23k€ 11 vuotta vanhasta loppuunpoljetusta rellusta
ei vaan, varmasti aivan järjettömän hauska laitos.
Uutena tuommoinen taisi maksaa luokkaa 420000mk. Se oli aika paljon Cliosta. Verrokkina mainittakoon, että samasta liikkeestä sai aikanaan silloisen Volvo-malliston yläpäästä hyvinkin varustellun S80 T6:n suunnilleen samaan rahaan. Executive-malli taisi mennä pikkasen yli.
Ja vähän omalaatuinen ajaa. Kauhea on-off kulkija, kun ei oikein millään meinaa mennä nätisti, ellei aja liian isolla vaihteella.
Hymyn tuommosella saa korviin kyllä. Ja nämä mun mielipiteet perustuu ainoastaan yli kymmenen vuotta vanhoihin muisteloihin.
-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
eikä kuvissa näy m-sport lepuutustukea, eikä shadowline-listoja, eikä m-sport-helmoja
http://www.nettiauto.com/audi/a4/5380683
Yllättävän hyvin nämä 140kW quattrot pitävät Suomessa arvonsa, kai se on harvinaisuudesta kiinni. Hauska peli tuollainen on talviautona
http://www.nettiauto.com/audi/a4/5380683
Yllättävän hyvin nämä 140kW quattrot pitävät Suomessa arvonsa, kai se on harvinaisuudesta kiinni. Hauska peli tuollainen on talviautona
Pyynnit ovat pyyntejä, ei noita tuohon rahaan moni osta... pyytäähän jotkut e46 coupeista 20 000e.
Ööh, ei nyt kyllä osunu silmään missä olis mainittu mitään Lumman teipeistä. Nätti auto ei siinä, sopii hyvin tänne bensalenkkarien ihmettelytopicciin.
taitaa olla nuo teipit revitty nykyään irti tuosta lummasta, ja siksi vain humoristinen kommentti että "nyt olis irti revityt lumman teipit myynnissä".
Tämä kommentti ja kuva oli siis lainattu Samiteipin sivuilta, jonka kuvatekstinä oli Myydään X6 Lumma teipit Teipit poistettiin 7 tunnissa. eihän tuo kerinnyt kauaa noilla teipillä olemaan..
Joku vois heittää verrokiks e30 m3:n mistä joutuu samoja summia kohta makselee ja vielä vanhempia.
Maksellaan helpostikin ja vielä paljon enemmänkin. Oikeasti hyvät ja vähänajetut E30M3-perusversiot maksavat maailmalla jo 20-25k€. Erikoisemmat mallit 35-50k€ ja mallisarjan huipuista on jo maksettu 75-80k€, parhaimmista jopa 100k€
Maksellaan helpostikin ja vielä paljon enemmänkin. Oikeasti hyvät ja vähänajetut E30M3-perusversiot maksavat maailmalla jo 20-25k€. Erikoisemmat mallit 35-50k€ ja mallisarjan huipuista on jo maksettu 75-80k€, parhaimmista jopa 100k€
Comment