Virittäjät@Mika Salo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Remotion
    replied

Leave a comment:

• Bomb5
    replied
    Linkkiä 2. jaksoon?

Leave a comment:

• PP440
    replied
    Originally posted by Sami. View Post
    Tattista.

Leave a comment:

• Sami.
    replied
    Originally posted by PP440 View Post
    Kukaan kattonu 1. Jaksoa..? Meni hiukan ohi toi...mut ei tainu itse "virittäjä" synkata salon kanssa.. mistäs noita voi katsoa netin kautta..?
    Jos latailla jaksaa, ni tästä: https://mega.co.nz/#!S9oF0bwJ!L4xIj1...HoQIKyDp47Raes

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    en muistanut tälläistä olevankaan. katselin äsken sen pois tuolta katsomon sivulta.

Hieman tuntui omistajaa korpeavan että hänen autostaan löydettiin vika. mutta on se nyt kumma jos ei jarrupoljinta osata laittaa autoon kiinni, asianmukaisesti Salo tuosta rokottikin pisteytyksessä.

huomenna sitten seuraava epistola.

Leave a comment:

• PP440
    replied
    Kukaan kattonu 1. Jaksoa..? Meni hiukan ohi toi...mut ei tainu itse "virittäjä" synkata salon kanssa.. mistäs noita voi katsoa netin kautta..?

Leave a comment:

• grab_
    replied
    Originally posted by O-Peksi View Post
    Noh, nyt ohjelma alkaa lähestyä pikkuhiljaa sitä henkeä, mitä "Virittäjät" antaa olettaa.
    Joo siis sikäli parempaan suuntaan tosiaan autojen suhteen menty kokoajan..

Leave a comment:

• O-Peksi
    replied
    Noh, nyt ohjelma alkaa lähestyä pikkuhiljaa sitä henkeä, mitä "Virittäjät" antaa olettaa.

Leave a comment:

• Jarza
    replied
    Tuntuu menevän joka kausi enemmän ja enemmän rata-ajoon rakennettuihin autoihin, ei taida olla enää montaa autoa mukana jotka on katsastettu tieliikenteeseen.
    Toisaalta Saloa ei kiinnosta pahemmin muut asiat kuten poppivehkeet tai auton sisusta.

Leave a comment:

• höde
    replied
    Käsi ylös ne jotka mieluummin katsoisivat mieluummin esim. lasikuituun vuorattua pinkkiä avo ooppelia tai metrin vaihdekepillä ja pulkalla tuunattua fiestaa tuossa ohjelmassa. Jos noiden rata-autojen läsnäololla saadaan karsittua edes yksi nuista edelliskausien hirvityksien kaltaista kipoista pois, niin olen enemmän kuin tyytyväinen kehitykseen.

Toisella foorumilla yksi testatun auton omistaja sanoi että saman päivän aikana kuvatuista autoista puolet hajosi kesken kuvausten, joten eiköhän sieltä taas tule ruudun täydeltä meriselityksiä kun se koko kesän kauppakassina toiminut kippo ei kestänytkään ratasikaa.

Leave a comment:

• Tomba87
    replied
    Minusta siinä ei ole mitään järkeä että tuolla on jotain time attack, extreme jne. ratalaitteita. Henk.koht ei ainakaan kiinnosta tippaakaan katsoa tuollaisia, mieluummin olis laadukkaasti rakennettuja kilpipelejä.

Leave a comment:

• 525iiäxä
    replied
    Originally posted by Pretoriaani View Post
    Eipä tuolla ollut yhtäkään ns. "säväyttävää" autoa. Vanhoja miinoja, pari lasikuitukippoa, jokkisautolta näyttävä kolmekutonen. Jippii.
    Ja minä olin jo eka kaudella siinä uskossa, että olisivat katulaillisia tuon ohjelman härvelit...

Leave a comment:

• Pretoriaani
    replied
    Eipä tuolla ollut yhtäkään ns. "säväyttävää" autoa. Vanhoja miinoja, pari lasikuitukippoa, jokkisautolta näyttävä kolmekutonen. Jippii.

Leave a comment:

• Blizzard030
    replied
    Linnunlauta takasiipiä etc. Mustangikin pilattu karmaisevalla etupuskurilla.

Ja aivan turhaa listata mun mielestä siihen esittelyyn, mitkä hemmetin männät sulla tai on jonkun tietyn valmistajan venttiilit tai puslat...Jee jee. Kun ketään ei voi oikeasti kiinnostaa

Leave a comment:

• timppa811
    replied
    No onko kukaan tarjonnut enemmän rakennettuja bemareita tuonne? Pikavilkaisulla näytti pääpiirteittäin laadukkaita rata-ajoon suunnattuja autoja tulossa.

Ei se e30 päänkokoisella ahtimella ja 2000rpm tehoalueella varmaan ole se optimi tuohon konseptiin.

Leave a comment:

Working...