Originally posted by Petri
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virittäjät@Mika Salo
Collapse
X
-
Originally posted by Remotion View PostKyllä.BMW E46 328i -03 Silbergrau Metallic ratapäivälelu, maybe one day
BMW E90 320d -08 Sparkling Graphite Metallic
E46 320d purettua palikkaa tarjolla
Comment
-
-
Originally posted by Malagutisti View PostEhkä Scooobytune jaksaa taas uppailla. Ensimmäinen jakso satamasta ja Etelä-Afrikasta näytti olevan. Loppuja odotellessa.
Comment
-
-
-
Ensimmäisen hyvän Afrikan jakson jälkeen toi toinen oli lähinnä rasittava. Omistaja lässytti kuin pienet lapset, auto oli tylsä kuin saapas ja kaiken lisäksi muka Salo hävisi selkeästi tuolle omistajalle (toista kertaa virittäjien historiassa!) jota Salokaan ei näyttäny uskovan. Okei, on toi Afrikan juontajakin murteineen ärsyttävämpi kuin Tuominen. Suomi jaksot oli taas varsin kelpo katottavia hienoine autoineen
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostEnsimmäisen hyvän Afrikan jakson jälkeen toi toinen oli lähinnä rasittava. Omistaja lässytti kuin pienet lapset, auto oli tylsä kuin saapas ja kaiken lisäksi muka Salo hävisi selkeästi tuolle omistajalle (toista kertaa virittäjien historiassa!) jota Salokaan ei näyttäny uskovan. Okei, on toi Afrikan juontajakin murteineen ärsyttävämpi kuin Tuominen. Suomi jaksot oli taas varsin kelpo katottavia hienoine autoineenToyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostKatoitko jakson loppuun? Siinä lopussa ne myönsi, että oli tullut ajanotossa virhe ja Salo voitti oikeasti. Sitten kun olivat vielä pilailleet auton palamisella ja nyt vielä tuo ajanotto-ongelma niin kaveri sai haastaa Salon kiihdytyskisaan. Jonka näkee sitten vissiin elisan netistä jotenkin, jos se ketään kiinnostaa. Mutta joo, olen samaa mieltä että toi etelä-afrikka on jotenkin ankea.
Edit. Okei, seuraavassa Afrikan jaksossakin näyttäisi olevan ihan mielenkiintoinen auto ajossa.Last edited by Esko; 15-03-2016, 08:28.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostNoniin, sitähän minäkin. Loppui mielenkiinto totaalisen tuossa, kun kertoi ajat ja lopetin kattomisen. Ehkä toi formaatti hakee vielä paikkaansa tuolla, kun muistelee esim. Virittäjien ensimmäisiä Suomi-kausia, niin samanlaista kuraahan sekin oli kuskien ja autojen osalta. Oli kaikennäköistä avo Kadettia karvasisustalla , kuskeilla ei mitään käsitystä rata-ajosta, puolet autoista levisi radalle tai oli edellisenä yönä saatu jotakuinkin puolikuntoisena kasaan. Nyt on ollu kolme ensimmäistä jaksoa hyvinkin viihdyttävää katsottavaa autojen ja kuskien osalta. Roihiksen jaksoa odotellessa
Edit. Okei, seuraavassa Afrikan jaksossakin näyttäisi olevan ihan mielenkiintoinen auto ajossa.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Onhan toi Salo uskomattoman kova rattimies.
Sehän olisi voittanut yhden F1 skabankin Ferrarin tuuraajan pallilta ellei loppuviimeksi tallimääräyksellä ois tarvinnu päästää tiimikaveria ohi.
Ja parit Le Mans luokkavoitot Ferrarilla.
Sitten ajanut vielä niin monenlaista eri kilpuria niin monessa eri maassa että...
Nämä satamajaksot ovat olleet hyviä tähän asti ja seuraava vissiin sitten A-luokkaa kun sellaista bimmerparty-henkistä räyhälaitetta tulossa.
Tuo ensimmäinen etelä-afrikan jakson "tuunaaja" oli kyllä niin ärsyttävällä luonteenlaadulla varustettu että kommenttien perusteella ei jaksa loppuja edes katsella.
Comment
-
-
Kattoin sen kapkaupunkiversion nyt loppuun. Olihan se ihan ok ja voittajakin oli hyvä valinta mielestäni. Kokonaisuutena sarjassa häiritsi huono kuvaus ja leikkaus. Itse ajamista näytetään todella vähän ja enemmän keskitytään höpinöihin varikkomuurilla kun toinen paahtaa autolla rataa menemään.
Sitten toi suomen uusin jakso. Onko auto enää bmw jos siinä on toyotan turbokone? Kai se on vähän makuasia miten näitä luokitellaan, mutta jäi vähä häiritseen e30 kopassa riisikupin turbomylly. Lisäksi outoja ratkaisuja tällä kaudella ollut kun evomies sai ottaa aikakierroksen uusiksi kun meni niin huonosti ja nyt olikin sit drifting kisa bemarilla....Huoh.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostKattoin sen kapkaupunkiversion nyt loppuun. Olihan se ihan ok ja voittajakin oli hyvä valinta mielestäni. Kokonaisuutena sarjassa häiritsi huono kuvaus ja leikkaus. Itse ajamista näytetään todella vähän ja enemmän keskitytään höpinöihin varikkomuurilla kun toinen paahtaa autolla rataa menemään.
Sitten toi suomen uusin jakso. Onko auto enää bmw jos siinä on toyotan turbokone? Kai se on vähän makuasia miten näitä luokitellaan, mutta jäi vähä häiritseen e30 kopassa riisikupin turbomylly. Lisäksi outoja ratkaisuja tällä kaudella ollut kun evomies sai ottaa aikakierroksen uusiksi kun meni niin huonosti ja nyt olikin sit drifting kisa bemarilla....Huoh.
Atte ei muuta kun tarjoamaan sisältöä ohjelmaan jos on sopivaa kalustoa, ja huomattavasti parempaa ideaa tarjolla. Me katsotaan sitten valmis jakso.
Comment
-
-
Onhan tuo tietysti muistettava asia että sarja on tehty suomessa ja tunnetusti suomalainen tuotanto on ollut autoihin painottuvissa jutuissa aika kuraa, mutta tämä on ollut ihan värikäs poikkeus.
Ihmo satamakausi, mitä sitä nyt on pari jaksoa nähnyt niin ei ole muuttunut parempaan suuntaan vaan huonompaan vs edellinen kausi. Vaikuttaa että tehdään edelleen kauheella kiireellä ja hiukan sinne päin.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostOli mikä oli niin kai se auto silti on?
Eihän ohjelma ole BMW-virittäjät. ( Terveisin: Jo toinen riisikupin mylly bemussa.)
Atte ei muuta kun tarjoamaan sisältöä ohjelmaan jos on sopivaa kalustoa, ja huomattavasti parempaa ideaa tarjolla. Me katsotaan sitten valmis jakso.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostOli oli, sanoinko jotain muuta?
Ei ole ei enkä tainnut näin väittääkään? Ihmetyttää vain kun auto on nimetty E30 bemariksi ja tekniikka on sitten jotain muuta. Lähinnä yleisellä tasolla pohdin että mikä loppupeleissä määrittää sen millä merkillä autoa pitäisi kutsua jos kori on X ja tekniikka Y.
Oletan että viittaat nyt suomijaksoihin? Tuossa jo kapkaupunki versioon kritiikkiä esitinkin. Myös noihin aiemmin esittämiini suomijaksojen kritiikkiin totean että mielestäni olisi järkevää jos edelleen ajettaisiin sitä aikaa ja kaikilla on se yksi veto, jotta vertailu kaikkien autojen välillä olisi tasapuolinen. Mulla ei ole rahaa eikä aikaa alkaa tuonne kalustoa työntämään enkä ymmärrä miten se tähän liittyy.
Pitää muistaa että tämä on pääsääntöisesti viihdettä, jota katsoo suurilta osin ei-auto-orientoituneet ihmiset. Olishan tossa tuotannossa varmasti parannettavaa, allekirjoitan sen kun itse 4 tuntia odottelin ajovuoroani, kun tuotantoporukka testaili jokainen vuorollaan E36sta. Tästä syystä jouduin itse ajamaan sateessa.
Mutta missäpä ei parannettavaa olisi.. Kuitenkin, iso porukka tota nyt jo työstää, ja pääasia että tehdään. Voitais olla tekemättäkin, vieläpä Suomessa. Itse oon ainaki löytäny tosta formaatista ihan hyviä juttuja. Ja telkku sammuu silloin kun ei uppoa.
Ja mun mielestä auton malli ei siitä muutu vaikka olis B&S keulalla.
EDIT: Tulepa muutaman viikon päästä Autosalooniin. Lupaan että pahoitat mielesi, kun näät punaisen E30 316sen.
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostMutta missäpä ei parannettavaa olisi.. Kuitenkin, iso porukka tota nyt jo työstää, ja pääasia että tehdään. Voitais olla tekemättäkin, vieläpä Suomessa. Itse oon ainaki löytäny tosta formaatista ihan hyviä juttuja. Ja telkku sammuu silloin kun ei uppoa.
Ja mun mielestä auton malli ei siitä muutu vaikka olis B&S keulalla.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
Comment
-
Comment