Tätä ei varmaan löydy enään mistään, mutta paras auto mitä mulla on koskaan ollut ja luultavasti parempaa ei koskaan enään tule. Rek. AUK-111 sininen orkkis 325 bemari, ikävä ois kovasti. Mun eka pemari sniff...Toinen ois tämä mällätty e36 320/325Ci -92 SFS-445 riegerin korisarjalla ja hopeisena. Joku siitä multa täällä on kysellytkin mutta onkohan se saatu jo kuntoon? Entäs mun entinen musta 335? Tiedän että ostaja oli clubilaisia, mutta kehtaako tunnustaa Rek.no OYH-630
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
rekisteritunnuksen perusteella voi hakea tekstarilla tiedot missä entiset rassit liikkuu...
Niin, omalta osalta hain entistä 635CsiA:ta ja kilpi oli jo vaihtunut... näin auton vahingossa nokialla 10km päässä kotoa. Ei ollut vaikea tunnistaa edes 7 vuoden tauon jälkeen :|
Missähän menee nykyään ensimmäinen bemarini? Vuosimalliltaan tämä kaunokainen on -84, siis E30 ja 316. Oli itselläni ennen Touringia vuodet 99-03, erityistuntomerkkinä uskomaton kunto tuon ikäiselle! Perheeseen hankittu uutena vuonna -84, jonka jälkeen perhetutulla vähäisessä ajossa vuoteen -99 asti. Muuten laite oli maaliskuussa -03 myyntihetkellä täysin kuvan mukainen.
Rekisteritunnus HSR-777
Tampereelle myin, silloin tämä keski-ikäinen mies ainakin asui Pispalassa. Viimeinen näköhavainto itselläni Tampereella viime kesänä Pirkkalan ohittavalla tiellä.
Meikäläiseltä lipsahti tolppaan reilu pari vuotta sitten -85 alkup. 323i, TVR-323. Myin sen Lopelle ja ostaja kovasti ainakin uhosi laittavansa sen vielä kuntoon. Ihan uteliaisuudesta kiinnostaa jos joku on auton sen jälkeen tavannut?
Mites tämmönen E21 323i Musta,orkkis luukku, orkkis recarot, BBS Mahle vanteet, Alpina etusiipi. Rek. HMH-323. Myin jokunen vuosi sitten ja olen kyllä katunut myyntiä
Kontiomäellä :shock:
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment