Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auton törkeä käsittely EPDM:n asennuksessa!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TNT
    BTCF Member
    • Dec 2005
    • 3521

    Kiitos tästä topicista. Hieman mietin itselleni ratin ostoa kyseisestä firmasta. Eipä tarvitse ottaa yhteyttä.

    Veikkaan että tuleville kyseisen pajan penkkipäiville ei tule olemaan hirveästi ruuhkaa jatkossa
    Originally posted by Jube
    Eihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124

    Comment

    • tonnizi
      Bimmer Enthusiast
      • May 2007
      • 1501
      • Mäntsälä

      Originally posted by heiskate View Post
      Menehän sinä poika kasvattamaan sitä "maalias" järkiä sinne armeijaan, tuolla järkiällä voi olla kyllä maitojunalla kotiintulo edessä aika nopeesti.
      No maalais järjellä ajateleva ihminen ei mene mihinkään liikeseen vaihtaa mitään parkki tai jarru tai pakki tai pitkien tai lyhkäset poltimoita vaan käy ostamassa itse poltimot ja vaihtaa ne itse myöskin.
      Social Media:
      - Twitter
      - Instagram
      - Twitch

      - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
      Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

      Nykyinen:
      E61 530d -04
      Ex:
      E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

      Comment

      • Petri
        BTCF Member
        • Jun 2004
        • 3156
        • Nummela

        Originally posted by TareJR View Post
        No maalais järjellä ajateleva ihminen ei mene mihinkään liikeseen vaihtaa mitään parkki tai jarru tai pakki tai pitkien tai lyhkäset poltimoita vaan käy ostamassa itse poltimot ja vaihtaa ne itse myöskin.
        Luepa nyt saatana hieman tarkemmin että mitä kaikkea muuta tähän autoon on tehty samalla, niin josko sitten tajuaisit ja lopettaisit tuon helvetin parkumisen!
        E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
        E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


        Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

        Comment

        • arpuC
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 1377

          Originally posted by TareJR View Post
          No maalais järjellä ajateleva ihminen ei mene mihinkään liikeseen vaihtaa mitään parkki tai jarru tai pakki tai pitkien tai lyhkäset poltimoita vaan käy ostamassa itse poltimot ja vaihtaa ne itse myöskin.
          Noh, maalais järjellä lappeen Rantalainen ei mene mihinkään ravintolaan syömään vaan käy kaupasta ostamassa itse ruuat ja tekee ruuan myös itse.

          Mistä näitä wattipäitä oikein sikiää?
          Miks sä sytytit Bemarin palaa?
          En löydä enää sun luo
          Teitkö sä tän tahallaan?
          Nyt kaikki palaa.

          Comment

          • mijuko
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2010
            • 951
            • ۩□□۩

            Originally posted by TareJR View Post
            No maalais järjellä ajateleva ihminen ei mene mihinkään liikeseen vaihtaa mitään parkki tai jarru tai pakki tai pitkien tai lyhkäset poltimoita vaan käy ostamassa itse poltimot ja vaihtaa ne itse myöskin.
            Tuohon ei vaihdu parkit ihan heittämällä...KATSO KUVIA

            Comment

            • TNT
              BTCF Member
              • Dec 2005
              • 3521

              Originally posted by TareJR View Post
              No maalais järjellä ajateleva ihminen ei mene mihinkään liikeseen vaihtaa mitään parkki tai jarru tai pakki tai pitkien tai lyhkäset poltimoita vaan käy ostamassa itse poltimot ja vaihtaa ne itse myöskin.
              Mene nyt muualle siitä sönkkäämään
              Originally posted by Jube
              Eihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124

              Comment

              • 525TurboIC
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2005
                • 663
                • Pomarkku

                Originally posted by TareJR View Post
                No maalais järjellä ajateleva ihminen ei mene mihinkään liikeseen vaihtaa mitään parkki tai jarru tai pakki tai pitkien tai lyhkäset poltimoita vaan käy ostamassa itse poltimot ja vaihtaa ne itse myöskin.
                Tässä ei ole nyt kyse mistään E34:sen polttimoista...

                Comment

                • nonmerce
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2009
                  • 218
                  • northernside

                  Originally posted by TareJR View Post
                  No maalais järjellä ajateleva ihminen ei mene mihinkään liikeseen vaihtaa mitään parkki tai jarru tai pakki tai pitkien tai lyhkäset poltimoita vaan käy ostamassa itse poltimot ja vaihtaa ne itse myöskin.
                  Hyvin se jätkä tiivistelee!!

                  Comment

                  • Zeta
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2004
                    • 7490
                    • Kotona

                    Onhan se ihan perseestä, että bemarissa pitää puskuria ja sisälokaria irroittaa jonkun helvetin polttimon vaihdon takia mutta eihän se ole mikään tekosyy rikkoa toisten autoja. Ja kun kyseessä ei ole mikään "taren kolminelkku" vaan suomalaisesssa mittakaavassa keskivertoa kalliimpi auto niin selvähän se on että omistajaa vituttaa. Minuakin vituttaisi.

                    Vastapuolen vähistä kommenteista tulee mieleen vain yksi sana: narsismi.
                    -
                    Käyttöautona: F20
                    Myydään: DELL pöytätietokone **130e**
                    Myydään: HP EliteBook kannettava huippuvarusteilla **370e**
                    -

                    Comment

                    • Ramzez
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2009
                      • 6104
                      • Jyväskylä

                      Originally posted by janne30 View Post
                      Kuluttajaneuvoja ehdottaa varmasti että viet asian kuluttajariitalautakuntaan, siellä ainakin itselläni kesti vuoden verran yks selvitys. Ja kuluttajariitalautakunta antaa pelkästään suosituksen miten asia täytyis hoitaa.

                      Vie asia suoraan käräjäoikeuteen, eiköhä tää oo päivänselvä juttu. Sulla kuitenkin kuvat ja sähköpostit tallella. Tommoset sähköpostiviestit menee ihan mustaa valkoisella, ois epdm :n kannattanut vähän miettiä miten vastaa asiakkaan reklamaatioon.
                      Suosittelisin kyllä erittäin vahvasti sitä että käydään ensiksi läpi nuo kuluttajansuojatahot ennen kuin lähdetään asiasta käräjöimään. Ne ovat kuitenkin kuluttajalle ilmaisia ja voivat antaa varsin arvokasta tietoa sen suhteen jos asiaa täytyy alkaa puida oikeudessa. Vaikka kuluttajariitalautakunta ei anna juridisesti sitovia suosituksia, sieltä voi kuitenkin tulla esiin seikkoja jotka voivat hyödyttää kuluttajaa merkittävästi.

                      Ennen varsinaista käräjöintiä olisi myös hyvä asianajajan kanssa käydä läpi vanhoja keissejä vastaavista tapauksista. Niiden perusteella voi saada aika hyvän kuvan homman etenemisestä ja jos tapauksesta on useita ennakkopäätöksiä, pitäisi ratkaisunkin tulla suhteellisen äkkiä ja se on ennen kaikkea jollakin tapaa ennustettava.


                      OT: Jättäkää nyt ihmeessä nuo TareJR:n kommentit omaan arvoonsa. Hienoa lukea topikkia kun puolet postauksista koskee yhden käyttäjän mollaamista.
                      Last edited by Ramzez; 19-11-2012, 16:16.

                      Comment

                      • Kiimaremmi
                        Hullu Kissamies
                        • Jul 2007
                        • 6943
                        • Rovaniemi

                        Eiköhän toi Tare vois mennä täältä pariks viikoks vaihtelemaan polttimoita.

                        Rupeaa noi jutut ja kommentoinnit oleen jo sitä luokkaa

                        Ja ettei OT. Hieman kyllä ihmetyttää ku vastapuoli ei edelleenkään vastaa mihinkään taikka yritä suojella firmansa nimeä
                        e30 325i Cabrio -88 Ibi Love
                        Volkswagen Golf IV 1,9 Tdi -04

                        Comment

                        • Remotion
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2003
                          • 15214
                          • Ajamisen Iloa

                          .....
                          Last edited by Remotion; 19-11-2012, 16:20.
                          Z3 coupé individual

                          F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                          Comment

                          • Guest's Avatar

                            Originally posted by Kiimaremmi View Post
                            Eiköhän toi Tare vois mennä täältä pariks viikoks vaihtelemaan polttimoita.

                            Rupeaa noi jutut ja kommentoinnit oleen jo sitä luokkaa

                            Ja ettei OT. Hieman kyllä ihmetyttää ku vastapuoli ei edelleenkään vastaa mihinkään taikka yritä suojella firmansa nimeä
                            en min ainakaan tuollalailla vastailisi asiakkaan reklamaatioon. Tosin, en olisi alkuunkaan päästänyt sitä siihen pisteeseen, että siitä pitäisi täällä keskustella.

                            Tsemppiä van topikin aloittajalle.

                            Comment

                            • duuk
                              Moderator
                              • Dec 2006
                              • 10494
                              • Saaressa

                              Nonni nyt jäitä hattuun paskanjauhannan kanssa ja Tarelle terveisiä että privaan tulossa.

                              duke's garage:
                              Suzuki R50
                              E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                              M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                              S38 S54 S62

                              instagram: _duuk

                              Comment

                              • Ramzez
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2009
                                • 6104
                                • Jyväskylä

                                En tiedä onko täällä jo ollut jossain mainintaa, mutta kuinka kauan tästä tapauksesta on aikaa kulunut? Eli yritettiinkö asiaa selvittää asiakkaan ja EPDM:n kanssa kuinka kauan vai laittoiko topikin aloittaja tänne heti negatiivista palautetta firmasta kun ongelmia ilmeni? Lähinnä sitä yritän tässä ajaa takaa, että asiaan oltaisiin teoriassa saatettu saada parempi ratkaisu aikaiseksi jos asiaa ei olisi tuotu niin äkkiä julkiseksi. Nythän kyseisen pajan pitäjä on voinut vetää tämän topikin myötä sellaiset herneet nenään, ettei varmasti korvaakaan mitään, ellei asiaa aleta puimaan oikeudessa.

                                Enkä tällä tietenkään tarkoita sitä että EPDM olisi toiminut jotenkin oikein asian suhteen ja etteikö tällaisia asioita saisi julkaista, mutta näin internetin ihmeelliseen aikaan ihmisillä on paha tottumus tuoda mielipahansa julki viisi minuuttia tapahtuman jälkeen ennen kuin mitään varsinaista sovintoa on edes yritetty parsia kasaan. Kuka tahansa yrittäjä olisi vittuuntunut jos asiakas on ensimmäisenä levittävässä hänestä huonoa palautetta internetissä ennen kuin asiaan on saatu jonkinlaista ratkaisua.

                                Toivotaan nyt kuitenkin että EPDM tulisi järkiinsä ja laittaisi asiakkaansa auton kuntoon. Saisi kenties sillä hieman palautettua asiakkaidensa luottamusta firmaan.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎