Kyseinen yksilö on ympäröity "muutamalla hiiren kokoisella naarmulla". Koko etupuskuri kulmasta kulmaan, molemmat takapuskurin kulmat, takakaaret, konepellin reuna. Vanteet ympäriinsä kanttarinaarmuilla. Lisäksi maalipinta/lakka haljennut lukemattomista kohdista. Appelsiiniä löytyi myös enempi kun multa sormia.
Kaikki tämä viidessä minuutissa pimeällä parkkipaikalla, kännykän valossa. Mitähän olisi kunnon pesun jälkeen hallissa katsottuna...
http://www.nettiauto.com/bmw/540/5047680 kaiffarin entinen 540 M-tech. On muuten hieno ilmestys livenä Tämä taitaa olla konsumiehelläki ollut joskus? ja Virroilla vuonna 2010.
Kyseinen yksilö on ympäröity "muutamalla hiiren kokoisella naarmulla". Koko etupuskuri kulmasta kulmaan, molemmat takapuskurin kulmat, takakaaret, konepellin reuna. Vanteet ympäriinsä kanttarinaarmuilla. Lisäksi maalipinta/lakka haljennut lukemattomista kohdista. Appelsiiniä löytyi myös enempi kun multa sormia.
Kaikki tämä viidessä minuutissa pimeällä parkkipaikalla, kännykän valossa. Mitähän olisi kunnon pesun jälkeen hallissa katsottuna...
Mutta onneksi pyynti on kuitenkin tähän nähden kohtuullinen
http://www.nettiauto.com/bmw/540/5047680 kaiffarin entinen 540 M-tech. On muuten hieno ilmestys livenä Tämä taitaa olla konsumiehelläki ollut joskus? ja Virroilla vuonna 2010.
Kyseinen yksilö on ympäröity "muutamalla hiiren kokoisella naarmulla". Koko etupuskuri kulmasta kulmaan, molemmat takapuskurin kulmat, takakaaret, konepellin reuna. Vanteet ympäriinsä kanttarinaarmuilla. Lisäksi maalipinta/lakka haljennut lukemattomista kohdista. Appelsiiniä löytyi myös enempi kun multa sormia.
Kaikki tämä viidessä minuutissa pimeällä parkkipaikalla, kännykän valossa. Mitähän olisi kunnon pesun jälkeen hallissa katsottuna...
Vaikka olisi missä kunnossa tahansa, niin silti 10k€ E30:stä (poislukien M3), ei ikipäivänä! Samalla rahalla saa jo vaikka priiman E34 M5:n, joka on ihan eri päivän tuote vrt. tuollaiseen ajan patinoimaan E30:iin, missä keulilla säklättää talvisodan aikainen M20. Puolet ku tiputtaa hintapyyntiä, niin siinäkin alkaa eurot olemaan tiukassa.
Vaikka olisi missä kunnossa tahansa, niin silti 10k€ E30:stä (poislukien M3), ei ikipäivänä! Samalla rahalla saa jo vaikka priiman E34 M5:n, joka on ihan eri päivän tuote vrt. tuollaiseen ajan patinoimaan E30:iin, missä keulilla säklättää talvisodan aikainen M20. Puolet ku tiputtaa hintapyyntiä, niin siinäkin alkaa eurot olemaan tiukassa.
Harrastevehkeitä kummatkin ja priimat E30 on harvassa niin enpä menisi noin jyrkkää erottelua tekemään noiden kahden välillä
Kyseinen auto ei tainnut ihan pyyntihinnan arvoisessa kunnossa olla mutta kyllähän hyvistä 325i M-tech2:sta joutuu jo kohtalaisen kasan euroja köyhtymään..
Harrastevehkeitä kummatkin ja priimat E30 on harvassa niin enpä menisi noin jyrkkää erottelua tekemään noiden kahden välillä
Kyseinen auto ei tainnut ihan pyyntihinnan arvoisessa kunnossa olla mutta kyllähän hyvistä 325i M-tech2:sta joutuu jo kohtalaisen kasan euroja köyhtymään..
Ennemmin tuo kuin joku nettiauton väsynyt 10ke E34M5
Kuka osaa sitten noillekkin laskea painoarvoa. Jostain alkuperäisestä M-tech cäbistä ymmärrän vielä jonkun 8 tai jopa 10k€ pyynnin, mutta en kovakattoisesta. Kovakattoisesta hyvä yksilö oikeasti välille 6-8k€, mutta ei missään nimessä 10k€. Varsinkaan jos maalipinta siinä kunnossa mitä Maniver tossa sano. Kovasti se vihreä E34 M5 champagne ledereillä poltteli itteä eikä hintaa ollut edes 10k€:tä. Helposti sitä käy vaan vertaamaan, mitä vastaavaa harrastepeliä samalla rahalla saisi.
Kuka osaa sitten noillekkin laskea painoarvoa. Jostain alkuperäisestä M-tech cäbistä ymmärrän vielä jonkun 8 tai jopa 10k€ pyynnin, mutta en kovakattoisesta. Kovakattoisesta hyvä yksilö oikeasti välille 6-8k€, mutta ei missään nimessä 10k€. Varsinkaan jos maalipinta siinä kunnossa mitä Maniver tossa sano. Kovasti se vihreä E34 M5 champagne ledereillä poltteli itteä eikä hintaa ollut edes 10k€:tä. Helposti sitä käy vaan vertaamaan, mitä vastaavaa harrastepeliä samalla rahalla saisi.
No niin no. Sanotaanko että hyvät ja keräilykuntoiset yksilöt maksaa kummassakin tapauksessa paljon ja loppuunpoljetut kiertopalkinnot ovat harvoin pyyntihintansa arvoisia Ja molemmissa tapauksissa kunnossa olevien yksilöiden hinnat ovat pikkuhiljaa nousussa.
No niin no. Sanotaanko että hyvät ja keräilykuntoiset yksilöt maksaa kummassakin tapauksessa paljon ja loppuunpoljetut kiertopalkinnot ovat harvoin pyyntihintansa arvoisia Ja molemmissa tapauksissa kunnossa olevien yksilöiden hinnat ovat pikkuhiljaa nousussa.
Comment