Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä kunnon hallitunkki ja tuet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • expertti
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2005
    • 861
    • Kainuu

    #46
    Tuollainen tuli sitten ostettua



    Kiitos vielä kaikille osallistujille, teistä oli p_a_l_j_o_n apua ajatuksia selventämään.

    Comment

    • jouni.325
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2007
      • 2860

      #47
      Originally posted by expertti View Post
      Tuollainen tuli sitten ostettua



      Kiitos vielä kaikille osallistujille, teistä oli p_a_l_j_o_n apua ajatuksia selventämään.

      Onko ollut hyvä tunkki? Onko lasku hidas vai nopea?
      Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


      Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
      https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
      Myös projekti kertomus fasessa

      Comment

      • expertti
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 861
        • Kainuu

        #48
        Originally posted by expertti View Post
        Tuollainen tuli sitten ostettua



        Kiitos vielä kaikille osallistujille, teistä oli p_a_l_j_o_n apua ajatuksia selventämään.

        Originally posted by jouni.325 View Post
        Onko ollut hyvä tunkki? Onko lasku hidas vai nopea?
        Erittäin hyvä ja hyvälaatuinen. Laskunopeus on todellakin säädettävissä tässä mallissa. Saa todella hitaasti laskemaan tai sitten nopeasti, kaikki nopeudet tuolta väliltä löytyy kun vartta kääntää.

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

          #49
          Originally posted by joccede View Post
          Tätä Ramzezin suosittelemaa tunkkia voin itsekkin suositellä lämpimästi! Ollut aiemmin tuo 3t SUV malli motonetistä, mutta kaksi sai pistää takuuseen niitä. Tuo nykynen maksaa tuplaten enemmän mutta on kyllä aivan loistava. Todella luotettavan tuntunen ja helppokäyttöinen. Joka pennin arvonen.


          Tuon tunkin mittasin huvikseen motonetillä kun näytti niin matalalta. 76mm on ilmoitettu matalin korkeus, mutta todellinen on 73mm. Jos hioo pois ne nostolevyn reunoilla olevat 4 hammasta ja vaihtaa ohemman kumin, tai ottaa kumin pois, niin päästään 68mm korkeuteen. Tuntui kyllä erittäin asialliselta laitteelta.
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • m50 turbo
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2005
            • 454

            #50
            itsellä on bahcon bh11500 tunkki ja se on tosi hyvä matalallekkin autolle. painaa tosin kun synti
            http://www.teammadmax.com

            Comment

            • Jansu
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2006
              • 315
              • Pori

              #51
              Originally posted by bemu2000 View Post
              Tuon tunkin mittasin huvikseen motonetillä kun näytti niin matalalta. 76mm on ilmoitettu matalin korkeus, mutta todellinen on 73mm. Jos hioo pois ne nostolevyn reunoilla olevat 4 hammasta ja vaihtaa ohemman kumin, tai ottaa kumin pois, niin päästään 68mm korkeuteen. Tuntui kyllä erittäin asialliselta laitteelta.
              Älyttömän hyvä tunkki, jämäkkä ja tuo lasku on saatu todella hyväksi, ei saa vahingossakaan tiputettua autoa nopeesti! ihan eri tavaraa kun nuo halvemmat, on hintansa väärti! Ja on tosiaan matala, saa kikkailtua korkeuden n. 65 milliin! Vielä kun henkilökunta-alennuksilla sai -15%
              -E34 525ia Touring
              -E36 323ia Touring ///M

              Comment

              • jumbo
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2005
                • 6602
                • Lappeenranta

                #52
                Originally posted by m50 turbo View Post
                itsellä on bahcon bh11500 tunkki ja se on tosi hyvä matalallekkin autolle. painaa tosin kun synti
                Sama, ja on muuten hyvä e39 nousee koko perä suoraan murikasta, ja etupää kokonaan apurungosta kunhan ajaa eturenkaat pienten korokkeiden päälle. Hieman jos olisi korkeampi ei tarvitsisi lisäkorokkeita renkaiden alle ylettääkseen apurunkoon, tuo m-sport pohjamuovi kun on niin hiton matala:/
                M550d

                Comment

                • miccou
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2005
                  • 488
                  • Iisalmi

                  #53
                  ei ehkä samaa pro laatua kuin nuo Bahcot, mutta ostin motonetistä tuommosen:



                  Tuo tunkki ainakin menee kokonaisuudessaan vakioalustaisen E39:n keulan alle, juuri ja juuri tosin.
                  VW Passat 1.8t -04


                  X1 20Da X-Drive -13
                  E39 530Da Touring -01
                  E39 525iA Touring -01
                  E46 325iA Sedan -01
                  E46 320D Touring -00
                  Audi A3 1.9TDI -01
                  VW Multivan 2.5 TDI -05

                  Comment

                  • Juhaska
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2007
                    • 3971
                    • Suomi

                    #54


                    Itsellä tuollainen 2t nostava matala tunkki ja on pätevä laite.
                    Painaa melkein 40kg, niin ei ole tosiaan mikään lelu, kuten ne alta 20€ laitteet...

                    Löytyy näemmä myös 3t ja 5t mallit.
                    ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎