328i OK varusteilla ei nyt välttämättä mikään ihan pappamalli. Ja maksaa se hyvä pappamallikin Ei herneitä!! Mikä on mielestäsi OK hinta?
Mun mielipiteellä ei taida olla niinkään merkitystä, koska autosta en ole nähnyt kuin nettiauton ilmoituksen. Kuhan kommentoisin huvittuneena sun mielipidettä.
Mutta veikkaisin MYYNTIhinnan alkavan 3:lla tai maks 4:lla.
Siihen 7 rahaan alkaa saamaan jo kaikkea muutakin bmw:ltä kuin muumikeulaisen E36:n
Samalla tavalla vähän erikoisempien ja hyväkuntoisten E36 koristen kanssa käy kuten on käynyt monen muunkin korimallin kanssa. Romua ei halua kukaan, mutta kyllä hyvien M-sporttien ja muiden massasta erottuvien yksilöiden hinta alkaa olla pian pohjalukemissa ja sen jälkeen on vain yksi suunta - ylöspäin..
Itse keskustelun aiheena olevaan autoon en sen kummemmin ota kantaa.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Mun mielipiteellä ei taida olla niinkään merkitystä, koska autosta en ole nähnyt kuin nettiauton ilmoituksen. Kuhan kommentoisin huvittuneena sun mielipidettä.
Mutta veikkaisin MYYNTIhinnan alkavan 3:lla tai maks 4:lla.
Siihen 7 rahaan alkaa saamaan jo kaikkea muutakin bmw:ltä kuin muumikeulaisen E36:n
Eikä tarvitse hernehtiä
Mun mielestä tohon 6-7tuhanteen euroon ei kyllä tarjonta paljoa kasva? Vai saako siihen rahaan vielä uudempaa bemaria? Ehdoilla että priimakuntoinen, ja isolla koneella?
Joo, turhaa me täällä tämän hinnasta väitellään, koska tämä ei ole myynnissä, eikä näillä näkymin myyntiin ole tulossakaan. Mutta nettiautosta katsottuna ja pääteltynä tämän arvo noin 6-7k, vastaavat juurikin noissa hinnoissa.
Toki saksasta saa lähteä hakemaan ja varmaan säästääkin jotain, mutta se on oma tarinansa. E36 koppasiakin on hyviä ja huonoja. Huonot on yleensäottaen halvempia kuin hyvät.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Haali yksi hyvä ja vähän ajettu 328i coupe tai sedan sporttisisustalla ja laita privaa niin ostan pois.
Eihän noita tartte haalia: http://www.nettiauto.com/bmw/328/5594354
Eikö tuo täytä jo kriteerit? kuvat huonot mutta paikanpäällä ja soittamallahan tuon kunto selviää ja jos järkevä kaveri on sekä haluaa myydä auton niin itse hyväksyisin moisesta esim 3700e tarjouksen. Paitsi jos on priima niin ainahan tuosta 7ke voi maksaa.
Ei se mene päästöistä läpi. Nyt Spetkellä askartelun alla uusi katti jos sillä tulis kuntoon.
7k ei oma budjetti tälle tulevalle autolle ole. 3-4k pitäisi irrota. Jos ei bemaria löydy ostan taas mersun.
Juu no päästöjen kanssa pärjää kyllä, (toivottavasti)
Oli vaan esimerkki tapaus tuo nelikutonen. Näytti siellä olevan tuohonki budjettiin sopivia e36 isolla koneella ja kohtuullisilla varusteilla. Älä nyt hyvä mies merssua
Eihän noita tartte haalia: http://www.nettiauto.com/bmw/328/5594354
Eikö tuo täytä jo kriteerit? kuvat huonot mutta paikanpäällä ja soittamallahan tuon kunto selviää ja jos järkevä kaveri on sekä haluaa myydä auton niin itse hyväksyisin moisesta esim 3700e tarjouksen. Paitsi jos on priima niin ainahan tuosta 7ke voi maksaa.
Tuossa näyttäis olevan M50 imusarja modi valmiina ja muutenki kohtuu siistin oloinen.
Comment