Onhan tuolle e39 jo oma triidikin puhumattakaan hyvän sellaisen löytäminen
Keleen virolaiset pihtaa hyviä eikä edes vastaa vaikka haluaisi ostaa. Ihme touhua.
Saksasta joo valikoimaa olisi mutta köyhä mieli kun ei viitsi tilata vanhaa autoa jonka ostohinnasta yli puolet tulisi muodostumaan hakuapalkkioista ja veroista.
Mutta ei kait e36 compacti kuumeeseen ole kuin yksi ratkaisu? Soitto juhikselle :think
Tosin e39 olisi työmatka autoksi varmasti paras mutta tusinapelit ei kiinnosta ja teropa vollia lukuunottamatta ei ole hyviä myynnissä ollut.
No mieleen tulee pari harvinaista varustetta mitä ei ihan kaikilta löydy.
M-audio tai sitten doppel verglazung.
Ja jos väreistä kysytään niin Titan silberi ei kyllä ole päällimmäisenä listalla.
Eli erikoisuus kiinnostaa, tai sitten oikein rytöläjä varusteita harvinaisella värillä.
Kilometreillä ei ole väliä kunhan auto on hyvässä kunnossa.
Mulla olisi 245tkm ajettu ruosteeton sedani 528ia täydellä huoltokirjalla, laatuhifiä on asennettu lähes 1,5K€ edestä ja nätisti soi, 8,5 ja 10x18" azev vanteet ja suht matala, väri harvinainen aubergine. Leimattu reilu kuukausi sitten ilman huomautuksia. Jos tarpeeksi maksetaan niin helmi vaihtaa omistajaa. Privalla saa lisätietoja.
Mullakin on erittäin kivassa kunnossa oleva 240tkm ajettu 528 manuaali individual, mutta pitäs tuolla koettaa vielä jonkin aikaa vääntää. Seuraavaksi mietin E39 M5 (johon ei taida rahkeet riittää) tai sitten perustylsä E60 525/530i.
Alkaa nuokin olla jo ihmisten hinnoissa. Edelleen se suurin haave on E92, mutta nuo tuohon 20 pintaan olevat on kyllä semmosia karvalakkeja että ei mitään järkeä
EDIT: Tuokki mua kiinnostaa, mikä on toi sun "tarpeeksi"? Onko autosi mitä vuosimallia?
Mullakin on erittäin kivassa kunnossa oleva 240tkm ajettu 528 manuaali individual, mutta pitäs tuolla koettaa vielä jonkin aikaa vääntää. Seuraavaksi mietin E39 M5 (johon ei taida rahkeet riittää) tai sitten perustylsä E60 525/530i.
Alkaa nuokin olla jo ihmisten hinnoissa. Edelleen se suurin haave on E92, mutta nuo tuohon 20 pintaan olevat on kyllä semmosia karvalakkeja että ei mitään järkeä
EDIT: Tuokki mua kiinnostaa, mikä on toi sun "tarpeeksi"? Onko autosi mitä vuosimallia?
vastailen privaan kun kerkeän, mut en näin hyvää nettiautosta 7000€ löydä, tätäkin sai metsästää vuosi sitten ympäri suomea...
Kannattaako lähteä uittamaan tuonhintaista peliä? Kai Juhiskin ottaa sen pari tonnia hausta...:think
Tätä mäkin mietin, lähinnä katellut noita e46 M-Sport Compacteja, niin nehän maksaa saksassa melkein puolet mitä suomessa (yksi myynnissä)
Esim: 3500e + haku (vaikka itse hakisinkin) + verot + rekisteröinti /talvirenkaat/lohko/pientä huoltoa tms.. hinta pomppas
Tottakai sieltä saa sellaisen missä on varusteet kohdallaan, mutta mutta... sä vissiin kattelit e36 Compacteja :think
now: Mercedes Benz 350e AMG ex: f30 320i M-Sport ex: e46 320i M-Sport II ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II ex: e36 316i Compact ex: e39 530i M-Sport ex: e46 320Cd M-Sport II
Tätä mäkin mietin, lähinnä katellut noita e46 M-Sport Compacteja, niin nehän maksaa saksassa melkein puolet mitä suomessa (yksi myynnissä)
Esim: 3500e + haku (vaikka itse hakisinkin) + verot + rekisteröinti /talvirenkaat/lohko/pientä huoltoa tms.. hinta pomppas
Tottakai sieltä saa sellaisen missä on varusteet kohdallaan, mutta mutta... sä vissiin kattelit e36 Compacteja :think
Lyhyesti sanottuna ei kannata, MUTTA jos on erikoisen ystävä ja haluaa semmoisen rakentelukohteen kun mielii niin pitää ottaa rahallisesti huoletta rento asento.
e36 323 m-sport openair individual hifeillä höystettynä.
Teho paino suhde on todella kohdillaan.
Tai sitten etsii mahdollisimman vakion e36 323 johon laittaa z3m alustan ja 328 tekniikan. Tämä yhdistelmä vetää vertoja jo monille turbotekniikoille foorumilla.
e46 compact painaa melkein saman verran kuin sedani tai coupe? eli onko mitään järkeä tuoda tällaista? mutta jos edullisesti tuollaisen haluaa niin eikö facelift 2004 diesel m-sportti ole käyttöautoksi ihan siisti?
Lyhyesti sanottuna ei kannata, MUTTA jos on erikoisen ystävä ja haluaa semmoisen rakentelukohteen kun mielii niin pitää ottaa rahallisesti huoletta rento asento.
e46 compact painaa melkein saman verran kuin sedani tai coupe? eli onko mitään järkeä tuoda tällaista? mutta jos edullisesti tuollaisen haluaa niin eikö facelift 2004 diesel m-sportti ole käyttöautoksi ihan siisti?
Niin painaa, ja keulahan jakaa mielipiteet. En ollut tuollaista hakemassa, vaikka kyllä katsoin niitä. Lähinnä 3km töihin-kauppaan pyöritykseen etin autoa, joka pitää omilla kriteereillä olla M-Sport ja ikää haitari -02vm - 05vm bensa manuaali.
Auttakaa miestä mäessä...
now: Mercedes Benz 350e AMG ex: f30 320i M-Sport ex: e46 320i M-Sport II ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II ex: e36 316i Compact ex: e39 530i M-Sport ex: e46 320Cd M-Sport II
99-> E39 täälläkin hakusessa, mutta kaikki nettiauton tarjokkaat on 530D joilla ajettu 300-500tkm. Bensoja on helkatin vähän tarjolla, ja nekin vähän mitä löytyy on 520 jollain manuaali-ilmastoinnilla
Ulkomailta hakemisessa ei mitään ideaa enää, ellei tosin joku erikoisuus hakusessa.
99-> E39 täälläkin hakusessa, mutta kaikki nettiauton tarjokkaat on 530D joilla ajettu 300-500tkm. Bensoja on helkatin vähän tarjolla, ja nekin vähän mitä löytyy on 520 jollain manuaali-ilmastoinnilla
Ulkomailta hakemisessa ei mitään ideaa enää, ellei tosin joku erikoisuus hakusessa.
Mä omaani jo kaks kertaa tarjosin, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa
Mullapa ois hyväkuntonen, sopivilla kilsoilla ja halvempi Jos ei se M-purjo ole pakollinen Mutta niinhän se on että E39 alkaa olla jo niin vanha korimalli + hankintahinnaltaan jokaisen es-jonnen ostettavissa, että ne hyvät alkaa olla todella vähissä Saati sitten semmoset että huoltokirja on mukana ja vielä semmonen jossa on merkintöjäkin.
Comment