Originally posted by bemu2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Miten todella matala rengas pois vanteelta?
Collapse
X
-
Originally posted by Peltsii View PostPaskapuhetta, varmasti saa painettua alas, ilman mitään väliin menemisiä.
Jep, tarvii katsoa mitä saavat huomenna nuoralla tehtyä sille, jos siellä vaikka olis paremmat laitteet.
Saivat kyllä painettua rengasta, mutta se palaa aina takaisin. Ei sitä vaan oikeen saa tavalliseen koneeseen kiinni. Kai se on ennemmin yritettävä purkaa vanne, ennenkö rengasta laittaa palasiksi...
Comment
-
-
Rengaskoneita on monenlaisia..
Vie suosiolla sellaiseen firmaan, jossa on kunnon koneet ja ovat tehneet ennenkin vastaavia rengaskokoja. Jos ei homma ala onnistumaan, niin Tampereen seudulta löytyy ainakin ammattitaitoa..All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostRengaskoneita on monenlaisia..
Vie suosiolla sellaiseen firmaan, jossa on kunnon koneet ja ovat tehneet ennenkin vastaavia rengaskokoja. Jos ei homma ala onnistumaan, niin Tampereen seudulta löytyy ainakin ammattitaitoa..Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostRengaskoneita on monenlaisia..
Vie suosiolla sellaiseen firmaan, jossa on kunnon koneet ja ovat tehneet ennenkin vastaavia rengaskokoja. Jos ei homma ala onnistumaan, niin Tampereen seudulta löytyy ainakin ammattitaitoa..
Noniin, just tollanen kone pitäisi löytää jostain, ettei tarvi alkaa etupuolelta survoa rengasta. Nyt jo jälkiä sisäkehän reunassa...
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostMutta missä on tollasia koneita
Vannetta en todellakaan lähde purkamaan ja milläpä ne liimat sieltä sisältä kaivaa, kun on rengas päällä
ps. toi 265/25 ei kyllä mikään super matala ole..
ihan tavallisella rengaskoneella on väännetty 185/35 kumejakin..
noitten irroitusta varten on olemassa matalaprofiilisille renkaille koneitakin.
ja jos naarmuja pelkäät niin purkaminen on paras vaihtoehto silloin.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Autotek vantaalla petikossa, pystyy ainakin hoitamaan homman.530XD F11 M-Sport + Omega 4.0 24V + E91 Turbo +Monza GSE
https://www.instagram.com/juzzi1984/
Comment
-
-
Originally posted by A.I View Postilmat pois ja pultit löysälle ja ilmaa 4bar niin pamahtaa kehät irti, sitte pultit auki ja kumi pois välistä.
ps. toi 265/25 ei kyllä mikään super matala ole..
ihan tavallisella rengaskoneella on väännetty 185/35 kumejakin..
noitten irroitusta varten on olemassa matalaprofiilisille renkaille koneitakin.
ja jos naarmuja pelkäät niin purkaminen on paras vaihtoehto silloin.
kapea rengas leveällä vanteella onkin helppo tapaus. Tämä kun on just toisinpäin, eli helvetin kova leveä rengas kapealla vanteella tiukasti.
Itse kun en ole vannetta kasannut, niin ei tiedä miten se on kiinni. Aika lujaa massaa on ainakin tiivisteenä kehien saumassa. Tiedä vaikka olis jotain liima välissäkin.
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostPaskapuhetta, varmasti saa painettua alas, ilman mitään väliin menemisiä.
Tästä vaan peltsikin tavallisella rengaskoneen lusikalla painamaan rengasta pois vanteelta ilman että vanteeseen osuu...
lipin reunasta maahan 35mm :think
Comment
-
-
Originally posted by Touniks View Postonnasko nuoralla?
Alkuun meinas vähän nieleskellä, mutta olihan niitten sitten pakko yrittää, kun mainostavat että ikinä ei ole yhtään settiä jäänyt laittamatta/purkamatta. 3 miestä oli tarvinut hommaan, mut eivät suostunut kertomaan miten se lopulta lähti... Kyllähän ammattilaiset kunnon vehkeillä tollaset saa hoidettua.
Comment
-
-
Originally posted by A.I View Postps. toi 265/25 ei kyllä mikään super matala ole..
Katsoppa tuota kuvaa, niin vieläkö oot samaa mieltä?
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostOn toi omaan silmään ainakin "kohtuu" matalan näkönen.
Jep, laskennallisesti piti olla 20mm matalampi mitä aikaisempi 255/30 setti, mutta olikin mittaamalla 32mm, että aika isoja heittoja noissa näköjään on. Olis kyllä saanu olla pikkasen korkeammat. Nyt pitäis saada autoakin 1-2cm alaspäin ja se taas vaatis säädettävän alustan
Comment
-
-
Tuo on jo se kuuluisa "erkkakierros vanteen ympäri" profiili.
Hyvä että onnistui ja ilman vaurioita.Volvo S80 D5
Golf IV Variant 02
BMW exlist: E34 520i M20B20 -88, E39 525iA -01, E36 320i Touring -95, E46 330i Touring -02, E46 316ti Compact -03, E34 540i Touring 6-gang 1994 #133/499, E39 520i Touring -02, E39 530d Touring m-sport -02, E36 318 cabrio -94, E21 315
Comment
-
Comment