Ai tämäkin myynnissä.. Nyt exo hereillä, tinkaat vähän ja haet käyttöautoksi
Niin ja tästäkin voin privalla kertoa lisää.. Kilometrit taulussa ja kaikki toimi kun minulta lähti.
Mun entinen, itse ostin auton aikoinaan 199tkm ajettuna.. mun aikana vaihdettiin aidot M5 peilit, M5 etupuskurin verkko, uudet ajovalot.. auto maalattiin melkein kokonaan yli.. itse myin auton muistaakseni 250tkm ajettuna.. mun jälkeinen omistaja laitatti karalan ohjelman ja ajoi mittariin 300tkm rikki, että ainakin mittarilukema pitää varmasti kutinsa!
Mitään individuaalia tuossa ei ole, muuta kuin mun laittamat kynnys- ja sisälistat..
Mun entinen, itse ostin auton aikoinaan 199tkm ajettuna.. mun aikana vaihdettiin aidot M5 peilit, M5 etupuskurin verkko, uudet ajovalot.. auto maalattiin melkein kokonaan yli.. itse myin auton muistaakseni 250tkm ajettuna.. mun jälkeinen omistaja laitatti karalan ohjelman ja ajoi mittariin 300tkm rikki, että ainakin mittarilukema pitää varmasti kutinsa!
Mitään individuaalia tuossa ei ole, muuta kuin mun laittamat kynnys- ja sisälistat..
Olitko mitään suurempia "remppoja" tehnyt autolle sinun omistuksen aikana?
Eka on konevikainen (ja toinenkin pölläyttelee), mutta siis 2400-9800e 1997-2000 mallisissa. Hiukan on ollut mielessä - jos saan pyörän vielä syksyllä myytyä - josko alentaisi vaatimuksia seuraavan auton suhteen jos se on E39 BMW. Hyviä alle 200tkm ajettuja 530 tai 540 malleja, mielellään manuaalina ja näillä kilsoilla ehdottomasti bensakoneella, kun ei ihan kauheasti ole myynnissä. Etenkään farkkuina.
Jos vähän kilsoista antaa periksi vielä niin läheltä löytyisi halvalla tällainen: http://www.nettiauto.com/bmw/523/4822148
Seuraava vaihtoehto olisikin sitten tuo aiemmin linkittämäni yksilö, joka on kyllä ilmoituksen ja kuvien perusteella huomattavasti paremmassa kunnossa. Toisaalta 3100e:lla jo vähän huoltaakin. :think
Ai tämäkin myynnissä.. Nyt exo hereillä, tinkaat vähän ja haet käyttöautoksi
Niin ja tästäkin voin privalla kertoa lisää.. Kilometrit taulussa ja kaikki toimi kun minulta lähti.
OT: Mitä virityksiä tuossa alpinan konehuoneen oikeassa laidassa valojen takana on? Lisäxenonit taitaa ainakin olla, mikä tuo musta boksi on? Lisälämmitinkö?
OT: Mitä virityksiä tuossa alpinan konehuoneen oikeassa laidassa valojen takana on? Lisäxenonit taitaa ainakin olla, mikä tuo musta boksi on? Lisälämmitinkö?
Ai tämäkin myynnissä.. Nyt exo hereillä, tinkaat vähän ja haet käyttöautoksi
Niin ja tästäkin voin privalla kertoa lisää.. Kilometrit taulussa ja kaikki toimi kun minulta lähti.
Nuo ne vaan kallistuu, kun ikää tuloo. Bensaa tekis taas mieli...
Tarkkennetaanpa hiukan asiaa. Katselit autoa n.30 minuuttia joka ikisestä kulmasta minun "ohjeistuksella", jossa kerroin kaikki ne pienet kosmeettiset virheet, ja vielä alle 30cm:n etäisyydeltä.
Lakkahalkeamat V pilarin pellissä joista suurin on pikkurillin kynnen kokoinen. Niitäkin todellisuudessa vain muutama. APPELSIINIPINTAA? Tulisitko näyttämään ne minullekin, vai oliko hatusta vedetty?
MUOVIpuskurissa olevat naarmut luulisi olevan aika pieni ongelma verrattuna pellissä oleviin kittiviritelmiin mitä löytyy joka toisesta e30:stä. Tai alkavat pintaruosteet.
Kun katselit autoani, taisit verrata sitä liikaa omaasi. Mikä onkin 10 vuotta uudempi auto. Lisäyksenä pesin auton ennen työpaikalta lähtiessäni ammattivälineillä, joten näit auton juuri sellaisenaan kun se oli mitään piilottelematta.
On harmillista, että pillastuit ja tulit tänne värittelemään asioita. Johtuuko tämä kenties siitä, että en hyväksynyt 5000€ välirahaa ÖLJYVUOTOISESTA yksilöstä? Vai koitko liian ison kolauksen, että autosi arvo ei todellisuudessa ole yli 10t euroa. Varsinkaan ilman vanteita?
ps. 22 vuotta vanha auto, ja maalipinta on paremman näköinen kuin sinun "juuri myllytetty" peli.
Ensinnäkin, lähestyessäni autoa ilmoitit että "oikeastaampa ainut kosmeettinen vika on oikean puoleisessa takakaaressa" jonka näytitkin sormella. Tästä eteenpäin sai kyllä itse osoittaa ne priimat kohdat vähemmän priimaksi.
Lisäksi puhelimessa ja paikanpäällä hehkutit autoa "suomen ja saksan priimakuntoisimpien joukkoon".
Maalin alla muhivaa ruostetta sinulla oli ainakin konepellissä ja kaaressa. A-Pilarin ja lokarin kulmassa ruostetta ja tuulilasin alta alkavaa. Vänkärin lokari asennettu päin helvettiä.
Muovipuskurissa olevat naarmut olisi pientä jos ne menisi myllyttämällä mutta nuo vaativat kovempi pohjatöitä ja uudet maalit.
Maalit oli lohjennut todella monesta paikasta, epäilyttää vaan miksi. Metalli alla ei tee moista mutta lämpölaajetessaan kitti tekee...
Minun tarkoituksena ei ole millään tavalla dissata ja mollata muita ihmisiä ja autoja. Kerron vain asian kuin ne on. Jos sinä huutelet pitkin nettiä ja puhelimia että sinun autosi on oikeasti hyvä niin HERÄÄ NYT! En vertaa sitä omaani vaan mielikuvaan "priimasta e30:stä". Tämä on todella kaukana siitä, vaikka onkin ihan nätti peli.
Ps. minun venttiilikopan tiivisteen vaihto on hieman halvempi, nopeampi ja kivuttomampi korjaus kuin sinun autosi saattaminen priimakuntoon.
Jos sinulle jäi sellainen kuva että olen täälä loukkaamassa sinua henkilökohtaisesti niin näin ei todellakaan ole. Mikäli asiasta haluat vielä keskustella niin soita minulle ettei jää mitään hampaankoloon.
Tuolta "koirankopista" tulee robotin avustamana pyörätuoli suoraan kuskinoven eteen, että kuski pääsee sitten hyppäämään ja jatkamaan matkaansa sillä eteenpäin.
Olitko mitään suurempia "remppoja" tehnyt autolle sinun omistuksen aikana?
Öljyjen vaihdon lisäksi kaikki jarrut uusittiin, iskareiksi vaihtui konin FSD + K.A.W. madallusjouset, alustan niveliä ja puslia.. uusi uv-tuulilasi 50% kalvolla ja muutenkin kaikki lasit kalvotettiin.. vanteina toimi välillä 20" tsw:eet ja välillä 19" Rial Daytona Racet.. kirjotan jos tulee vielä jotakin mieleen..
Comment