Originally posted by tabasco
View Post
Tota asennetta nyt on ihan joka paikassa. Sen mitä mä tiedän täällä suunnalla monesta pikkupajasta, niin heti kun tulee isompi rengas kuin 155R13, tuodaan se vaihdettavaksi esim. Euromasterille, kun ei itse osata tehdä sitä kolhimatta vannetta, tai ei saada edes koko rengasta vanteelle. Maine noilla on mitä on. Toki se voi olla isommallakin liikkeellä paskaa työnlaatua, mutta siitä kyllä pitäisi saada asiallinen korvaus, jos hommat on vituiks menneet. Meilläkään ei ole tapana vanteita naarmutella, jos tulee jotkut "hienommat" vanteet, ne tekee aina joku kokeneempi asentaja. Ja jos vahinko sattuu, asikkaalle korvataan se niinkuin kuuluukin. Jos asiat ei näin mene jossain, niin reklamaatiota ylemmälle taholle.
Enkä ymmärrä tuota kitinää hinnoista kokoajan. 100€ on kyllä kallis, eikä se ainakaan täälläpäin niin paljoa maksa. Mutta so what. Maksaa se auton huoltokin, kun viet sen laakkoselle. Kannattaa tilata ne renkaat netistä ja asentaa itse, niin ei tarvii sitten itkeä kuinka vitun kallista on rengastöiden teettäminen ja renkaat Suomessa.
Comment