Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viikon munakuski II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

Tänä aamuna joku mersukuski sai ilmeisesti syyn "maantieraivoon" kun menin ohittamaan hänet. Mitä äkkiseltään äijän näin kun hän heristi keskisormea mulle, niin noin ~45-50 ikäinen viiksekäs pässi. Herra virtsapää ensin itse ajaa kilometri tolkulla siinä nippanappa 80 mittarinopeutta, ja kun sitten viimein ohitan sen niin alkaa sellainen kiire ukolla että pitää ottaa kaikki ilo irti vanhasta, 200 c koppasesta farmari resusta Kiilaa ihan puskuriin kiinni ja kuikuilee muka ohituspaikkaa yms. perseilyä.

Olin sitä paitsi hiacella liikenteessä, että bemaria ei voi syyttää.. toisaalta jos ois ollut toukka alla niin tuollainen ääliö olis jäänyt äkkiä kiukkuaan kauas taakse.

Comment

• Masander
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2010
      • 1395
      • Dingolfing

Välillä tuntuu siltä, kuin liikenteessä liikkujista suurin osa olisi munakuski-tittelin ansainnut:think ihan alkeellisimmat liikennesäännöt hukassa sekoillaan ja tukitaan tietä koska ei tajuta väistämissääntöjä, pysäköidään autot miten sattuu, ajetaan yksisuuntaista reippaalla vauhdilla väärään suuntaan (onneksi olin itse hereillä kun pihalta olin kääntymässä kys. tielle ja katsoin suuntaan josta ketään ei pitäisi tulla) puhumattakaan jalankulkijoiden huomioimisesta varsinkin jos ovat jo osittain suojatiellä tai vilkun käytöstä.

Oiskohan pitänyt kirjoittaa tää vituttaako -topikkiin
      sigpic

Comment

• sportpug25
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2013
        • 377
        • Helsinki

Huomaa, että on kevät tullut kun kaikenlaisia munakuskeja liikenteessä.

Viime lauantai.

Porvoon moottoritie, alkupätkä Helsingin päässä. Ajelen tietyömaan kohdalla rajoitusten mukaan.Oikealta liittymästä liikenteen mukaan liittyy uudehko mersun c-sarjan farmari. Rajoitus tässä kohtaa 50km/h ja rajoituksen vaihtumiseen takaisin 100km/h matkaa noin 30m. Näen, että edessä on rekka ja muutama toinen auto sen edessä. Vaihdan kaistaa vasemmalle ajatuksena mennä koko jonosta ohite rajoituksen vaihtuessa. Vaihdan pienemmälle ja kun rajoitus vaihtuu, vedän reippaalla kaasulla koko jonosta ohite, mukaanlukien tämä mersu. No siitähän tämä teiden sankari vetää herneen nenään. Alkaa useita kilometrejä kestävä perseeseen liimaantuminen. Itse ajan rajoitus +8 vauhtia. Mersu ei voi mennä ohite, vaan seuraa kuin hai laivaa. KUNNES edessä tulee kohdattavaksi rekka, vaihdan vasemmalle kaistalle ja tämä teiden sankari päättää että hän menee oikealta ohitse. Tässä kohtaa päädyn itse munakuskiksi ja polkaisen sen verran kaasua ettei tuo oikealta ohittaminen onnistu. Tästähän tämä saa oikein lisää verta nenäänsä, alkaa jumalaton valojen vilkuttaminen ja tööttäily. Lopulta mersu päättää mennä ohite keskisormea näyttäen ja hetken välimatkaa kurottua jää ajamaan eteen noin 50m päähän about samalla nopeudella kuin itsekin.

Eniten ärsyttää itseä, että annoin tuon mersun provosoida itseäni ja alennuin hänenen tasolleen, raivoten itse kuskinpenkillä. Järkevintä olisi ollut antaa mennä vain oikealta ohite ja antaa koko asian olla. Seuraamuksiahan tästä ei tullut kenellekään, mutta ärsytksen sai aikaan.

Comment

• TeemuT
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2007
          • 329
          • Muhos

Mersukuskeilla ollut pipo kireällä viime aikoina vissiin

Viime viikolla seurasin edellä kun C sarjan farmari ajeli ja eteen kääntyi joku vanhempi ranskalainen farmari. Nojoo , vähän ajattelemattomasti ja mersu jouti hieman säätämään omaa nopeutta.
          siitäkös paloi hihat mersun ratissa ja alkoi valosota ja ajoi 1m päässä tämän ranskiksen perästä.
          Sitten pääsi ohi ja jarrutti heti eteen jolloin itsekkin olin sitten samassa jonossa ajamassa 60:ä 80:n alueella.
          no nyt alkoi vähän jo omakin rauhallisuus karista ja tiputin 4:lle että kun tulee sauma niin saa taistelupari jäädä taistelemaan ihan keskenään kun menen ohi että heilahtaa.
          En päässyt ohi, kiitos ruuhka ajan mutta onneksi mersukin siitä tokeni ja alkoi mennä taas rajoitusten mukaan.

Ihme äijä kun jaksoi kiukutella niin kolkosti pikkuasiasta
          -TT-
          F30 320d

Comment

• MajorDrake
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 7518
            • Jyväshyvä

Originally posted by sportpug25 View Post
            Eniten ärsyttää itseä, että annoin tuon mersun provosoida itseäni ja alennuin hänenen tasolleen, raivoten itse kuskinpenkillä. Järkevintä olisi ollut antaa mennä vain oikealta ohite ja antaa koko asian olla. Seuraamuksiahan tästä ei tullut kenellekään, mutta ärsytksen sai aikaan.
            Itsetutkinta on aina välillä paikallaan,
            se on terveen järjen merkki...
            M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
            Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
            Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

• citykarhu
              BTCF Member
              • Apr 2011
              • 182
              • pirkanmaa

VT12 viime keskiviikkona

Voyager tms tila-auto jatkeena traileri mopoauton kera. Yritti Kangasalan paloaseman rampin kohdalla tuupata ihan älyttömään väliin, ei mahtunut mersukuskin pienen kiihdytyksen takia. Mersun takana oli tilaa vaikka täyspitkälle yhdistelmälle. Alkoi puolelta toiselle kiertely Voyagerin toimesta, "pienen" pölyn saattelemana. Veti sitten kylmästi keltaisilla viivoilla Mersun ohi lähes kiilaten jälkimmäisen kaiteisiin. Lopputulemana veti kymmenen kilometrin matkalla reilun kymmenen auton ohi suht ruuhkaiseen aikaan ennen kun katosi näkökentästä Kangasala-Pälkäne rajan tienoolla. Itse seurailin tilannetta Mersun takana. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ajamisesta tämän henkilön kanssa.
              ExE36 328i Coupe ///M-Sport
              ExE39 540i Zyklon B edition
              ExE61 535d ///M-Sport
              Kaasuseatti, halpaa ajoo

Comment

• Poro
                Bimmer Rookie
                • Aug 2008
                • 49

Kertokaas nyt tyhmälle. Mikä uus juttu tämä kännykällä liikenteessä kuvaaminen oikein on?
                Ajoin tuossa joku aika sitten sellaisen uudehkon audin perässä motarilla. Audikuski ajoi kilometrejä vasenta kaistaa nopeuden ollessa n. 2km/h nopeampi kun oikealla ajajilla.
                Vasemmalla oli muutamankin auton välissä useampi sata metriä väliä, mutta silti herra vetää tyylikkäästi vasenta kaistaa. Sitten jossain kohtaa kun yritin kattella että onko se kenties puhelimessa vai pikkusen aamutokkurassa, niin herra sai jonkun kohtauksen ja ajeltuaan kilometri tolkulla oikealla olevan rinnalla päätti kiihdyttää ihan huolella siitä ohi ja palasi oikealle kaistalle. Kaistalle palattuaan audimies hiljenti taas vauhdin ja kun olin tulossa äijän rinnalle ja kattoin että millanen kuski siellä oikein on, niin äijä kuvaa mua kännykällä?? Eli siis valaiskaa nyt tyhmää että mikä pointti tässä oli?
                Korostan vielä että en silloin provosoitunut missään vaiheessa, mistä olenkin erittäin tyytyväinen itteeni

Comment

• MikeDry
                  BTCF Member
                  • May 2006
                  • 6169
                  • Helsinki

Se kuvasi jonkun tilanteen ja laittaa luultavasti nettiin, niin että sinä teet jotain väärää..
                  Yhden youtubessa "tyhmiä" liikenteessä kuvaavan, törmäsin yhdellä foorumilla, niin "jäi" kiinni että kuvaa väärin, eli aiheuttaa itse ihmeellisiä tilanteita ja sitten soittaa torvea ja syyttää toista...

Tai sitten oli joku urpo ja se fapfapfapfapfap himassa
                  Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                  Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

Comment

• ka00z
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2006
                    • 1805
                    • Varsinais-Suomi

Jos ahdistaa, niin hommatkaa itsekin dashcami. Ei maksa montakymppiä iipeistä. Miten oot varma, että se sua kuvasi?

*suljetulla alueella ja äärimmäistä varovaisuutta noudattaen saatan itsekin joskus puhelinta katsoa / pitää korvalla*
                    W124 voll, markalla pidemmälle

Comment

• ++500Nm
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2006
                      • 1356
                      • Turus nykyää

Tänään töistä tullessa kattelin Aurajoen valoissa, että viereisellä kaistalla edessä ripsiharja käy kovaan tahtiin. Käännyttiin valoista joen yli ja sama homma jatkuu ajaessa. Seuraavissa valoissa oltiin vierekkäin, katsoin kuljettajaa ja pudistin päätäni. Daami hymyili takas. Oli vissiin ihan normipäivä...
                      Blow My Whistle

Comment

• Poro
                        Bimmer Rookie
                        • Aug 2008
                        • 49

Originally posted by ka00z View Post
                        Jos ahdistaa, niin hommatkaa itsekin dashcami. Ei maksa montakymppiä iipeistä. Miten oot varma, että se sua kuvasi?

*suljetulla alueella ja äärimmäistä varovaisuutta noudattaen saatan itsekin joskus puhelinta katsoa / pitää korvalla*
                        Päättelin sen mun kuvaamisen siitä kun se piti kännykkää omaa sivuikkunaansa vasten ja nimenomaan niin päin että kamerapuoli mua kohti.

Comment

• Banned
                          Bimmer Fanatic
                          • Sep 2014
                          • 516
                          • Sisä-Savo

Hankasalmen kohdalla Audi A8. Lähdin ohittamaan satasen alueella ja tämä mulkku alkaa polkemaan rinnalla kaasua. Ei siinä muuten mitään, mutta rekka tulee mutkasta vastaan Pääsin kyllä juuri ja juuri ohi ja omalle kaistalle takaisin, ennen kuin rekka tuli kohdalle. Tämä mulkku A8-mies sitten ajaa ihan puskurissa kiinni ja kuittaa rekan jälkeen takaisin minun edelle ja kääntyy seuraavasta risteyksestä pois. Joutui kyllä kansainvälistä näyttämään sivulasista, kun lähti minut ohittamaan. Vittu mikä mulkku.
                          KTM 990 Adventure
                          Passat GTE

Comment

• E39Fin
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2013
                            • 1761
                            • HKI/Orimattila

Originally posted by Banned View Post
                            Hankasalmen kohdalla Audi A8. Lähdin ohittamaan satasen alueella ja tämä mulkku alkaa polkemaan rinnalla kaasua. Ei siinä muuten mitään, mutta rekka tulee mutkasta vastaan Pääsin kyllä juuri ja juuri ohi ja omalle kaistalle takaisin, ennen kuin rekka tuli kohdalle. Tämä mulkku A8-mies sitten ajaa ihan puskurissa kiinni ja kuittaa rekan jälkeen takaisin minun edelle ja kääntyy seuraavasta risteyksestä pois. Joutui kyllä kansainvälistä näyttämään sivulasista, kun lähti minut ohittamaan. Vittu mikä mulkku.
                            Näitä näkee... Ei ego kestä kun joku menee omasta sikariportaan autosta ohi... Mun mielestä kun se ei ole ohitettavan asia jos joku ajaa sen ohi vaikka pienellä ylinopeudella. Oikeutta jakaa suomessa poliisi ja tuomioistuin mutta ei kenenkään pida/saa vaarantaa itseään sekä ohittajaa tuollaisella mulkkuudella..
                            Jaguar XF Sportbrake R-sport.
                            E39 523iA Oxfordgreen

Comment

• pete95zhn
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2007
                              • 208
                              • Boostby

Originally posted by Sädde View Post
                              Se kuvasi jonkun tilanteen ja laittaa luultavasti nettiin, niin että sinä teet jotain väärää..
                              Iltalehti näyttää olevan videokuvaavien kotipoliisien ykkössivusto. Ei sinänsä hämmästytä, ei videoiden julkaisemiseen käytetty media eikä niitä sinne postaavat kuvaajat. Tai tapauksia kommentoivat henkilöt. P*skakärpäset viihtyvät sonnassa, nimittäin.

Disclaimer: Ei, en ole ollut videoissa, taikka edes tötöillyt kuvaamisen arvoisesti. Mustalla BMW:llä ajaessa vaan joutuuu kaikenlaisten ennakkoasenteiden uhriksi.
                              Pete

Menneet:
                              E36 320iT '97 E46 320dT '03 E91 320iT '06 E61 525dTA '08 M-sport
                              Nyt:
                              F11 530 dTA '11 M-Sport
                              0,33x E46 M3 '01
                              G31 530eX TA '21 M-sport
                              996 turbo

fortistuning.fi

ERIKOISMOOTTORI.fi:n ohjelmaviritysten virallinen jälleenmyyjä

Comment

• Benighted
                                Bimmer Fanatic
                                • Jan 2015
                                • 281
                                • Klaukkala

Mjaa, auto oli emännällä ajossa tänään, hetken aikaa myös parkattuna Hong Kongin pihaan Vantaalla. Noh mun hypätessä kyytiin pari tuntia tän jälkeen koristi apparin puolen takaovea nätin näköinen kuvio. Selvästi takaovella liipattu tuohon, niin siististi on pysähtynyt tuo kuvio. Maalihan siitä on myös lähtenyt litomaan ihan kunnolla.

Isompi kuva: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...70/scratch.JPG

Haistatan pitkät vi**** ja !%##%"#"%=?)%#" kaikki mahdolliset tämän tekijälle. On kuitenkin viitsitty ihan pyyhkiä ympäriltä ja tsekata, että mitä tuli tehtyä. Juuri myllytetty ja kestopinnoitettu maalipinta, ehtihän se kolmisen viikkoa ollakin.

Viimekertanen parkkiniitti tuli pari kk sitten, auto ei mulla paljoa tän kauempaa ole ollutkaan.
                                F11 530xdA M-Sport 2014
                                Ex. E39 530iA Touring 2001
                                Ex. E61 530dA Edition Sport 2009

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍