Mikä mahtaa olla realistinen hinta m-sport e39? Tuntuu et hinnat ovat olleet samoja reilun vuoden pyyntien osalta enkä ole itse valmis maksamaan samaa mitä vuosi sitten... hakusessa siis e39 528 tai 525ia sedan m-sport... eikä mielellään mustaa tai hopeaa :-) heikkoa on tarjonta ollut kun ei 7k pyynnit lämmitä :-)
Käteistä tarjonnut omasta mielestä sellaisen summan jonka olen valmis maksamaan niin ei paljon ole pyynneistä tippunut tiukka hinta..
Vuosi sitten oli vaikea saada 7000 suomi m-sport 525ia 2003 ja kunto todella hyvä mutta perus m-sport varusteilla.
E61 oli yllättävän helppo myydä mutta osto ahdistaa :-)
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Enpä olisi uskonut että tämä oikeasti näin hankalaa on
Tarjonta on kyllä todella vaisua
samaa tässä itsekkin ihmetellyt, tuhanteen ei tahdo saada mitään järkevää, kaikki on jollain tavalla pilattu tai paskottu, milloin on pörinäpönttöä, lexus valoa, mustaa konepeltiä, turkkimittaristoa tms.
reiluun 2ke kun alkaa irrota jo perus karvahattu E46 niin en näe mitään järkeä maksaa E36/E34 pikkumoottorisesta samaa rahaa.
Onko kellään S-moottoreita harrastavalla kiinnostusta, tuli vaihtoon e92 m3 2008 mallin upee cupee, valkoinen, m-drive,i-drive, carbon katto, jne jne suomi-auto ja täysin orggis kondiksessa. Sais sopivasti ja vaihdokki otetaan myös? Soitot ja privalla voi nakella päättömiä ehdotuksia
Nyt pitäis se suht tolkku e34 tai e36 löytää. Sen kiireempikään ei ole kun heti vain.
Kannattaapi tarjota YV, hintaa max 4ke
Saa e38 tarjoota kans..
Nyt olisi mahdollista päästä kirjottaan siihen toiseen topiciin... missä se myyminen on heleppua
Taisit siihen mun avusblau coupeen tarjota farkkua vaihdossa? Pitäis hinnankin kohdata jo kunto, kun olisi kiire päästä eroon, että saa hakea taas V8sia pihaan.
E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4 Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Taisit siihen mun avusblau coupeen tarjota farkkua vaihdossa? Pitäis hinnankin kohdata jo kunto, kun olisi kiire päästä eroon, että saa hakea taas V8sia pihaan.
Juu näin tein, pistinkin kyllä sulle postia että pääsi käymään niin että tuo kakkospirssi (GTi golfi) lähtikin vähän yllättäen käsistä ja tuo e39 nyt mahtaa jäädä sitten kuitenkin omaan käyttöön, koska ilman siitä ei kannata ruveta luopumaan kaiken remontin ja kosmeettisten asioiden kunnostustuksen jälkeen.
Kovaa vääntöä tässä kyllä on tuohon e39 rinnalle edelleen se bemari löytää
Olen tässä yrittänyt katsella jos jostain saisi järkevän kuntoisen bensa e46 sedan tai farkun mutta tuntuu että kaikki ovat jotain yli 300tkm ajettuja, päältä ruosteessa ja silti hinta on vähintään 5ke. Onko nuo oikeasti noin kalliita? Pitää vissiin katella myos E9x sarjaa koska noissakin halvimmat jotain 7ke. Ei tässä mitään virheetöntä etsitä mutta ei ole peltisepäksikään tarkoitus ruveta. Toisaalta taas olisi tarkoitus hankkia auto pitkäksi aikaa ettei tarvitse jatkuvasti puljata ja vaihdella.
Olen tässä yrittänyt katsella jos jostain saisi järkevän kuntoisen bensa e46 sedan tai farkun mutta tuntuu että kaikki ovat jotain yli 300tkm ajettuja, päältä ruosteessa ja silti hinta on vähintään 5ke. Onko nuo oikeasti noin kalliita? Pitää vissiin katella myos E9x sarjaa koska noissakin halvimmat jotain 7ke. Ei tässä mitään virheetöntä etsitä mutta ei ole peltisepäksikään tarkoitus ruveta. Toisaalta taas olisi tarkoitus hankkia auto pitkäksi aikaa ettei tarvitse jatkuvasti puljata ja vaihdella.
Kaverin vanha on taas myynnissä muistaakseni, punanen e46 sedan 320i ja ajettu sen alta 250k hintaa oli siinä 6,5k paikkeilla muistaakseni.... Rekkarin alku HAF-xxx ja chättiautosta luultavasti löytyy. Rempattu isolla rahalla lähiaikoina
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
Kaverin vanha on taas myynnissä muistaakseni, punanen e46 sedan 320i ja ajettu sen alta 250k hintaa oli siinä 6,5k paikkeilla muistaakseni.... Rekkarin alku HAF-xxx ja chättiautosta luultavasti löytyy. Rempattu isolla rahalla lähiaikoina
Liikahan tuossa hinnassa on vaan se pari tonnia :think
Eikä tarvitse tässä tapauksessa olla läheskään noin hieno koska on ihan käyttoautoksi emännän vähiin ajoihin tulossa.
Mulla on sellainen mielikuva hinnasta että jos on perus kunnossa ei tuunattu millään lailla, ei ruosteessa ja kahdet huonot renkaat niin hinta max 3500e. Ainakin myyjien mielestä tämä on liian vähän. Kilometreilla nyt ei niin tarkkaa väliä olisi, eikä varusteilla. Mielummin farmari ja 328 mutta varmaan käy muutkin kunhan ei ole coupe.
Comment