Announcement

Collapse
No announcement yet.

Miksi ostaa 300-sarjalainen!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8262
    • Järvikylä (Nakkila)

    #31
    yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja joku jopa isästä. eiköhän nää asiat ole perusteltavissa ihan mieltymyksillä.

    itselle esim. automaattivaihteisto on must ja kokemuksien mukaan 3-sarjalainen automaatilla on vaikein myytävä mitä olen autoja ikinä myynyt (ei mennyt kaupaksi vaan oli pakko antaa liikkeeseen vaihdossa, ainoa vikakin oli mykkä kylmästöinti, virheetön maalipinta yms.)

    vähävikaisin/ halvin ajaa on ollut e39 528iA ja mukavuus e36 nähden sen valovuoden edellä. kyllä, en kaipaa sporttisuutta muualla kuin ohituksissa..

    seiskoista ei pahaa sanottavaa vielä mukavempia kuin vitoset
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • Rikke_
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2007
      • 1101
      • brushpower(harjavalta)

      #32
      Originally posted by bemu2000 View Post
      no kyllä kai noista perhevagoneista helpommin löytää ehjän mitä puhki ruoskituista 300 sarjalaisista. kyllä molemmista ehjiäkin löytää ja perus tekniikkahan noissa on molemmissa vastaava. on se E34 iso, jos E30:iin vertaa. ei 500 sarjalaisissa samaa sporttisuutta ja tuntumaa tiehen ole mitä pienemmissä...
      totta toisaalta tuokin:think
      Skoda Octavia RS 2016

      EX:3xE30, 8xE34, 2xE39, 2xE36, 1xE46

      Comment

      • zippe78
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2008
        • 528
        • laihia

        #33
        Ennen harrastanut väli/vanhakoppa escortteja,niin mieleisempi on 300-sarjalainen,kun linja-auto.Sillä on mukavempi päästellä ja on hallittavissa paremmin.En tarkoita että rallia pitää päästää mutta massa+akselivälit pitää ottaa huomioon.Ei ole muksuja niin eipä vaihtoehto ole muu.Ei tarvi nokkiin ottaa mutta mun mieleinen se on,harrastuksineen ja elämän tilanteessa.Kukin tarpeiden ja halujen mukaan.Bemmi kuin bemmi!!!

        Comment

        • Dj Niksperi
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 2437
          • Salo, Finland

          #34
          E30 ja E36 on omistuksessa ja täytyy sanoa että ei oikein jää isompaa kaipaamaan kun E36 on neliovinen. Käyttökustannukset on ollut pienet, 7 vuotta ajanut tuolla saksasta uitetulla E36lla ja 5 vuotta e30 Cabriolla. Perä on pysynyt korissa kiinni Yksinkertaisesti näppärän kokoinen auto jota on mukava ajaa.
          BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
          Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel

          -Team Pussihousu-
          Salo///Works
          sigpic

          Comment

          • Petri.Kekkonen
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2006
            • 7432
            • Oulu

            #35
            Originally posted by bemu2000 View Post
            kyllä jokaiselle mallille löytyy kannattajansa.
            Näinhän se on, ei jaksa enää tässä iässä hirveästi miettiä miksi joku ostaa jonkun auton josta ei itse tykkää. Ja pienuushan on kovin suhteellista, ei ole aikoihin tuntunut oma E39 yhtä pieneltä kuin sen jälkeen kun muutaman päivän ajeli matkailuautolla.
            E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
            E39 523i M Sport '00, Titansilber

            Comment

            • |marjo
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2005
              • 649
              • Kestilä

              #36
              Olin varma etten e39 jälkeen enää kolomikutoseen koskekaan, mutta niinpä niitä on vaan talviautoksi tullut katseltua
              e30 323i Cabrio
              e36 320i Touring -95
              Honda CB 600 Hornet -98
              ex e39 530da Touring M-Sport -01
              ex e36 323i M-Sport -98
              ex e36 316i -97

              Comment

              • TheKnight
                BTCF Member
                • Feb 2007
                • 538
                • Tuusula

                #37


                Ei tässä muuta voi sanoa. Avausviesti lähinnä herättää säälintunnetta enemmän kuin kasvattaa hernettä nenässä. "Ostin mun ekan VeeKasin ja se on maaliman kovin auto".
                Timo Puustinen, Tuusula, Finland
                -Nyk. BMW E93 335i DCT Cabriolet, Porsche 911 Carrera S
                -Ex. Audi A5 Sportback, BMW E36 320iA Cabriolet, BMW E46 330CiA Cabriolet M-Sport II, BMW E36 320i Coupe, BMW E46 330Ci, BMW E46 320d Touring Individual, E46 318Ci, E36 318ti Compact, Mazda 323F

                Oma Connection
                Kaide Motorsport

                Comment

                • Veiled
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2007
                  • 1130
                  • Helsinki

                  #38
                  itse ainakin pidin E9x ulkonäöstä enemmän kuin vitosen. toisaalta sen vitosen ostaminen M merkillä ois kanssa ollut jokseenkin kalliimpi juttu. omiin tarpeisiin tämä kolmonen riittänee ihan kivasti...ja juu! saahan näihinkin sen V8:n halutessaan

                  -V-
                  /// X6 35i AlpinWeiss ///

                  Pesua, tummennuksia, yliteippausta yms. helsingissä:

                  www.automatrix.fi

                  Comment

                  • _Pietu_
                    BTCF Member
                    • Oct 2005
                    • 3660
                    • Kuopio / Maaninka

                    #39
                    Originally posted by Rikke_ View Post
                    En ymmärrä miksi joku ostaisi 300-sarjan bemarin(ehkä poislukien E30) ni valaiskaa nyt mua ja muita asiasta hämmentyneitä... itsekin tosin joskus sorruin ostamaan kyseisen laitoksen ja jälkeenpäin ajatellen en keksi mitään hyvää syytä miksi ostaisin uudelleen...
                    Mutta kertokaa ostaisitteko 300-sarjalaisen ja ennenkaikkea MIKSI??

                    PS. Ei herneitä.... joillakin löytyy varmasti paljon hyviä kokemuksia ko. autoista
                    Miksi ostaa 5:s sarjalainen? Miksi ei suoraan seiskaa? Miksi ostaa 540 kun M5:nen on tarjolla? En ymmärrä

                    Jaa'a. Itse ostin omani, koska siinä oli teho/paino/hinta/ulkonäkö yms haluamani ominaisuudet kohdallaan silloin kun sen ostin.
                    BMW F25 xDrive 20d
                    ex BMW e91 320dA
                    ex BMW e36 325i
                    - SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
                    Normaalisti peukalo keskellä kämmentä

                    Comment

                    • BMW
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2004
                      • 3822
                      • California

                      #40
                      Kolmosessa ei oo paskaa väljää ohjausta.

                      Terv. E34 omistaja
                      P
                      R
                      N
                      D

                      Comment

                      • BeamR
                        BTCF Member
                        • Jul 2007
                        • 13363
                        • Espoon takametsät

                        #41
                        Originally posted by Rockford View Post
                        Kuinka monessa muussa mallissa saa katon alas
                        600-srj, 100-srj...

                        Ainakin noi 300-sarjalaiset tuntuu pitävän hintansa ainakin hintapyyntien perusteella. Ja samalla perusteella taidan pitäytyä vitosissa/seiskoissa, tai jos tempasis ja kokeilis 6xx :think.
                        F46 Gran Tourer -20
                        Boxster 2.5 -97

                        Comment

                        • BMW
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2004
                          • 3822
                          • California

                          #42
                          Originally posted by _Pietu_ View Post
                          Miksi ostaa 5:s sarjalainen? Miksi ei suoraan seiskaa? Miksi ostaa 540 kun M5:nen on tarjolla? En ymmärrä
                          No E34:sessa 540i ja M5 on hyvin erilaiset autot ajaa. Toisessa on loistava moottorin keskialueen rekisteri ja toinen on hieno kierroskone. Riippuu vähän jo ajotyylistä kumpi on mieluisampi omaan lapaseen.
                          P
                          R
                          N
                          D

                          Comment

                          • sierra4x4tbo
                            BTCF Member
                            • Oct 2004
                            • 2098
                            • Lappeenranta

                            #43
                            Miten joku voi ajaa umpikorisella autolla kesällä... Valaiskaa mua ja muita asiasta hämmentyneitä..

                            -Timo
                            M535i BiTurbo -85
                            740iA -95 ”#tonnin_pommi"

                            --=MushroomMotorsport=--
                            --=MaxTuned.com=--

                            Comment

                            • MajorDrake
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 7527
                              • Jyväshyvä

                              #44
                              Originally posted by sierra4x4tbo View Post
                              Miten joku voi ajaa umpikorisella autolla kesällä... Valaiskaa mua ja muita asiasta hämmentyneitä..

                              -Timo
                              Imastointi on se avain sana...
                              M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                              Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                              Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                              Comment

                              • Zeta
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2004
                                • 7546
                                • Kotona

                                #45
                                Originally posted by MajorDrake View Post
                                Imastointi on se avain sana...
                                Kyllä. Ikkunat ja luukut vaan kiinni ettei kylmä karkaa!
                                -
                                Käyttöautona: F20
                                Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
                                Myydään: HP 14" kannettava **90e**
                                Myydään: HP 12.5" kannettava **230e**
                                -

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎