Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auton törkeä käsittely EPDM:n asennuksessa!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kiimaremmi
    Hullu Kissamies
    • Jul 2007
    • 6943
    • Rovaniemi

    #46
    Hieno asenne. Taidanpa kiertää myyntiilmotuksetki kaukaa
    e30 325i Cabrio -88 Ibi Love
    Volkswagen Golf IV 1,9 Tdi -04

    Comment

    • wta
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2008
      • 641
      • ------

      #47
      Mulle on jo lapsena opetettu, että jos jotain rikkoo niin se pitää korjata/korvata. Miksi tämä tuntuu olevan niin vaikea käsittää?

      Comment

      • snoub
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2006
        • 220
        • Oulu

        #48
        Viehän jollekkin suomalaiselle ja osaavalle pajalle laitettavaksi auto kuntoon ja lasku tuolle "yrittäjälle" kouraan. Eihän tuollaista perseilyä nyt tarvi katsella, suomessa on kuitenkin kuluttajansuojalait voimassa joten vois koittaa täällä toimia niiden sääntöjen puitteissa mitä on, jos on aivan pakko tänne tulla räveltämään.
        BMW G20 330e M-Sport Dravit Grey metallic Individual
        BMW F15 X5 30d M-Sport Mineralweiss metallic Semivoll
        BMW E21 315 Alpinweiß Originell zustand

        Ex.
        BMW E90 335dA M-Sport 2011 Saphirschwarz Vollaustattung
        BMW E39 530dA M-Sport Topasblau Touring, BMW E39 530dA M-Sport Touring Estorilblau Individual , BMW E46 330d M-Sport II Topasblau, BMW E36 328iA M-Sport Daytonaviolet Individual, BMW E39 528i M fahrwerke Cosmosschwarz, BMW E36 328i M-Sport Cosmosschwarz

        Comment

        • Kamikaze
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2003
          • 298
          • Mänttä-Vilppula

          #49
          Originally posted by peto2 View Post
          mitä täällä olen lukenut niin ihan sen kuvan olen saanut että ko. herran kanssa takuuasioiden hoitaminen ei ole ihan helpoimmasta päästä. :think
          Juuri näin, kun asenne alusta asti on se, että hänen myymissään ledeissä ei yksinkertaisesti voi olla mitään vikaa, että asiakas valehtelee. Näin ainakin minun tapauksessani kävi. Lisäksi lähettämänsä sähköpostit oli höystetty muka hauskoilla heitoilla tyyliin "mitä kalliimpi auto sen kitsaampi omistaja, on sanonta jonka juuri äsken keksin". Asiakasta kohtaan hivenen omituista huumoria, jonka joku saattaisi ottaa kettuiluna.
          BMW 530d xDrive Luxury F10 LCI -14 Sapphire Black
          Toyota MR2 2.0 GTi -93

          Comment

          • väiski525
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2010
            • 2572
            • Vantaa

            #50
            itse ostin aikoinaan e46:n umpiohin adapterit xenoneille tuolta, ja niiden lisäksi kaksi sarjaa itse xenoneita, ja ne kalleimmat jotka olivat päälle 100e / sarja.

            itse adapterit maksoivat hurjat 14e muistaakseni, ja kun ne sain käteeni niin huomasin että molemmat ovat vähän hajalla, otin niistä kuvat ja pistin mailia kyseiselle herralle.

            aluksi vaikutti menevän hyvin, kunnes sitten alkoi juuri tämä miehen omalaatuinen huumori kukoistamaan ja mutkia matkaan.

            lähetti minulle sitten yhden adapterin takuuna, mutta mitä helvettiä mä sillä yhdellä vain tekisin kun molemmat oli hajalla. pistin taas mailia ja kysyin että voisinko saada sen toisenkin EHJÄN adapterin kun sellaiset olen tilannut..

            pitkän vääntelyn jälkeen menetin hermoni kyseiseen puljuun, jos ei ole varaa 14e osia korvata uusilla ehjillä (varsinkaan kun tilasin sentään samalla 250e edestä xenon-sarjat) että saisi asiakkaan tyytyväiseksi niin pitäköön ledinsä, tilasin adapterit sitten muualta jotta sain autoon xenonit kiinni.

            jatkossa tilaan kyllä ledit ja xenonit muualta kun tästä lafkasta.

            yksittäisen tapauksen ymmärtää jokainen, mutta tältäkin foorumilta voi lukea varmasti kymmeniä ongelmatapauksia kyseisen puljun kanssa niin pitäisikö herralle ostaa joululahjaksi peili, johon voi sitten kurkkia välillä.

            kiitos ja näkemiin, meen ostamaan popcornia -->
            - F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22

            - MB s205 220cdi -15
            - Volvo s80 2.5t -07
            - mb s211 280cdi -08
            - e46 320i -03
            - e36 323i M-Sport tori-coupe -97
            - e46 320d Individual "m-sport" -04
            - e39 525i -01

            Comment

            • VonSinner
              Banned
              • Apr 2012
              • 818
              • Estonia - Таллин

              #51
              Originally posted by EPDM View Post
              Kyllä tämä on viihdettä, parempaa ei Dallastakaan pystyy tarjota Kiristystä, musta maalausta jne. Toki se mikä ihmiset miettii minusta on ihan sama minulle.

              Joten pahoittelen eten ruve mihin joopas/epäs keskustelluun, kun en oikein jaksa lukea enään kaverin valituksia emailinä eikä tääläkään.
              Kuka on kiristänyt ja mustamaalannut? Auton omistaja tuli kertomaan että minkälaista palvelua on sulta saanut joten onko se mustamaalausta jos palvelu on suorastaan paskaa? Sun kanssa puhelimessa asioiminenkin on hankalaa mutta onneksi et ole Suomen ainut joka myy noita Xenon valoja ja ledejä.



              Originally posted by EPDM View Post
              uusi mallinen ledi sarja saapuu ens viikolla ei ole mitään tehtävissä. Jos asiakas haluaa itse "korjauttaa" tilanne jossakin muualla niin se on hänen oikeus. En toki sitä alla rahallisesti korvata sitä millään lailla. Olisin toki haluannut kokeilla uusien ledien toimintaa kun olis yllätys ettei nykyiset toimineet. Facelift e65/e66 mallissa on ihan eri tässä valojen suhteessa kun pre facelift malli mitkä on ollut pajassa ennen.
              Se että joku lista ei istunnut täydelisesti on osittain totta en saannut sen työ kiireessä istumaan kunnolla, puskuri on sen verran ohutta materiaalia että ei oikein uskallanut painaa enemmän.
              Otahan huomioon myös se että asiakkaalla on viallinen auto jota todennäköisesti tarvitaan joka päivä. Sulla myös velvollisuus korvata auton korjaamisen kulut koska sä sen auton rikoit. Jollet hyvällä niin sitten pahalla, kyllä ne rahat tulee sitten vaikka oikeuden kautta korkojen kera

              Originally posted by EPDM View Post
              liitteessä on hänen lähettämä kuva "törkeästä" jäljestä. Voitte päättää itse miten vakavasta tilanteesta on kyse.

              Kertoiko hän että sai oma autoni käyttöön sen päiväksi ja sitä 50-60km ei veloitettu mitään? Aivan törkeä...
              Jälki on jälki, sun kirjoitusten perusteella sua ei itseäsi ainakaan haittaisi jos mä sun E31 tai Lemmareihin tekisin asentaessa jäljet. Sehän on vaan paskaa laatua ja sitten sä olisit täällä vinkumassa huonosta palvelusta.

              Comment

              • heiskate
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2009
                • 424
                • Tammela

                #52
                Kato laitoit ihan omasta aloitteesta yhden kuvan. Hyvä kun en itse ole vielä saanut laitettua. Tämähän on tietty vain yksi, jolla yritin osoittaa, että homma ei ole ns. Mennyt putkeen.

                Muitakin löytyy ja ne ei todellakaan tee tilannetta yhtään paremmaksi. Lisäksi xenonien korkeussäädön toimimattomuus jne. No selvitin sen itse, olit unohtanut liittää johdot asennuksen yhteydessä. Onhan se kiva, että saa kotona itse korjailla asennukses jälkiä

                Comment

                • enins
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2009
                  • 513
                  • Rauma

                  #53
                  Originally posted by Kamikaze View Post
                  Juuri näin, kun asenne alusta asti on se, että hänen myymissään ledeissä ei yksinkertaisesti voi olla mitään vikaa, että asiakas valehtelee. Näin ainakin minun tapauksessani kävi. Lisäksi lähettämänsä sähköpostit oli höystetty muka hauskoilla heitoilla tyyliin "mitä kalliimpi auto sen kitsaampi omistaja, on sanonta jonka juuri äsken keksin". Asiakasta kohtaan hivenen omituista huumoria, jonka joku saattaisi ottaa kettuiluna.
                  Meinasin olla tästä vaiti, kun on vain 50 eken kysymys, mutta Kamikazen kommentin vuoksi laitanpa omankin kokemukseni.
                  Tilasin pari vuotta sitten bemmiin ledit eteen. Sittenpä ei pariin viikkoon kuunneltu autossa kuin pääkanavia , onneksi toinen ledi meni pimeäksi . Herra oli tästä tosiaan sitä mieltä, ettei niin voi tapahtua . Lähetin siis molemmat ledit (jotta tulisi samansävyiset tilalle) hänen tutkittavakseen. Sama paketti tuli takaisin yhdellä uudella ledillä, ilman mitään saatetta. Ledit paikoilleen ja samantein pois, oli senverta suuri väriero.

                  P.S. 1
                  Tämä oli minun ensimmäinen ja viimeinen kauppani kyseisen puljun kanssa.
                  P.S. 2
                  Tuollahan nuo ledit taitavat edelleen olla hyllyn täytteenä, jos joku haluaa hakea pois.
                  Autokalusto: 320d f30

                  Comment

                  • wta
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2008
                    • 641
                    • ------

                    #54
                    Originally posted by EPDM View Post
                    Kyllä tämä on viihdettä, parempaa ei Dallastakaan pystyy tarjota Kiristystä, musta maalausta jne. Toki se mikä ihmiset miettii minusta on ihan sama minulle.

                    Joten pahoittelen eten ruve mihin joopas/epäs keskustelluun, kun en oikein jaksa lukea enään kaverin valituksia emailinä eikä tääläkään.

                    Kunnes uusi mallinen ledi sarja saapuu ens viikolla ei ole mitään tehtävissä. Jos asiakas haluaa itse "korjauttaa" tilanne jossakin muualla niin se on hänen oikeus. En toki sitä alla rahallisesti korvata sitä millään lailla. Olisin toki haluannut kokeilla uusien ledien toimintaa kun olis yllätys ettei nykyiset toimineet. Facelift e65/e66 mallissa on ihan eri tässä valojen suhteessa kun pre facelift malli mitkä on ollut pajassa ennen.
                    Se että joku lista ei istunnut täydelisesti on osittain totta en saannut sen työ kiireessä istumaan kunnolla, puskuri on sen verran ohutta materiaalia että ei oikein uskallanut painaa enemmän.

                    Tässä liitteessä on hänen lähettämä kuva "törkeästä" jäljestä. Voitte päättää itse miten vakavasta tilanteesta on kyse.

                    Kertoiko hän että sai oma autoni käyttöön sen päiväksi ja sitä 50-60km ei veloitettu mitään? Aivan törkeä...
                    Voisitko nyt kuitenkin kertoa perustelut miksi et ole halukas korjaamaan näitä aiheuttamiasi jälkiä?

                    Comment

                    • JVI_5
                      Bimmer Rookie
                      • Jun 2010
                      • 80
                      • .

                      #55
                      Harmillista luettavaa. Itselläni kyseisestä liikkeestä tähän mennessä vain positiivisia kokemuksia. Tilaamani LEDit on lähetetty nopeasti ja sähköpostitiedusteluihini on vastattu täysin asiallisesti. Tilaamani parkkivalopolttimon viallinen liitin (tomi ensimmäiset 100 km) myös vaihtui rivakasti toimivaan pyynnöstä.

                      Toivottavasti saat auton nopeasti kuntoon. Ja laitahan kuvia lisää, jos niitä koneelta löytyy.

                      Comment

                      • heiskate
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2009
                        • 424
                        • Tammela

                        #56
                        Siis täytyy kyllä ihmetellä, että oli mistä tahansa autosta kyse, niin siinä pitäisi sietää tuollaisia asennuksen jälkiä, eikä pelkästään sietää vaan MAKSAA niistä. Ja firman mielestä tää on vain Dallasta

                        Itse yritetään sitten kotona korjailla jälkiä.

                        Ja vieläkin kaiken jälkeen sanon, että Superchipsin ohjelma on kyllä loistava, jollei se ole aiheuttanut tuolla toisessa threadissä ilmenneitä ongelmia, niin siihen olen todella tyytyväinen.

                        Täytyisi vissiin postata kaverille lisää kuvia asennuksen jäljistä, kun saa kuvat tänne paremmin näkyville. Mutta siis oikeasti en usko, että kukaan katselisi niitä omassa autossaan. Ja olen kuitenkin panostanut autoon päälle 30 000,- niin en todellakaan halua nähdä siinä niitä jälkiä mitä siinä nyt on ja vielä maksaa niistä.

                        Comment

                        • heiskate
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2009
                          • 424
                          • Tammela

                          #57
                          Mun puolesta puolustuksella on ihan sana vapaa. Itse voin sanoa esim. sen, että sijaisautosta ei tarvinnut mitään maksaa, tosin eipä sille alun perinkään mitään hintaa sanonnut, oletti kai että homma nopeasti ohi ja ei väliä jos oma auto sillä aikaa muualla.

                          Siitäkin ihan valmis olisin käytännön mukaisen maksun maksamaan, mutta ikinä en tule maksamaan siitä, että autoa telotaan.

                          En nyt silläkään haluaisi pullistella, että seiska kyseessä, mutta mitä onkaan yhtään edullisempien autojen käsittely?





                          Originally posted by Samppae39 View Post
                          Ja tämmöset keskustelut vielä kärjistää tilannetta, kun yksipuolisesti haukutaan ilman puolustuksen puheenvuoroa.

                          Comment

                          • Jube
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2005
                            • 9636
                            • ...

                            #58
                            Ei taida kaverilla businessvaistoa haitaksi asti olla tai sitten on pörssissä lujasti painetta kun antaa tällaisten oikeasti muutamalla satasella korvattavien juttujen tulla kaikkien tietoon, mutta hyvä näin niin tietävät muut äänestää jaloillaan
                            Kyllä itse korjailisin kaikessa hiljaisuudessa nöyrästi kuntoon, kuten joku jo mainitsikin niin tuskin kaveri itsekkään sanoisi kyseisen jäljen ilmaantuessa hänen CSI:hinsä että voivoi, ei voi mitään!
                            Originally posted by Samppae39 View Post
                            Ja tämmöset keskustelut vielä kärjistää tilannetta, kun yksipuolisesti haukutaan ilman puolustuksen puheenvuoroa.
                            Mutta sehän ei ole asianomistajan vika jos puolustuksella ei ole asiallista sanottavaa tapahtuneeseen vaikka tilaisuutta on tarjottu moneen kertaan :think
                            Last edited by Jube; 17-11-2012, 15:49.
                            Näillä mennään:
                            Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
                            BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
                            BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
                            BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
                            MB c124 230CE -90 "Badboy"
                            MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

                            Comment

                            • heiskate
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2009
                              • 424
                              • Tammela

                              #59
                              Onhan sitä kaikkea kohdalle osunut, mutta ensimmäinen kerta, kun joutuu tällaisen jutun nostamaan.

                              Keväälle suunnittelin viimeisen päälle myllytystä ja kiiltoa autoon, kiva se on tuollaiseen ruhjottuun autoon nyt toteuttaa. Vinkkinä eräälle topiciin kommentoijalle

                              Comment

                              • vilma
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2007
                                • 712
                                • Kouvola city.

                                #60
                                Originally posted by heiskate View Post
                                Onhan sitä kaikkea kohdalle osunut, mutta ensimmäinen kerta, kun joutuu tällaisen jutun nostamaan.

                                Keväälle suunnittelin viimeisen päälle myllytystä ja kiiltoa autoon, kiva se on tuollaiseen ruhjottuun autoon nyt toteuttaa. Vinkkinä eräälle topiciin kommentoijalle
                                Eiköhän se yrittäjä nyt ota järjen käteensä ja hoitaa tämän asian kunnialla loppuun.Voi olla kaupan teko oikeesti vaikeeta noilla metodeilla,ja taisi toisaalla ihan itse valitella huonoja aikoja busineksessaan...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎