Originally posted by Heksula
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mini Cooper S ja muut "hot hatch" tehokkaat pikkukinnerit.
Collapse
X
-
Tuommonen sigun mukainen laite on meillä ollut perheessä n. 2.5 vuotta. Ei ainuttakaan vikaa, vaan öljyt vaihtanu kerran. Kivastihan se lähtee tolla jcw paketilla. Ahdashan se on, mutta vaimo tolla enimmäkseen ajelee töihin. Keskikulutus on meillä ollut aina alle 8 l/100 km.Last edited by Fabsu; 07-08-2012, 22:19.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by Heksula View PostSen verran vedän takaisin päin tätä että aion käydä ajamassa RX-8:sin. Omalla tavallaan noi takaovet voi olla kätevätkin kun noita 3 ja 4 wee muksuja aina välillä haen päiväkodista.. Edelleen kyllä valmistusmaa ja ulkonäk hiukan tökkii.
Katsoppa mikä minulla oli myynnissä muutama viikko sitten, en ainakaan itse näe kuin hienon sinisen sportin, rumaa en tuosta saa tekemälläkään:think oikea sana olisi nykytrendien mukaan "seksikäs ja valmistusmaata ei uskalla haukkua jos osaa valita oikean mallin
Muksuthan menee loistavasti takapenkille,aikuisellekin on tilaa istua mutta meno hieman hankalaa, penkkiin ns istuu syvälle niin mahtuu noin 177cm jamppa olemaan. sen verta että lämpöisellä koneella starttaaminen voi kestää joskus noin 10sek, mutta tämä vika korjaantuu tehokkaammalla startilla, toinen vikakohde on noin 70-100tkm on puolat, muuten normaali huolloilla mennään ja muistaa katsoa joka toisella tankkauksella öljynpinnan,
toi wankeli saattaa maistella nopeassa ajossa paljonkin öljyä joka on normaalia. minulle voi myös soittaa niin sepustan kyllä lisää.Last edited by Kanerv4; 07-08-2012, 23:41.
Comment
-
-
Originally posted by Fabsu View PostTuommonen sigun mukainen laite on meillä ollut perheessä n. 2.5 vuotta. Ei ainuttakaan vikaa, vaan öljyt vaihtanu kerran. Kivastihan se lähtee tolla jcw paketilla. Ahdashan se on, mutta vaimo tolla enimmäkseen ajelee töihin. Keskikulutus on meillä ollut aina alle 8 l/100 km.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by Kanerv4 View Posthttp://www.nettiauto.com/mazda/rx-8/4965910
Katsoppa mikä minulla oli myynnissä muutama viikko sitten, en ainakaan itse näe kuin hienon sinisen sportin, rumaa en tuosta saa tekemälläkään:think oikea sana olisi nykytrendien mukaan "seksikäs ja valmistusmaata ei uskalla haukkua jos osaa valita oikean mallin
Muksuthan menee loistavasti takapenkille,aikuisellekin on tilaa istua mutta meno hieman hankalaa, penkkiin ns istuu syvälle niin mahtuu noin 177cm jamppa olemaan. sen verta että lämpöisellä koneella starttaaminen voi kestää joskus noin 10sek, mutta tämä vika korjaantuu tehokkaammalla startilla, toinen vikakohde on noin 70-100tkm on puolat, muuten normaali huolloilla mennään ja muistaa katsoa joka toisella tankkauksella öljynpinnan,
toi wankeli saattaa maistella nopeassa ajossa paljonkin öljyä joka on normaalia. minulle voi myös soittaa niin sepustan kyllä lisää.Vain vieraita merkkejä ja mopoja tällä hetkellä
Comment
-
-
Originally posted by Kanerv4 View Posthttp://www.nettiauto.com/mazda/rx-8/4965910
toi wankeli saattaa maistella nopeassa ajossa paljonkin öljyä joka on normaalia. minulle voi myös soittaa niin sepustan kyllä lisää.2020 G20 320i xdrive
Comment
-
-
Originally posted by Heksula View PostOn se vaan aika pikatchu muotoilua, sekä sisältä että päältä. Enemmän mua huolettaa huollot ja osat. Bmw/mini linjalla noihin on aika hyvä optio sekä osiin että tekijöihin. Ite kun en jaksa tehdä noille oikeen mitään enää nykyään. Enkä kyllä ala rahallakaan huollattamaan sen varsinaisessa merkityksessä.
ainakin seatti tuntuu olevan kysytty, 1.8T koneella ja viri potenttiaaliakin on
tuossa moottorissa paljon.
Toi seatti ainakin yllätti itseni ainakin helppoudellaan, alustasarja on oikeastaan ainoa mitä siihen vaihtaisin jos oikein kovaa kovaa pitäisi ajella.
Comment
-
-
Ehdottomasti Mini eikä mitään virveleitä. Mahdollisimman varusteltu ja vähän ajettu, niin saat helvetin hauskan, ja aika vähävammasen auton.
Mulle vastaantulleita "tyyppivikija" eli enemmän ku yhdessä törmänny.
-Ohjaustehistimen pumppu vinkuu ensin, ja lopulta lakkaa toimimasta. Uus 750e, tai puhdistaa vanhan ennenku hajoaa. Parin tunnin työ ja taas menee pitkät tovit.
-vaihevaijerit jäätyy talvella. Uudet useamman satasen, eikä auta mikään.
-Pyyhkijämoottori, putsaamalla som ny.
-Mittaaristossa palaa airbag valo, mittaristovika.$$
-Pakoputket on aivan paskoja, jcw on vissiin rst, mutta paskarautaiset kiinnityspannat, ja tippuu pöntöt niistäkin.Tarvikeputkea en omaan laittais,enkä orkkistakaan. Jostain kaivaisin rst mallisen ja tekisin kiinnityspannat myös jalometallista.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Kohta olis tarjolla työkaverilla edullisesti Cooper S, mistä on kone kalustettu uusiksi ja muutenkin tyyppiviat korjattuna. On muuten h*lvetin kalliita koneen osat nuihin, kun pelkät kiertokangenlaakerit 300e! Minä en kyllä kovin vähä vikaiseksi ja kestäväksi menis haukkumaan, jos reiluun 100tkm on ihan loppu ja näitä on nyt tullut tässä parin viikon sisään jo kaksi vastaavaa tapausta tutuksi
Comment
-
-
Originally posted by Hannu_H View PostKohta olis tarjolla työkaverilla edullisesti Cooper S, mistä on kone kalustettu uusiksi ja muutenkin tyyppiviat korjattuna. On muuten h*lvetin kalliita koneen osat nuihin, kun pelkät kiertokangenlaakerit 300e! Minä en kyllä kovin vähä vikaiseksi ja kestäväksi menis haukkumaan, jos reiluun 100tkm on ihan loppu ja näitä on nyt tullut tässä parin viikon sisään jo kaksi vastaavaa tapausta tutuksi
Pitääkö näissä olla MF -ratti jos on cruise?Last edited by Heksula; 08-08-2012, 17:49.2020 G20 320i xdrive
Comment
-
-
Itse en ole Miniä omistanut, mutta jonkin verran ajanut ja sivusta päässyt seuraamaan.
Vierestä katsoen:
- Minit menee Autocrossia kyllä tajuttoman kovaa!
- Työkaverilla oli aikanaan '07 Cooper S, ja se oli kyllä pajalla käyntiongelmien takia niin älyttömän paljon että meni ostohalut. Vaihtelivat siitä imusarjaa moneen kertaan, rassasivat jakopäätä ynnä muuta arpomista varmaan kymmenen kertaa. Loppujen lopuksi niitä ei saatu kuntoon ollenkaan, ja kaveri möi auton kun takuun loppu alkoi häämöttää.
- Makuasia: auto on ulkopäin tosi nätti, mutta sisältä muotoilu ei ole kyllä ollenkaan minun makuuni. Katkaisijat, mittaristo, muovilaatu, yäk!Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by Kanerv4 View PostNo hemmetti , käy nyt kokeilemassa jos on mahdollisuus. Ot: jos nyt vielä heitetään soppaa myllyyn niin miten olis joku polo gti tai seat ibiza fr.
ainakin seatti tuntuu olevan kysytty, 1.8T koneella ja viri potenttiaaliakin on
tuossa moottorissa paljon.
Toi seatti ainakin yllätti itseni ainakin helppoudellaan, alustasarja on oikeastaan ainoa mitä siihen vaihtaisin jos oikein kovaa kovaa pitäisi ajella.
Sisustahan toki on ihan mukavan näköinen ja ainakin etupenkit sopivat tarkoitukseen. Muutenkin laatu sellaista hyvää saksalaista perustasoa.Last edited by Pazi88; 08-08-2012, 19:23.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostItse en ole Miniä omistanut, mutta jonkin verran ajanut ja sivusta päässyt seuraamaan.
Vierestä katsoen:
- Minit menee Autocrossia kyllä tajuttoman kovaa!
- Työkaverilla oli aikanaan '07 Cooper S, ja se oli kyllä pajalla käyntiongelmien takia niin älyttömän paljon että meni ostohalut. Vaihtelivat siitä imusarjaa moneen kertaan, rassasivat jakopäätä ynnä muuta arpomista varmaan kymmenen kertaa. Loppujen lopuksi niitä ei saatu kuntoon ollenkaan, ja kaveri möi auton kun takuun loppu alkoi häämöttää.
- Makuasia: auto on ulkopäin tosi nätti, mutta sisältä muotoilu ei ole kyllä ollenkaan minun makuuni. Katkaisijat, mittaristo, muovilaatu, yäk!
Noi vaginalaiset ei kiinnosta pätkääkään, pelkkiä vikoja ja ongelmia. Muutenkin nuo menee kastiin teinirassit, ei aikuisille edes lapsellisille aikuisille..Last edited by Heksula; 08-08-2012, 20:33.2020 G20 320i xdrive
Comment
-
Comment