250RRR
              petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
              "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

              Comment

              • Peltsii
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2007
                • 7061
                • Turenki

                #52
                M3 Ei sitten vai kierrä ? :think
                DUCATI 1098 RACING EVO

                Comment

                • bemu2000
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 17799
                  • Jämsä

                  #53
                  Originally posted by Peltsii View Post
                  M3 Ei sitten vai kierrä ? :think

                  joo aika huono tosiaan verrata keskenään lähinnä cruisailuun tarkoitettua 328i cabia, missä on alaväännöillä kulkeva moottori ja s2000 hondaa.

                  miksi ei sitten vaikka E36 M3 toiseksi vaihtoehdoksi?
                  TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                  Vanteet edullisesti
                  Nostureita ja rengaskoneita

                  Comment

                  • Fabsu
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 1754

                    #54
                    Tai miksei Z3 M? Siinä alkais olemaan kulkupuoli kunnossa.
                    AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

                    ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
                    e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
                    e30 318i -88

                    Comment

                    • Tuhis
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2009
                      • 125
                      • Stadi

                      #55
                      Frendi uitti Saksanmaalta 2001 s2000n. Vuoden-pari ehti ajella ja sitten posahtikin moottori. Reipas 9 000 euroa myöhemmin pääsi taas liikkeelle, tosin 2,2seksi veivattuna kun viriosat tulivat halvemmaksi kuin orkkikset.

                      Yksittäistapaushan tuokin on, mutta kuvittelisin että noin kireälle viritetty moottori ei muutenkaan ole kovin halpa kun jokin menee paskaks.
                      Ex:
                      E46 320Ci "Baijerin Huzzleri"
                      E46 316i "Baijerin Neekeri"

                      Comment

                      • Juppe
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2002
                        • 4541
                        • TURKU

                        #56
                        joo aika huono tosiaan verrata keskenään lähinnä cruisailuun tarkoitettua 328i cabia, missä on alaväännöillä kulkeva moottori
                        Missä vaiheessa tuo suora kutonen on muuttunut alaväännöllä kulkevaksi koneeksi?! Edes 330i:ssä sitä valtavaa alavääntöä ei ole mitenkään järisyttävästi. Epäilen vahvasti, että ei sitä ainakaan enempää 328:ssa oo. Tuliko siitä vääntökone, kun honukassa on enemmän paukkua ylhäällä Toisaalta musitan jostain takaraivosta, että e36 328 pieksee e36 M3:n, kun se on niin saakelin nopee. Miks se ei sitten pärjäis hondalle

                        Comment

                        • Peltsii
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2007
                          • 7061
                          • Turenki

                          #57
                          Originally posted by Fabsu View Post
                          Tai miksei Z3 M? Siinä alkais olemaan kulkupuoli kunnossa.
                          Hintaa 10k enemmän kuin autoissa mitä vertaillaan ?
                          DUCATI 1098 RACING EVO

                          Comment

                          • Antti O
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2005
                            • 6929
                            • N/A

                            #58
                            Originally posted by Juppe View Post
                            Missä vaiheessa tuo suora kutonen on muuttunut alaväännöllä kulkevaksi koneeksi?! Edes 330i:ssä sitä valtavaa alavääntöä ei ole mitenkään järisyttävästi. Epäilen vahvasti, että ei sitä ainakaan enempää 328:ssa oo. Tuliko siitä vääntökone, kun honukassa on enemmän paukkua ylhäällä Toisaalta musitan jostain takaraivosta, että e36 328 pieksee e36 M3:n, kun se on niin saakelin nopee. Miks se ei sitten pärjäis hondalle

                            Onhan siinä ihan hyvä ajoalueen käytännön vääntö, harmi vaan kun e36 avo painaa niin paljon. Ja alunperinkään ei pitäisi 4 paikkaista ja 2 paikkaista edes verrata.

                            Comment

                            • reekoon
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2007
                              • 3426
                              • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

                              #59
                              olihan tuo nyrre linkki kovaa menoa. hikoo kädet ihan kattomisesta.
                              E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
                              JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


                              E36 316i Compact Hellrot

                              Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
                              Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

                              Comment

                              • bemu2000
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2003
                                • 17799
                                • Jämsä

                                #60
                                Originally posted by Juppe View Post
                                Missä vaiheessa tuo suora kutonen on muuttunut alaväännöllä kulkevaksi koneeksi?! Edes 330i:ssä sitä valtavaa alavääntöä ei ole mitenkään järisyttävästi. Epäilen vahvasti, että ei sitä ainakaan enempää 328:ssa oo. Tuliko siitä vääntökone, kun honukassa on enemmän paukkua ylhäällä Toisaalta musitan jostain takaraivosta, että e36 328 pieksee e36 M3:n, kun se on niin saakelin nopee. Miks se ei sitten pärjäis hondalle


                                kyllä se M52b28 on rakennettu vääntökoneeksi kuristetulla imusarjalla ja on sen takia aika hengetön yläkierroksilla. tän takiahan näihin just vaihdetaan M50b25 imosarjoja, millä saadaan yläkierroksille tehoa, mutta menetetään se alempien kierroksien etu...
                                TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                                Vanteet edullisesti
                                Nostureita ja rengaskoneita

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎