Onneksi on aikaa miettiä minkä auton sitä ostaisi. Bensa E91 on hylätty poislukien 330i. 325d alkaa olla todella vahva vaihtoehto ja todennäköisin. M-Sportin Saksasta saa kohtuulliseen hintaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus II
Collapse
X
-
Originally posted by Juppe View PostEn olisi uskonut ikinä kirjoittavani tätä, mutta kaikkien kotteroiden jälkeen mun on alkanut tehdämieli ihan tavallista autoa. Tällä hetkellä alla oleva 30tkm ajettu 123d coupe M-sport on toki kaikin puolin kiva auto, mutta jotenkin alkaa vaan tuntua, että ihan tavallinen farkku/sedan BMW tai Mersu olis jees. En nyt jaksa alkaa tuota omaani ainakaan vielä kauppaamaan, mutta kyllä se jossain kohtaa lähtee. Ensin oli pakko saada tommonen kaikilla herkuilla ja kun sillä sitten on ajellut jonkun kuukauden, huomaa, ettei sekään sen ihmeellisempi vehje ole.
Se on se ikä
Tossa tosi edullinen tavallinen auto... http://www.nettiauto.com/bmw/525/6063225Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostOnneksi on aikaa miettiä minkä auton sitä ostaisi. Bensa E91 on hylätty poislukien 330i. 325d alkaa olla todella vahva vaihtoehto ja todennäköisin. M-Sportin Saksasta saa kohtuulliseen hintaan.
Jos kerta dieselillä joutuu ajamaan niinkuin minä, niin kyllä sen sitten hyvitykseksi pitää kulkeakin.
Toi e91 olis varmaan erittäin kiva 330 tai 335 bensana, ei vaan toimi pikkudieselillä, en tiedä miten toi 325d sitten kulkee. Mut mun pienellä kokemuksella suosittelen bensamallia.
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostMä oon nyt hetken ajanut M-sport e91 320da:lla ja kaikin puolin mukava auto mutta tehoa siitä puuttuu vaikka on viriohjelma. Meillä on myös e60 530d, ja on kyllä eroa menopuolessa.
Jos kerta dieselillä joutuu ajamaan niinkuin minä, niin kyllä sen sitten hyvitykseksi pitää kulkeakin.
Toi e91 olis varmaan erittäin kiva 330 tai 335 bensana, ei vaan toimi pikkudieselillä, en tiedä miten toi 325d sitten kulkee. Mut mun pienellä kokemuksella suosittelen bensamallia.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostOnneksi on aikaa miettiä minkä auton sitä ostaisi. Bensa E91 on hylätty poislukien 330i. 325d alkaa olla todella vahva vaihtoehto ja todennäköisin. M-Sportin Saksasta saa kohtuulliseen hintaan.E28 - E30
HUNAJATA HUNAJATA
Comment
-
-
Vaihtelu virkistää, mutta miksi luopua hyvästä sigun käyttiksestä
Lähinnä kattellu Coupe 325 vähillä kilsoilla ja lukkoperällä. Ja tietenkin aito M-Sportmuu ei kelpaa. Vaan ei ole sellasta...
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostVaihtelu virkistää, mutta miksi luopua hyvästä sigun käyttiksestä
Lähinnä kattellu Coupe 325 vähillä kilsoilla ja lukkoperällä. Ja tietenkin aito M-Sportmuu ei kelpaa. Vaan ei ole sellasta...
E30 /// 318i M-technik 2 cabrio
E36 /// M3
E61 /// 535d M-sport touring
Comment
-
-
Originally posted by W-Baum View Posteipä noita tahdo liiemmin olla, miksei vaihtoehtona voisi olla lukkoperän hommaaminen nykyiseen? noita nyt saa helpolla alle 500€?M550d
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostVaihtelu virkistää, mutta miksi luopua hyvästä sigun käyttiksestä
Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostSe voi äkkiä talvisaikaan muodostua ongelmaksi löytää sopivaa lukkoperää myynnistä, itsekkin epäröin hetken ja pari mahdollista oli jo myyty. Nyt onneksi nurkissa odottaa typ 188 2,93 välityksellä allelaittoaE30 /// 318i M-technik 2 cabrio
E36 /// M3
E61 /// 535d M-sport touring
Comment
-
-
Originally posted by Soossi View PostHitsi kun ei oikeen meinaa tulla sopivaa E46 330Ci/d:tä vastaan nettiautoon.M-Sport, sport nahkasisustalla ja manuaali eikä mielellään Titan Silber
Ainut on tämä, mutta väri sitten juurikin tuo hopea.. http://www.nettiauto.com/bmw/330/6166720
Syksyllä oli myynnissä täällä foorumilla n. 140tkm menty, vm 02, 330 m-sport coupe, sininen väriltään. Muistaakseni vaasan suunnalla, varmaankin sitten mennyt, vai palaako myyntiin kevään korvilla.
Comment
-
-
Originally posted by W-Baum View Posteipä noita tahdo liiemmin olla, miksei vaihtoehtona voisi olla lukkoperän hommaaminen nykyiseen? noita nyt saa helpolla alle 500€?ja no opiskelijan budjetti että hyvin tiukilla mennään nyttekkin.
Turha valittaa itse juuri tuon sigun auton halusin
Originally posted by Tomba87 View PostSiis miksi haluat vaihtaa 328i -> 325i?Last edited by Matuh; 25-01-2014, 08:37.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Comment