Jaahas näky tänään kuntosalin parkkiksella taas yks uus S2000 lisää tuontikilvillä. Näitä näyttäs nyt satelevan oikeen Espooseen. Oli keltainen lippivanteilla ja kliini peli kyl.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 328 vs honda s2000
Collapse
X
-
Originally posted by Mik@ View PostEi tuohon ole muuta laitettu ulkoisesti kun puskurin lippa,vanteet ja madallus. Noi on faceliftin vakio valot.
joo katos vaan, toi facelift ei näytä enää yhtä pahalta, mutta on sitten helvetin harvinainen ja kallis :think
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postjoo katos vaan, toi facelift ei näytä enää yhtä pahalta, mutta on sitten helvetin harvinainen ja kallis :thinkE61 520Da
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postmihis hintaan meinasit saada hyvän S2000:sen? suurella todennäköisyydellä saat puhki ruoskitun muovivessan mitään hienoa ja hyvin pidettyä yksilöä tuskin saat johonkin 15-16ke hintaan. tollaset vehkeet voi olla aika ruoskittuja monesti. siltikään hintaeroa Z4:ään ei jää kuin muutamia tonneja. näkyy hondaankin tulevan 3000-4000e veroja.
Veroja hyvässä lykyssä tuollaisesta alkupään autosta n. pari kiloa, vasuriohjauksella niin ei tarvitse valoja muutella. Johon taitaa upota satasia, kun umpioita jne. ei ymmärtääkseni kovin helpolla saa käytettynä. En ole siis muutoksiin perehtynyt, mutta lukenut ohimennen vaan eri foorumeilta.
Eli siis hintaeroa ainakin 5t€, mikä on aika paljon loppujenlopuksi.
Ja kuvan autohan on siis lähellä vakiota, uudempi facelift.
Siinäkin olisi nätin näköinen, vaikka onkin vähän väärällä ohjauksella.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostSanoisin että 10-12k budjetilla saa ainakin ilmoituksen perusteella hyvän hondan saksasta, ilmoitushan on aina ilmoitus. Mutta siistejä pelejä näyttää olevan kuvien perusteella jo tuohon hintaan, joka on siis aika keskikastia hinnan puolesta.
Veroja hyvässä lykyssä tuollaisesta alkupään autosta n. pari kiloa, vasuriohjauksella niin ei tarvitse valoja muutella. Johon taitaa upota satasia, kun umpioita jne. ei ymmärtääkseni kovin helpolla saa käytettynä. En ole siis muutoksiin perehtynyt, mutta lukenut ohimennen vaan eri foorumeilta.
Eli siis hintaeroa ainakin 5t€, mikä on aika paljon loppujenlopuksi.
Ja kuvan autohan on siis lähellä vakiota, uudempi facelift.
Siinäkin olisi nätin näköinen, vaikka onkin vähän väärällä ohjauksella.
mistä keksit kahden tonnin verot? en tiedä mikä vika tuossa kympin autossa on saksassa, mutta 12-13ke näkyy sen jälkeen olevan hintataso. jos se 2000-3000e alle normaali hintojen myynnissä oleva on kunnossa, niin ei ole myynnissä montaa päivää. veroja vuoden sisällä suomeen verotettuihin on tullut 3000-3800e. 100-150tkm ajettuja. siihen lasket 1500e kuluja päälle, niin ei olla kaukana Z4:n hintoja enää. postiautot sitten asia erikseen.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postmistä keksit kahden tonnin verot? en tiedä mikä vika tuossa kympin autossa on saksassa, mutta 12-13ke näkyy sen jälkeen olevan hintataso. jos se 2000-3000e alle normaali hintojen myynnissä oleva on kunnossa, niin ei ole myynnissä montaa päivää. veroja vuoden sisällä suomeen verotettuihin on tullut 3000-3800e. 100-150tkm ajettuja. siihen lasket 1500e kuluja päälle, niin ei olla kaukana Z4:n hintoja enää. postiautot sitten asia erikseen.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostEn nyt jaksa tarkistaa verotustietoja, mutta aikaisemmin kun niitä katselin niin -00 ja vanhempi menee käsittääkseni pienemmällä verolla. Päätöksiä oli 2-4t€ euroon, ja olisiko ollut dynamiitiltä kun lueskelin että ei ole vielä yhtäkään edellä mainittua ikäluokkaa olevaa hondaa tullut vastaan minkä vero olisi ollut yli 3t€. Täytyy nyt kuitenkin ajan kanssa vielä tutkia asiaa tarkemmin.
no kuule just katsoin verotustiedot vuoden sisältä. 2341e oli yhdessä, mutta se oli postiauto ja sen takia halpa vero. muissa sitten 3000e alkaen. jollekin 150-200tkm ajetulle voi saada pienemmän veron. nuo vuoden sisään verotetut oli 2000 vuosimallia. kyllä noille vasemmalta ohjattaville se 16ke vähintään jää väkisinkin hintaa, jos lasketaan pois ne omituisen halvat saksasta. taitaa mennä haaveiluksi koko homma.
edit: hyvän 328i cabin saat kympillä. itse ei tarvis montaa kertaa miettiä maksaako E36 M3 cabin hintaa jostain hondan pulkasta.Last edited by bemu2000; 03-05-2011, 23:46.
Comment
-
-
Suomestakin saa 16t€, jopa halvemmallakin kilvitetyn hondan. Vasemmalta ohjattavan tietysti.
Ja siis tarkennetaan vielä sen verran, että välttämättä se vasemmalta ohjaus ei ole se kriteeri nro.1. Olettaen että muu paketti on kunnossa.
Katsoppa huviksesi paljonko esimerkiksi briteissä on postiautoja myynnissä, melko paljon. Ja alle 10 000 punnalla näyttäisi saavan jo aika hyväkuntoista yksilöä.Last edited by Micce///M; 03-05-2011, 23:49.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostSuomestakin saa 16t€, jopa halvemmallakin kilvitetyn hondan. Vasemmalta ohjattavan tietysti.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postjos hondaan haluat väkisin laittaa 15-16ke, niin tuskin sua täällä kukaan on estämässä
Niin paljon honda on saanut ns. ääniä ja positiivistä kommenttia, että pakkohan sellaista on päästä vähintään kokeilemaan. Vaikka kuinka valitsisi jonkin muun.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostEikai kukaan, eikai kyseessä olekkaan kysely että voinko ostaa sellaisen ja sellaisen. Vaan mielipiteitä kyselen, ja niitähän on aika kasa jo tullutkin.
Niin paljon honda on saanut ns. ääniä ja positiivistä kommenttia, että pakkohan sellaista on päästä vähintään kokeilemaan. Vaikka kuinka valitsisi jonkin muun.
käy samalla kierroksella sitten koeajamassa myös samaan hintaluokkaan menevä M3 cabrio ja laita kommentteja
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postno kuule just katsoin verotustiedot vuoden sisältä. 2341e oli yhdessä, mutta se oli postiauto ja sen takia halpa vero. muissa sitten 3000e alkaen.
3083 on keskiarvo vuoden sisään verotetuille,
kaikkion on 2000 käyttöönotettuja.
Verot tuntuvat olevan melkoista arvontaa:
Viime elokuussa on verotettu 2 kpl S2000:ia,
2.0 CAB N 2D 177kW 95 tkm verot 3156.50
2.0 N 2D CABRIO 177kW 115 tkm verot 3802.50 ja samat päästöt kuin edellä eli 164 (painon mukaan laskettu).
Ja syyskuussa
2.0 T N 2D 177kW 125 tkm ajettu 2912.00 €
Eli eiköhän tommoisen 2000 tai vanhemman saa n. 3 ke veroilla.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostEn nyt jaksa tarkistaa verotustietoja, mutta aikaisemmin kun niitä katselin niin -00 ja vanhempi menee käsittääkseni pienemmällä verolla. Päätöksiä oli 2-4t€ euroon, ja olisiko ollut dynamiitiltä kun lueskelin että ei ole vielä yhtäkään edellä mainittua ikäluokkaa olevaa hondaa tullut vastaan minkä vero olisi ollut yli 3t€. Täytyy nyt kuitenkin ajan kanssa vielä tutkia asiaa tarkemmin.
Lisäksi yksi tammikuussa 2010 yksi -01 veropäätös tehty (eli verotettu 2009 puolella) ja verot heti päästöjen takia isommat eli 5976.48...
Ei kannattais noita mutuja heitellä eikä mitään dynamiitteja lukia...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View Post
Eli eiköhän tommoisen 2000 tai vanhemman saa n. 3 ke veroilla.
todennäköisesti on juurikin tuossa 3k pinnassa, mutta tuo 3800e kertoo kyllä että ei ole mahdottomuus että tulee korkeampi vero, kun menee arpalautakuntaan... voihan siitä aina toki valittaa. niin ja ottoautosta katsoin kaikki vuoden sisään verotetut. eihän noita montaa ole verotettu.
Comment
-
Comment