"Hyvä on ollut, ei ole tarvinnut uusia yhtään mitään!"
"Vanoksen tiivisteet, mitkä ne on, mikä vanos?"
"Alusta on varmasti kunnossa, juuri katsastettu!" -> klonks klonks väpäti väpäti
En oikein uskalla enää katsella muutakuin foorumilaisilla olleita autoja, niissä on edes joku todennäköisyys että on pidetty kunnossa.
99-> E39 täälläkin hakusessa, mutta kaikki nettiauton tarjokkaat on 530D joilla ajettu 300-500tkm. Bensoja on helkatin vähän tarjolla, ja nekin vähän mitä löytyy on 520 jollain manuaali-ilmastoinnilla
Ulkomailta hakemisessa ei mitään ideaa enää, ellei tosin joku erikoisuus hakusessa.
Täältä voisi löytyä yksi e39 530d farkku manuaalina jolla ajettu oikeasti vain 200tkm ja käyttöönotto tapahtunut 23.12.03. Uudempaa saa varmasti jo etsiä.
Täältä voisi löytyä yksi e39 530d farkku manuaalina jolla ajettu oikeasti vain 200tkm ja käyttöönotto tapahtunut 23.12.03. Uudempaa saa varmasti jo etsiä.
Vaihdellaanko? Mulla olisi 2002vm 530D sedani automaattina ja manuaalia tekisi mieli.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Tulipa dilemma, sijoittaako xx xxx määrä rahaa autoon, vai ostaakko nykyisen E39:n rinnalle kesäksi vaikkapa E36 cäbi :think
nettiautossa on nytkin kivoja 328 tuohon 8-9 väliin.
8-9 tuhatta? Saiskohan... :-) ajattelin laittaa oman 328i cabrion myyntiin ja siistinä vähän ajettuna meinasin että minulle riittäisi kun 7000 € saisin... enemmänkin tietysti saisi maksaa jos haluaa :-)
8-9 tuhatta? Saiskohan... :-) ajattelin laittaa oman 328i cabrion myyntiin ja siistinä vähän ajettuna meinasin että minulle riittäisi kun 7000 € saisin... enemmänkin tietysti saisi maksaa jos haluaa :-) https://kotisivukone.fi/app/www/debn....com/uusi-sivu
Jep mutta itse olisin valmis maksamaan extraa siitä että saa M-sportin
Jos löytyisi hyvä E39 sedan 523iA-528iA jolla ei ole ajettu tolkuttomasti ja on hyvässä kunnossa sekä joku järkevä hintapyyntö niin ostaisin pois. Tämä http://www.nettiauto.com/bmw/523/5459498 ei ihan vastannut odotuksia, toki kohtuu helposti saa hyvän.
En toki odotakkaan että näin vanhat olisi priimoja mutta tekniikka saisi olla kunnossa ja lähes ruosteeton ja sisusta kunnossa sekä toimiva ilmastointi.
Saksasta voisi töiden yhteydessä tuoda sopivan mutta taitaa ne hyvät olla sielläkin kiven alla ainakin kohtuu hintaiset.
On kyllä melko nolo noilla harmailla helmoilla.. Kannattais vetää korinväriin asap :think
Nopeastihan se väri vaihtuisi vaan se on harvinaisuus kun on tehtaan väriyhdistelmä vielä pinnassa :-) harmaa helma ja puskureiden alaosat, montako enää jäljellä...
Ennen autojen uustuontiaikoja minulla oli E30 cabrio jonka ylimaalauksessa laitettiin myös original harmaat helmoihin värikoodien mukaisesti.
Kuvissa näkyy vain aika heikosti:
Tulipa dilemma, sijoittaako xx xxx määrä rahaa autoon, vai ostaakko nykyisen E39:n rinnalle kesäksi vaikkapa E36 cäbi :think M3 ei kyllä budjetti riitä mutta nettiautossa on nytkin kivoja 328 tuohon 8-9 väliin.
Comment