No itsellä o ollut pääasiassa manuaaleja, mutta 335i:n ottaisin ehdottomasti automaatilla. Vanhempia bemareita en taas millään ilveellä. Rattivaihteiden kanssa ehdottomasti sporttisempi kuin manuaali ja ilman rattivaihteitakin kyseinen loota toimii kyllä niin loistavasti, että sopii takuulla sporttiautoon. Lisäks automaatin voimansiirto on virittäjä ystävällisempi, mikä on erittäin oleellista viritysystävällisessä x35i-mallissa.
Sen enempää makuasioista kiistelemättä, heitän kysymyksen ilmaan tästä sporttisuudesta, että minkäs vaihteiston BMW onkaan valinnut samalla N54 moottorilla varustettuun 1M:ään? (1M saanut siis vain manuaalina) Ja virityskeston puolesta väittäisin, että jos jompi kumpi on heikompi lenkki niin väittäisin sen olevan steptronic. Molemmilla laatikoilla on maailmalla näkynyt päivitysahtimien kanssa yli 500whp virityksiä.
Rattivaihteiden kanssa ehdottomasti sporttisempi kuin manuaali ja ilman rattivaihteitakin kyseinen loota toimii kyllä niin loistavasti, että sopii takuulla sporttiautoon. Lisäks automaatin voimansiirto on virittäjä ystävällisempi, mikä on erittäin oleellista viritysystävällisessä x35i-mallissa.
Miten tuollainen automaatti sitten toimii jos haluaa käydä radalla sudittelemassa? Normi rata-ajoon nyt soveltuu varmasti.
Bongaus: http://www.nettiauto.com/bmw/1m/5320043
Hyvin on ehditty 1,5 vuodessa rullaamaan. Mahtaakohan tuo yksilö olla se vanha lehdistöauto? Väri ainakin täsmää.
Sen enempää makuasioista kiistelemättä, heitän kysymyksen ilmaan tästä sporttisuudesta, että minkäs vaihteiston BMW onkaan valinnut samalla N54 moottorilla varustettuun 1M:ään? (1M saanut siis vain manuaalina) Ja virityskeston puolesta väittäisin, että jos jompi kumpi on heikompi lenkki niin väittäisin sen olevan steptronic. Molemmilla laatikoilla on maailmalla näkynyt päivitysahtimien kanssa yli 500whp virityksiä.
Niin, eiköhän se itse laatikko kestä noita rankempiakin virityksiä, mutta kytkin ja vauhtipyörä ei taida kestää vähänkään kovempaa ajoa edes noilla lastuvirityksillä? Sellaisen kuvan ainakin sain kun asiaa tutkiskelin viime syksyllä kun 335i oli hankintalistalla. Toki vahvempaa osaa noiden tilalle on saatavissa, mutta sen jälkeen saattaa olla vähän liikaa jo sitä race henkee, kun vasen jalka kramppaa jo Kuopion keskustassa.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Niin, eiköhän se itse laatikko kestä noita rankempiakin virityksiä, mutta kytkin ja vauhtipyörä ei taida kestää vähänkään kovempaa ajoa edes noilla lastuvirityksillä? Sellaisen kuvan ainakin sain kun asiaa tutkiskelin viime syksyllä kun 335i oli hankintalistalla. Toki vahvempaa osaa noiden tilalle on saatavissa, mutta sen jälkeen saattaa olla vähän liikaa jo sitä race henkee, kun vasen jalka kramppaa jo Kuopion keskustassa.
Sen verran jatkan OT:ta, että lukemani perusteella vakio kytkin kestää kyllä kaiken mitä vakioturboilla irti saa. Toki jatkuvat vartimaililähetykset on asia erikseen.
Sen verran jatkan OT:ta, että lukemani perusteella vakio kytkin kestää kyllä kaiken mitä vakioturboilla irti saa. Toki jatkuvat vartimaililähetykset on asia erikseen.
Kyllä nyt täytyy olla taas pettynyt internettiin. Eikö kaikki mikä sinne on kirjoitettu, olekaan faktaa? :( ...toisaalta nää kytkimien kestot o aina sellasia mutuhommia, että vaikee siitä o selkoa ottaa. Kaiken saa rikki tai kestämään...
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Kaverin veljen auto, on sitten seissyt, liikuteltu muutama kilometri vuodessa ja ainakin viimeksi seisoi ladossa ja aiemmin vuonna 2009 hiekkapohjaisessa katoksessa. Kuntoa en muista kun en kahteen vuoteen ole livenä nähnyt kuin ohimennen ja tarkemmin en ole autoa tutkiskellut, mutta voin poiketa vilkaisee jos jotain kauempana olevaa kiinnostaa?
Voivoi. On tuokin herkku päässy hieman heikkoon happeen. Hinta pysyny melkein samana millä ite myin aikoinaan, mutta kunto ei todellakaan.
BMW 330e Touring -21
Ex: BMW 530d Touring -08 - BMW 320d Touring -08 - BMW 320i Touring -04 - BMW 328i Cabriolet -96 - BMW 320i Touring -01 - BMW 528iA Touring -99 - BMW 520i -87 - BMW 318i -88 - BMW 518i -86 - BMW 320i Coupe -94
Comment